حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید یوسی پابجی | خرید ویباکس فورتنایت | خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

معرفی برترین سایت خرید یوسی پابجی موبایل PUBG MOBILE و خرید ویباکس بازی فورتنایت FORTNITE و سریعترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل برای تمامی سیستم عامل های اندروید و اپل و کنسول های بازی

پابجی موبایل

اگر شماهم یکی از میلیون ها کاربر این بازی معروف و محبوب باشید بی شک با بازی پابجی موبایل اشنا شده اید . بازی که در طول این چند سال پرچمدار بازی های سبک بتل رویال می باشد و در کنار دیگر عناوین جزو برترین های صنعت خودش قرار داره .

امروز میخوایم شمارو با سایتی آشنا کنیم که قادر هستید به وسیله پرداخت ریال ( تومان ) در هر لحظه از شبانه روز اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل PUBG MOBILE  نمایید .

برای خرید پول پابجی موبایل کافیست به فروشگاه مورد نظر وارد شوید و با ثبت تنها آیدی کاربری خود که در داخل پروفایل کاربری قرار داده شده است اقدام به خرید یوسی نمایید .

مدت زمان شارژ بازی شما در حدود 5 الی 20 دقیقه می باشد .

خرید یوسی پابجی موبایل

در ابتدا به دومین بازی برتر دنیا خوش آمد می گیم

بازی کالاف دیوتی موبایل که بعد از دو هیولای پابجی موبایل و فورتنایت منتشر شد ، توانست با گرافیک دیوانه وار و گیم پلی بسیار زیبا جای خودش رو در بین بر ترین بازی های جهان و سبک بتل رویال باز کند .

در زیر به آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می پردازیم . و برای خرید کافیست بر روی عنوان زیر کلیک نمایید

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

آموزش خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل :

ابتدا کافیست یکی از بسته های سی پی کال اف را  انتخاب کنید ، و با کلیک بر روی هر بسته به صورت خودکار به قسمت پر کردن فرم خرید دسترسی خواهید داشت ، مطابق اطلاعات خود شروع به پر کردن فیلدهای بازی کال اف دیوتی موبایل نمایید ، به صورت مرحله به مرحله می بایست ابتدا نام و نام خانوادگی شخصی خود را وارد نمایید ، سپس در قسمت بعد شماره موبایل خود را وارد نمایید ( روشن باشد و در دسترس ) عنوان قسمت بعد

نام پروفایل شما در برنامه : *اجباری 

این قسمت را می بایست به توجه به نام خود در بازی کال آف دیوتی موبایل وارد نمایید ، به صورت مثال می تواند نام شما در این بخش ( the king , iran و … ) باشد ، این نام صرفا برای مطابقت دادن همکاران ما با اطلاعات بازی شما نیاز است که به اشتباه بازی شخص دیگری را شارژ نکند و مطمئن باشند که اطلاعات ورود صحیح بوده و عنوان بازی با ایمیل و رمز هم خوانی دارد و مربوط به شخص دیگری نیست .

یوزر اکانت : *اجباری

منظور از یوزر اکانت همان ایمیل شما می باشد که در هنگام عضویت از آن استفاده کرده اید ، به صورت مثال شما از طریق اکانت کال آف دیوتی اقدام به ساخت حساب کاربری خود کرده اید و لازم ایمیل خود را وارد نمایید ، همچنین اگر از طریق فیسبوک اقدام به ساخت حساب کاربری خود کرده اید می بایست ایمیل یا شماره موبایل ساخت حساب فیسبوک خود را وارد نمایید .

رمزاکانت متصل به بازی : *اجباری

منظور از رمز اکانت متصل به بازی کال آف دیوتی موبایل همان رمز ایمیل بالا می باشد که هنگام ساخت اکانت Call Of Duty Mobile از آن استفاده کرده اید ، شما می بایست رمز حساب خود را به صورت صحیح و رعایت حالت حروف و بزرگ و کوچک وارد نمایید .

بهترین حالت ممکن برای شارژ سریع سی پی کال اف دیوتی موبایل این است که شما قبل از وارد کردن رمز آن را تست نمایید و از صحیح بودن آن مطمئن باشید ، این امر سبب می شود همکاران ما حساب شما را سریعتر شارژ کرده و دیگر نیاز به ارتباط مستقیم با شما نداشته باشند .

روش اتصال : *اختیاری (تایپ کنید)

باتوجه به اینکه راه های دسترسی به بازی کال آف دیوتی موبایل متفاوت می باشد ، به صورت مثال ورود از طریق خود اکانت کال آف یا فیسبوک و Line بهتر است در هنگام خرید طریق اتصال بازی خود را بیان کنید تا بازی کالاف دیوتی شما سریعتر شارژ شود .

قیمت نهایی :

بعد از پر کردن فیلدهای بالا شما مجدد قادر به چک کردن مبلغ پرداختی هستید که این قسمت شامل مالیات و … نمی شود .

