حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ثروت تیم کوک از مرز یک میلیارد دلار گذشت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

بر اساس تحلیل تازه‌ای از سوی بلومبرگ، ارزش خالص دارایی تیم کوک یا به عبارت ثروت تیم کوک از یک میلیارد دلار عبور و رسما او را به یک میلیاردر تبدیل کرده است. گرچه مدیرعامل اپل تا رسیدن به افرادی چون جف بزوس، مدیرعامل آمازون با ۱۸۷ میلیارد دلار، بیل گیتس با ۱۲۱ میلیارد دلار و مارک زاکربرگ با ۱۰۲ میلیارد دلار راه طولانی را در پیش دارد اما میلیاردر شدن او، دستاورد بزرگی برای او محسوب می‌شود.

زمانی که استیو جابز،‌ مدیرعامل سابق اپل در سال ۲۰۱۱ درگذشت، ارزش تقریبی اپل به ۳۵۰ میلیارد دلار رسیده بود و در حال حاضر،‌ این شرکت با رهبری تیم کوک، به‌طور چشم‌گیری رشد کرده است. بیشتر ثروت کوک از طریق سهامی که به‌عنوان مدیرعامل دریافت کرده، به‌دست آمده است.

ثروت تیم کوک

انتظار می‌رود که اواخر این ماه میلادی، تیم کوک، نهمین پرداخت خود را که شامل ۵۶۰ هزار سهم از سهام اپل است را دریافت کند که به‌طور تقریبی، ۱۰۰ میلیون دلار را به ثروت او اضافه خواهد کرد. پیش از این، کوک گفته بود که درنظر دارد تا بیشتر ثروت خود را صرف خیریه کند. او در طول چند سال گذشته ۵ میلیون دلار از دارایی خود را به‌صورت سهم به خیریه‌های مختلفی بخشیده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

آمازون لعنتی تو دوران کرونا بیشتر سود کرد .

ARMTIN

چقدر آقای [ تیم کوک ] کارش درسته که میخواهد بیشتر دارایش صرف امور خیریه کنه ⁦❤️⁩

SHREK

در کنار ثروت انسانیت دارن چیزی که خیلی ها ندارن!

Mahdi

نوش جان

samin-73

نوش جونشون.

Milad7

اصلا ابهت استیو جابز را نداره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی