حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحول در کسب و کار با تاپ ادورت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

حتما این روزها نام تبلیغات گوگل ارزان زیاد به گوشتان خورده است. در واقع گوگل ادز خدماتی است که شرکت گوگل در اختیار کاربران قرار می ‌دهد و باعث می‌شود که آنها بتوانند خودشان را در بالاترین سطح یعنی صفحه اول گوگل مشاهده کنند و تبلیغات گسترده‌تری انجام دهند تا بیشتر در بین کاربران شناخته شوند.

در واقع گوگل ادز نام سیستم تبلیغاتی است که در گوگل استفاده می‌شود و باعث می‌شود که افراد بتوانند از خدمات آن استفاده کنند و تبلیغات را به گونه‌ای بهتر و راحت‌تر در گوگل انجام دهند.

در نتیجه افراد می‌توانند از امکانات آن به خوبی استفاده کنند اما واقعاً باید ببینیم که چرا استفاده از تاپ ادورت باعث بهبود شرایط می‌شود و افراد می‌توانند با استفاده از آن موفقیت بیشتری را در کسب و کار خود به دست بیاورند.

تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز خدماتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا کسب و کار های نوپا نیز بتوانند از ابتدا حضور موفق و موثری در زمینه تبلیغات اینترنتی داشته باشند. جایگاهی را که با تبلیغات گوگل حاصل به دست می آورید، بسیار سریع اما موقت است. بسیاری از کسب و کارها با استفاده از روش بهبود وضعیت سئو، برای رسیدن به صفحه اول گوگل تلاش می کنند. این روش ماندگاری بیشتری نسبت به گوگل ادوردز دارد، اما به مدت زمان بسیار بیشتری برای رسیدن به جایگاه برتر نیاز دارید. تاپ ادورت شرایط بسیار راحت تری را برای شما فراهم می‌کند که نیاز نیست برای آن هزینه بسیار بالایی پرداخت کنید. با هزینه بسیار کم هم می‌توانید خودتان را از استرس عقب ماندن در تبلیغات گوگل راحت کنید. تبلیغات گوگل با تاپ ادورت معمولاً مخاطب بیشتری دارد . این مجموعه با بهینه سازی و مدیریت صحیح تبلیغات شما  باعث می‌شود که احتمال کلیک کردن کاربر بر تبلیغ شما افزایش پیدا کند.

تحول در کسب و کار با تاپ ادورت

هزینه تبلیغات در گوگل

یکی از مزایای گوگل ادز در مورد هزینه تبلیغات است. هزینه تبلیغات در گوگل در دراز مدت نسبتا زیاد است و باید چند وقت یک بار آن را شارژ کنید. انگار که شارژ سیم کارت شما برای برقراری تماس به اتمام رسیده است. اما باید توجه داشته باشید که نمایش سایت شما در نتایج صفحه اول گوگل رایگان محسوب میشود و فقط زمانی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند هزینه آن از حساب ادوردز شما کسر می‌شود. پس هر چقدر کلیک بیشتری روی تبلیغات شما شود، فرصت بیشتری برای جذب مشتری کسب می کنید و باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید.

زمانی که از گوگل ادز برای تبلیغات استفاده می‌کنید، می‌توانید حساب خود را مدیریت کنید. تنظیمات تبلیغ را انجام دهید و به بهترین شکل ممکن صرفه جویی‌کنید و بهینه ترین راه‌ها را برای تبلیغات انجام ‌دهید. مجموعه تاپ ادورت سال ها تجربه دارد و می‌تواند افراد کاملا مجرب را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به راحتی در گوگل ادز از طریق تبلیغات فعالیت داشته باشید.

شارژ اکانت گوگل ادز

موضوعی که بیش از حد در تبلیغات گوگل اهمیت دارد، این است که چگونه اکانت خود را شارژ کنید تا تبلیغات پشت سر هم و بدون وقفه انجام شود. در مجموعه تاپ ادورت در روزهای تعطیل و غیر اداری نیز خدمات شارژ حساب گوگل ادوردز ارائه می شود.

تاثیر گوگل ادز در کسب و کار چیست؟

زمانی که افراد برای کسب و کار خود زحمت می‌کشند، هزینه می‌کنند و محصولی را تولید می‌کنند، دوست دارند که برای آن تبلیغ کنند تا بتوانند وضعیت بهتری نسبت به رقیبان خود داشته باشند و درآمد خود را افزایش دهند. پس برای این که در این کار موفق شوند، اول از همه باید یاد بگیرند که چگونه در ذهن مخاطبان شناخته شوند و جایگاه بالایی را به دست بیاورند. مهم تر از همه اینکه شناساندن خودشان به کاربران یک فرصت طلایی است و گوگل ادز این امکان را به آن‌ها می‌دهد و باعث جلب اعتماد مخاطب خواهد شد.
استفاده از تبلیغات گوگل ادز با تاپ ادورت باعث می‌شود که افراد هدفمندتر از قبل عمل کنند و محصولات و تبلیغات شما فقط به افرادی نشان داده ‌شود که نسبت به آنها شوق و اشتیاق دارند و در جستجوی خدماتتان هستند. در نتیجه میزان فروش افزایش پیدا خواهد کرد ‌و می‌توانید سود بیشتری کسب کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تحول در کسب و کار خیلی خوبه

Milad7

متشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)