حال می بایست بر روی گزینه ثبت خرید و پرداخت کلیک نمایید تا به درگاه واسط متصل شوید ، در قسمت بعد که درگاه بانکی می باشد می بایست ، اطلاعات کارت خود را به صورت صحیح وارد نماییدو بعد از تکمیل خرید خود منتظر شارژ سی پی کالاف دیوتی موبایل باشید.

طریقه شارژ اکانت سی پی کال اف دیوتی موبایل شما ؟ 

شاید براش شما سوال باشد که شرکت ما چگونه قادر است که اکانت بازی کال اف دیوتی موبایل شما را شارژ نماید ، تیم فنی ما که مخصوص شارز بازی های موبایلی و کامپیوتری هستند ، قادر به ورود به بازی شما می باشند البته در صورتی که اطلاعات صحیح را در اختیار ما قرار دهید ، پس از ورود به حساب کاربری شما می توانند توسط حساب های بین المللی شرکت اقدام به خرید بسته مورد نظر شما نمایند ، به عبارتی ما قادر هستیم توسط حساب های جهانی شرکت هر آیتمی را خریداری نماییم و این امر به آسانی و در کمال آرامش قابل انجام می باشد .

بعد از شارژ اطلاعات اکانت کالاف دیوتی موبایل چه می شود ؟

ممکن است برای برخی از مشتری ها سوال باشد که اطلاعات اکانت شما به چه صورت نگهداری می شود ، باتوجه به اینکه تمامی اطلاعات وارد شده شما به صورت رمزنگاری شده درون دیتابیس ما قرار دارد و تنها کارمندان شرکت قادر به مشاهده آنها می باشند ، البته تا زمانی که حساب شما شارژ نشده باشد ، بعد از اینکه حساب شما شارژ شد و به حالت تکمیل شده در آمد اطلاعات شما برای همیشه از دیتابیس شرکت حذف می شود .

بخاطر داشته باشید که سیستم رمزنگاری ما یک رمز ساده 123456 را تبدیل به r2156r2141qfw3k32tt23156t32897 می نماید و در دیتابیس تا زمان شارژ شدن نگهداری می کند و شما نیز هرگز نگران لو رفت اطلاعات حساب خود را نداشته باشید .

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل چه کمکی به شما می کند ؟

بدون شک شما هم از پلیرهای این بازی معروف و محبوب هستید ، هرچه در مسیر بازی جلوتر می روید مشاهده می کنید که آیتم ها ، لباس ها و برخی از بخش های بازی تنها برای کاربران vip قابل استفاده است ، برای مثال شما نمی توانید از پرمیوم پس کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید مگر اینکه این بسته را خریداری نمایید یا با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل خود اقدام به فعال سازی نمایید .

به این گونه پرداخت ها ، خرید های درون برنامه ای می گویند و این تنها راه سود آوری بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد ، برخی شرکت ها تنها با فروش بازی به سود آوری می رسند و برخی مانند پابجی ، فروتنایت و کالاف دیوتی موبایل ابتدا بازی را به صورت رایگان برای کاربران منشر می کنند و در مسیر بازی اقدام به فروش آیتم های گوناگون می کنند .

خرید ویباکس فورتنایت

حس میکنیم دیگه نیاز نیست قوی ترین و جذاب ترین بازی در سبک بتل رویال رو معرفی کنیم .

فورتنایت نامی است که به تنهایی اقتصاد شرکت اپیک گیمز رو برای چند نسل ساپورت کرده ، از میلیون ها استریم گرفته تا میلیون ها خرید درون برنامه ای و آیتم های فان و جذاب .

شما میتونید بر خلاف دو بازی بالا ، فورتنایت رو بر روی کنسول پلی استیشن و ایکس باکس ، سیستم خونگی و موبایل خودتون اجرا کنید و سلامی دوباره به دنیای خوش رنگ ونگار اپیک گیمز بدهید .

برای خرید بتل پس بازی فورتنایت شما نیاز دارید تا با خرید ویباکس فورتنایت v-bucks fortnite حساب کاربری خودتون رو ارتقا بدید و در کنار بازی کردن ، از مراحل جذاب بازی و آیتم های خاص و خوشگل فورتنایت استفاده کنید .

یکی از برترین وب سایت هایی که در این حوزه فعالیت داره فروشگاه گیفت کارت است با دامنه رسمی www.GIFTCARD.IM که چند سالی هست اقدام به خرید و فروش ویباکس فورتنایت می پردازه

برای خرید ویباکس فورتنایت بر روی عنوان زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم خرید حساب کاربریتون رو در مدت زمان 20 دقیقه شارژ کنید

خرید ویباکس فورتنایت

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

سایت خوبیه ازش CPوUC و استارتر پک فورتنایت گرفتم قیمتشم خوبه سرعتم اگر شارژ فوری بگیرید(هزینش بیشتر میشه) سریع انجام میشه. معمولی هم بین 30 تا 1ساعت.

Milad7

متشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)