حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت سنجش فشار خون روی اپل واچ تست شده اما به دلیل عدم دقت، در دسترس نیست

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

با نسخه های حدید اپل واچ انتظار می رود این گجت نیاز به وسایل گران قیمت پزشکی را کم کرده و به این وسیله این امکان را می دهد که کاربران فقط با داشتن یک تکه از فن آوری روی مچ دست خود، مراقبت فوری پزشکی را کسب کنند. موضوع جالب اینکه گفته می شود قابلیت سنجش فشار خون روی اپل واچ تست شده اما به دلیل عدم دقت، در دسترس نیست. شاید بد نباشد که بدانید ۲ ماه پیش سامسونگ آپدیت اندازه گیری فشارخون Galaxy Watch Active 2 را در کره جنوبی ارایه کرد.

قابلیت سنجش فشار خون روی اپل واچ

طبق گفته های یک منبع قابل اعتماد، انتظار می رود این گجت لیست بلند مدت از ویژگی های اضافی به دست بیاورد، زیرا شایعه شده است که اپل در حال آزمایش قابلیت اندازه گیری فشار خون روی اپل واچ است. متأسفانه، به احتمال زیاد اپل واچ سری ۶ به دلیل عدم دقت آن را در ارایه نخواهد داشت.

این منبع ادعا می کند که تشخیص فشار خون بخشی از خانواده اپل واچ نخواهد بود زیرا در این مرحله “بسیار پرخطا” است. برای یادآوری، اپل به دلیل پر کردن ویژگی هایی در محصولاتی که تبدیل به ترند نشده اند و یا درجه بالایی از عدم صحت را نشان می دهند، یا در مورد کیفیت نااراضی کننده هستند، شناخته نمی شود.

اپل واچ ۵

داستان های بی شماری از کاربران اپل واچ وجود داشته است که به دلیل اینکه ویژگی ECG به درستی کار می کند، قادر به تشخیص شرایط قلبی بودند و به آنها این امکان را می داد که به موقع مراقبت های اولیه پزشکی را انجام دهند. برای اپل واچ سری ۶ انتظار داریم کاربرانی بتوانند سطح اکسیژن خون خود را تحت نظر داشته باشند، و این یعنی که به لطف این ویژگی از توانایی تشخیص حمله عصبی (Panic Attack) و پایش خواب بهره خواهند برد.

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل واچ سری ۶ اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد و فقط به این دلیل که این گجت پوشیدنی با تشخیص فشار خون وارد نمی شود، همیشه سال آینده ای وجود دارد که این غول فناوری سری ۷ اپل واچ خود را آماده کند! شما فکر می کنید تشخیص فشار و نظارت بر فشار خون یک مسئله جدی است و باید هرچه سریعتر به اپل واچ برسد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم اپل

Milad7

کلا سنجش فشار خون روی دوایس های هوشمند آنچنان دقیق نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)