حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع جدید هواوی یک نمایشگر در بین دوربین چهارگانه دستگاه نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | حق اختراع، هواوی

طبق اطلاعاتی که روز گذشته توسط دفتر مالکیت معنوی چین (CNIPA) منتشر شد، هواوی طراحی جدیدی را برای یک تلفن هوشمند ثبت کرده است. این حق اختراع جدید هواوی یک نمایشگر در بین دوربین چهارگانه دستگاه نشان می دهد. هر چند این ایده، یک ایده ناشناخته نیست اما نحوه پیاده سازی آن جالب است.

حق اختراع جدید هواوی یک نمایشگر

حق اختراع جدید هواوی یک نمایشگر

حق اختراع جدید هواوی یک نمایشگر

در حقیقت، هر تولید کننده عمده حق اختراع های بی شماری را از ایده های مختلف تشکیل می دهد. اما این بدان معنا نیست که همه آنها باید به محصول نهایی تبدیل شوند. با این حال، موردی که اکنون در مورد آن صحبت می کنیم بسیار جالب است. به هر حال بیاید فکر کنیم اختراع جدید گوشی هوشمند هواوی ممکن است روزی به واقعیت تبدیل شود.

مدل نشان داده شده در این ثبت اختراع از نظر ظاهری مشابه مدل های سری فعلی هواوی میت است. در قسمت جلویی از نمایشگر آبشاری تمام صفحه استفاده شده است. حاشیه های بالایی و پایین تقریبا وجود ندارد و قسمت پشتی از ماژول دوربین چهارگانه ماتریس استفاده می کند. همچنین یک صفحه نمایش کوچک در ماژول لنز وجود دارد. این صفحه نمایش کوچک می تواند زمان و سایر اطلاعات را نمایش دهد.

به طور کلی، اسناد جدید ثبت اختراع گوشی هوشمند هواوی در سه مدل مختلف را به نمایش می گذارد، به این ترتیب صفحه نمایش مینیاتوری را در قسمت داخلی، فوقانی و پایین ماژول لنز قرار می دهد. با این حال، نمایشگر داخل ماژول لنز آشکارا بزرگتر از دو طرح دیگر است. بنابراین صفحه نمایش می تواند محتوای بیشتری را نمایش دهد.

حق اختراع جدید هواوی یک نمایشگر

حق اختراع جدید هواوی یک نمایشگر

در حالی که ما می خواهیم بدانید آیا هواوی گوشی هوشمندی با طراحی مشابه خود رونمایی خواهد کرد، تولیدکنندگان قبلاً این کار را انجام داده اند. خوب، طراحی آنها کمی با آنچه هواوی ارائه می دهد متفاوت است. اما مفهوم این ایده یکسان است.

ما در مورد Meizu Pro 7 / Plus صحبت می کنیم. دومی با صفحه ثانویه قرار داده شده در پشت به بازار آمد. صفحه نمایش دوم (همانطور که قبلاً گفتیم) ۱.۹ اینچ است و از رزولوشن 240 در 536 پیکسل و فناوری AMOLED استفاده می کند. بنابراین باید عملکرد خوبی را ارائه دهد. این نمایشگر مشخصا کار خود را انجام می دهد اما از لحاظ سرعت پاسخ و دقت پاسخ لمسی با صفحه اصلی قابل مقایسه نیست. این صفحه نمایش در واقع قادر به ارائه تنها چند عملکرد مانند زمان، نتایج گام شمار، پخش موسیقی و چند اعلان است.

با این حال، دو مشکل مربوط به این صفحه نمایش دوم وجود دارد. اول، هیچ برنامه شخص ثالث وجود ندارد که بتواند در این صفحه اجرا شود. Meizu اعلام کرده است SDK و API را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. اما این یک سوال بزرگ است که آیا بسیاری از آنها برنامه هایی را برای این گوشی تهیه می کنند؟ دوم، این تنظیمات صفحه نمایش به کاربران اجازه نمی دهد آنچه را که نمایش داده می شود، سفارشی کنند. بنابراین، کنترل حریم خصوصی ضعیفی دارد.

بنابراین حتی اگر ثبت اختراع جدید گوشی هوشمند هواوی به محصولی واقعی تبدیل شود، به احتمال زیاد صفحه ثانویه قادر به نمایش اطلاعات زیادی نخواهد بود.

