حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 برای سری گلکسی S20 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

به نظر می رسد امروز یک روز عالی برای هواداران سامسونگ است. نه تنها گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا به بازار عرضه می شوند بلکه این شرکت همچنین غافلگیری را برای صاحبان Galaxy S20 به ارمغان می آورد. اکنون آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 برای سری گلکسی S20 رسما ارایه شده است.

آپدیت رابط کاربری One UI 2.5

آپدیت رابط کاربری One UI 2.5

آپدیت رابط کاربری One UI 2.5

سامسونگ رابط کاربری One UI 2.5 را با سری گلکسی نوت ۲۰ معرفی کرد. جالب است بدانید که این شرکت نمی خواهد صاحبان گلکسی S20 خیلی صبر کند تا همه ویژگی ها و پیشرفت های جدید موجود در آخرین نسخه پوست سفارشی اندروید این شرکت را امتحان کند.

سری Galaxy S20 اولین دستگاه هایی هستند که به روزرسانی One UI 2.5 را دریافت می کند. سامسونگ بیلدهای سیستم عامل G981BXXU4BTH5 ، G986BXXU4BTH5 و G988BXXU4BTH5 را برای 5G Galaxy S20 ، Galaxy S20 + و Galaxy S20 Ultra به ترتیب ارایه کرده است.

سامسونگ شروع به انتشار این بروزرسانی در بازارهای سراسر اروپا کرده است، از جمله این موارد محدود به ایتالیا، مجارستان، پرتغال، هلند و آلمان. به همین دلیل نباید مدت زیادی زمان ببرد تا به بازارهای دیگر ارایه شود.

آپدیت رابط کاربری One UI 2.5

آپدیت رابط کاربری One UI 2.5

وب سایت Sammobile به روزرسانی را در گلکسی S20 Ultra خود دارد. تمام ویژگی های جدید One UI 2.5 که در گلکسی نوت نوت ۲۰ اولترا دیده بودند اینجا هم وجود دارد. این شامل DeX بی سیم، حالت فیلمبرداری پیشرفته Pro، امکان تغییر مدت زمان تنها و بیشتر است.

نکته جالب که این روند اکنون آغاز شده است. این مسئله تعجب آور است زیرا معمول نیست که سامسونگ با چنین به روزرسانی ها چنین عملکردهای تبلیغاتی داشته باشد. صاحبان گلکسی اس ۲۰ مطمئناً خوشحال خواهند شد که این شرکت این بار نسبتاً پیشرو عمل می کند.

شما از خانواده گلکسی اس ۲۰ خرید داشته باشید؟ آپدیت One UI 2.5 برای شما ارایه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

ایشالا سری اس ۱۰ 😁

Adjus

خیلی شبیه آی او اس ۱۳شده👌👌

Dr.Nazer

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

Milad7

برای اس و نوت9 ارائه نمیده؟

Milad7

خبرش اومد که این 2 تا گوشی محبوب هم one-ui 2.5 vرا میگیرن

عاشقتم One UI 2.5

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)