حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto E7 Plus تاریخ ۳ شهریور ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | موتورولا

پنج روز پیش بود که در ترنجی دیدیم موتورولا Moto E7 Plus در واقعیت دیده شده است. موتورولا شروع به انتشار تیزر برای ورود گوشی هوشمند جدید به هند کرده است. این شرکت در حال حاضر هنوز نام دستگاه را مشخص نکرده است. این تیزر ارایه گوشی در سایت خرده فروشی فلیپکارت را نشان می دهد. همچنین مشخص می شود که موتورولا Moto E7 Plus  تاریخ ۳ شهریور ۹۹ معرفی خواهد شد.

موتورولا Moto E7 Plus

تیزر منتشر شده توسط موتورولا (که حالا متعلق به لنوو است) نشان می دهد که این گوشی برای ارائه عملکرد چشمگیر و تجربه دوربین ساخته شده است. لوگوی موتورولا در پشت تلفن می تواند با یک سنسور اثر انگشت یکپارچه شود.

لبه پایین این تلفن مرموز دارای پورت USB-C و خروجی بلندگو است. به نظر می رسد که لبه سمت راست گوشی مجهز به دکمه اختصاصی برای دسترسی به دستیار صوتی و دکمه پاور است.

این گوشی دارای نمایشگر با ناچ قطره طور است که این روزها کمی قدیمی به نظر می رسد. لبه بالایی دستگاه دارای جک صوتی 3.5 میلی متری و سوراخ میکروفون است. یک نمای مبهم حاکی از آن است که این گوشی می تواند در پشت خود یک ماژول دوربین مربع شکل داشته باشد.

به نظر می رسد تلفن تیزر شده شبیه رندر منتشر شده Moto E7 Plus است که دیروز ارایه شد. از این رو شاید این شرکت بخواهد Moto E7 Plus را در تاریخ ۳ شهریور در هند رونمایی کند.

تاکنون گزارش های گذشته نشان داده اند که موتورولا Moto E7 Plus از تراشه Snapdragon 460 استفاده می شود. دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه است. جانشین Moto E6 Plus مجهز به باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی بوده و از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره مند می شود. قسمت پشتی این گوشی دارای سیستم دوربین دوتایی 48 مگاپیکسلی است که با استفاده از حالت Night Vision برای عکاسی کم نور به کاربران ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

موتورولا و نوکیا کلا قید بازار موبایلو زدن.درحالیکه میتونن با اسمشون کلی پرفروش شن
نمونش تو ایران خودمون از خیلی ها پرسیدم نوکیا یا شیائومی؟ جز یکی که شیائومی داشت همه گفتن نوکیا حتی وقتی توضیح دادم که نوکیاهم اچ ام دی گلوبال میزنه که چینیه باز نظرشون عوض نشد.خب این جماعت خیلی میتونن سود اور باشن

TheFreeCritic

ایرانیا با نوکیا خاطره دارن 👌🏻💯

The MTest MT

خود من n95 هشت گیگ داشتم هنوزم دارمش
یادش بخیر
چقدر موزیک دانلود میکردم
چه اسپیکرایی داشت لعنتی
چه جی پی اس باحالی داشت دوستم 3جی آیفون داشت میگفت بیا عوض کنیم😂

Milad7

N95 که اون زمان خدا بود 🙂

MohammadFarhaadi

اچ ام دی فنلاندیه.چین رو از کجاش در آوردی؟!

Milad7

موتورلا بهتره یه مقدار تغییرات ایجاد بکنه در حال تولید گوشی های بدون هدفه …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)