نظر شما درباره این ایده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

قیمت های روز ۲۲وم :
http://uupload.ir/files/yn8n_img_۲۰۲۰۰۸۱۶_۱۴۲۲۵۱.jpg
با الان مقایسه کنید بنظرتون کاهشی داشتن یا نه ؟؟؟.

❤Mohamad_reza.81❤

بنظر من که تغییر نداشته

Taha

سهیل آمریکا نمیتونه مکانیزم ماشه رو فعال کنه چون اتحادیه اروپا گفت آمریکا از برجام خارج شده

AŁɪ

احتمال ۶۰ درصد این کارو می‌کنه اصلا سازوکارش جوریه که اصلا اتحادیه اروپا دستش بستس

Taha

خدا کنه اون ۴۰ درصد جواب بده

AŁɪ

بنظر حق اختراع جالبی میاد 🙁 ولی همیشه در مرحله حق اختراع میمونن.

❤Mohamad_reza.81❤

اگه مورد استفاده بگیره میتونه خیلی خوب باشه

چین و کره برای رده پایین هاست فقط اپل البته سامی هم بدک نیست فقط یکم داره گند میزنه.

😐🙂

Adjus

با اینکه هرکی میتونه نظر خودشه داشته باشه اما اینجا این جمله رو باید بگم حلالم کن:خاک بر سرت با این افکار لجن زدت.

TheFreeCritic

نسل امثال شما کی منقرض میشه با این افکارتون؟؟

Arian25

بنظرت گند زدن سامسونگ از یکم بیشتر نشده؟

Finch

این پست پتانسیل این رو داره که سهام‌دار ها به جون همدیگه بیوفتن

❤Mohamad_reza.81❤

🙂

Mahdi

چه مزخرف

ArmanBgold

به نظر خیلی کاربردی نمیاد🙂

TheFreeCritic

بعد از اسپاتیفای حالا فیس بوک به‌تازگی اعلام کرده که از شرکت اپیک گیمز در مبارزه با انحصارطلبی اپل حمایت می‌کند. این شرکت در گزارش خود فاش کرده که اپل از کسب و کارهای کوچک تحت حمایت فیس بوک به خاطر برگزاری رویدادها پول دریافت می‌کند.
.
فیس بوک اعلام کرده که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین در بستر این شبکه اجتماعی رویدادهایی را برگزار می‌کنند که نیاز به پرداخت هزینه است. حال شرکت اپل 30 درصد مبالغ پرداختی از شرکت کنندگان این رویدادها را دریافت می‌کند. فیس بوک توضیح داده که تا پیش از این از اپل درخواست کرده تا مبلغ 30 درصدی را پس دهد. اما اپل از این کار خودداری کرده است.

فیس بوک از اپل درخواست کرده بود تا دست کم در دوران شیوع ویروس کرونا حق کمیسیون‌های دریافتی از اپلیکیشن فیس بوک را به کاربران و کسب و کارهای کوچک بازگرداند. اما این شرکت همچنان با پافشاری بر دریافت هزینه کمیسیون، تنها 70 درصد این مبالغ را به صاحبان کسب و کارها پرداخت کرده است. این در حالی است که فیس بوک از کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا هزینه‌ای منصفانه‌تر را دریافت کرده و حتی از برخی از آن‌ها هزینه‌ای دریافت نکرده است.
.
به نظر شما این نبرد بین اپیک‌گیمز و اپل چه نتیجه ای داره؟
منبع : اپل ان ای سی

میگم ایشالا این انحصار طلبی اپل تموم شه این انحصار طلبی به ضرر کاربره

به عشق سلام کنید

نتیجش اینه که باید حق اپل بدن. همه چی که مجانی نمیشی. وقتی توافق کردن باید پای حرفشون وایسن حق کاملا با اپل. من امثالی ندارم نظر خودمو دارم شما جور دیگه فک کن appel. همه باید منقرض بشن ؟

lovenokia

بهترین راه حذف سلفی همینه ، بدون درد و خون…ریزی 🙂

Milad7

عجب ایده ی خفنی به این فکر نکرده بودم 😛

Mahdi

کجاش خفنه

Milad7

چرا دوستش نداری؟

MohammadFarhaadi

خیلی جالبه.قشنگ و تمیز دیگه نیازی به ناچ و پاپ آپ نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)