حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کامپیوترهای جدید MSI در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۹ معرفی خواهند شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | MSI

شرکت MSI اولین مراسم معرفی محصول مجازی خود را در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۹ برگزار خواهد کرد. این شرکت می گوید قرار است با رایانه هایی که در این رویداد اعلام می کند، بازار جدیدی را هدف قرار دهد. به نظر می رسد که کامپیوترهای جدید MSI باید یک فرم فکتور یا ویژگی خاص داشته باشند.

کامپیوترهای جدید MSI

قابل توجه است که این رویداد فقط یک روز پس از برگزاری مراسم اینتل که آن هم یک محصول را به صورت مجازی معرفی می کند، بنابراین ممکن است این دو در ارتباط باشند. در آن رویداد، انتظار می رود که این شرکت از پردازنده های نسل یازدهم خود یعنی تراشه های “Tiger Lake” رونمایی کند.

پردازنده های جدید بر روی یک فرایند ۱۰ نانومتری ساخته شده اند و از معماری گرافیکی جدید Xe اینتل استفاده می کنند. احتمالا، این شرکت فقط سری U و سری Y را معرفی می کند، مانند آنچه که با Ice Lake انجام داده است.

شرکت MSI هیچ نکته ای راجع به آنچه ما می خواهیم در تاریخ ۱۳ شهریور بشنویم ارایه نمی کند، جز این که بازار جدیدی را هدف گرفته است. احتمالا، رایانه های شخصی جدید از پردازنده های Tiger Lake استفاده می کنند. خبر خوب این است که این رویداد برای عموم آزاد است، بنابراین هر کس می تواند در آن شرکت کند. اگر می خواهید در آن شرکت کنید، می توانید از اینجا اقدام کنید.

منتظر کامپیوترهای جدید MSI هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Adjus

یه لپتاپ msiدارم الان.وای وای عجب چیزیه.از قیافعه و افکت های نوری فوق‌العادس گرفته تا بقیه چیزاش واقعا عالیه

TheFreeCritic

حاجی اینجا من یه سیستم با گرافیک 1660 ارزومه 😥😭🙄

Adjus

داداش منم ایرانم دادم یکی از دوستام از آمریکا آورد برام.

Milad7

MSI سلطان گیمینگ 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)