حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان قرعه کشی پیش فروش سایپا مرداد ۹۹ مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پیش از این برای شما درباره پیش فروش سایپا شنبه ۲۵ مرداد ۹۹ برای کوییک S و ساینا S نوشتیم. این پیش فروش به روش ثبت نام متقاضیان و سپس قرعه کشی انجام می شود. امروز زمان قرعه کشی پیش فروش سایپا مرداد ۹۹ مشخص شده است.

زمان قرعه کشی پیش فروش سایپا

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. دور جدید طرح پیش فروش ۲ محصول کوییک اس و ساینا اس از سوی شرکت سایپا در تاریخ ۲۵ مردادماه انجام شد و حالا قرار است در روز شنبه (یکم شهریور ماه) مراسم قرعه کشی برای معرفی منتخبان مجاز به ثبت نام نهایی این خودرو‌ها انجام شود.

در این طرح پیش فروش، خودرو کوییک اس با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد شهریور و مهر ۱۴۰۰ و خودروی ساینا اس با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه شده بود.

ساینا S

ساینا S

در این طرح محدودیت‌های قبلی نظیر محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی درنظر گرفته شده است.

منتخبان خرید خودرو در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را ندارند.

همچنین متقاضیانی که در خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و منتخب نشده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

شما برای این پیش فروش سایپا ثبت نام کرده بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بازهم با این قرعه کشی مسخره ملت ساده را سرگرم کردن….

Milad7

جالب اینه مدیر عامل سابق سایپا گفته به شرطی میشه خودرویی ارزانتر از تیبا معرفی کرد که آپشن ها حذف بشن!!! تیبا چه آپشنی داره؟ ناموسا فقط اتو پارک را حذف نکنید =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)