حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ویژگی People Card گوگل می توانید خود را به روش خودتان معرفی کنید!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

همه ما عادت داریم افراد مشهوری را در گوگل جستجو کنیم. هنگامی که شما یک شخصیت شناخته شده را جستجو می کنید، گوگل معمولاً پنل اطلاعات را در نتایج تولید می کند. این پنل اطلاعات را از منابع قابل اعتماد جمع آوری کرده و آن را در قالب قابل درک و هضم ارائه می دهد. اما وقتی خودتان را جستجو می کنید چه اتفاقی می افتد؟ مگر در مواردی که شما فردی مشهور باشید، تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی یا ذکر تصادفی افراد دیگر با همین نام وجود دارد. اما اکنون می توانید آن را تغییر دهید. حالا اما قرار است که با ویژگی People Card گوگل می توانید خود را به روش خودتان معرفی کنید! این می تواند ویژگی بسیار محبوبی شود.

ویژگی People Card گوگل

گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد خود را به نتیجه جستجوی این موتور جستجوی بی بدیل، تبدیل کنید. بله، چیزی که شنیدید درست است. اکنون می توانید “People Card” خود را در جستجوی گوگل با اطلاعات مربوط به نام، شغل، محل سکونت، تجربه کار، شماره تلفن، آدرس ایمیل و موارد دیگر خود ایجاد کنید.

گوگل در یک پست وبلاگ می نویسد:

“این یک کارت ویزیت مجازی است، جایی که می توانید وب سایت موجود یا پروفایل های اجتماعی را که می خواهید مردم از آنها بازدید کنند برجسته کنید، به علاوه اطلاعات دیگری درباره خودتان که می خواهید دیگران بدانند.”

ایجاد کارت ویزیت برای خودتان بسیار آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که وارد حساب گوگل خود شوید و به سادگی نام خود را جستجو کنید یا نوار “اضافه کردن من به جستجو” را در نوار جستجوی Google بنویسید.

گوگل می گوید:

“هرچه اطلاعات بیشتری را قرار دهید، پیدا کردن شما برای افراد آسان تر خواهد بود.”

به تصویر GIF بالا نگاهی بیندازید تا ببینید چگونه می توانید People Card را در جستجوی Google ایجاد کنید.

هنگامی که کارت شخصی برای فردی در دسترس است، ماژولی با نام، حرفه و موقعیت مکانی فرد مشاهده خواهید کرد. برای دیدن کارت مجازی آنها می توانید روی این ماژول ضربه بزنید. چندین کارت برای افرادی که به همین نام مشترک هستند، خواهید دید.

برای هر حساب گوگل فقط یک کارت شخصی ایجاد می شود و برای تأیید اعتبار آن یک شماره تلفن لازم است. اگر می خواهید خود را از لیست خارج کنید، می توانید در هر زمان کارت افراد خود را حذف کنید. گوگل می گوید همچنین دارای “تعدادی مکانیسم” برای محافظت از مردم در برابر سوءاستفاده یا هرزنامه است. با این حال، این شرکت جزئیات این اقدامات را توضیح نداده است.

ویژگی People Card گوگل در جستجوی این موتور جستجو اکنون در هندوستان به بازار عرضه می شوند. هم اکنون آنها فقط به زبان انگلیسی در دسترس خواهند بود. هیچ سخنی در مورد اینکه گوگل چگونه این ویژگی را به سایر نقاط جهان منتقل خواهد کرد.

نظر شما درباره این ویژگی جذاب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

ایده خوبیه با قند شکن هند یکی درست میکنم😊

Milad7

جالب بود متشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)