حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۲ را در واقعیت ببینید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

چهارشنبه شب بود که سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ با نمایشگر بزرگتر و دوربین های بهتر رسما معرفی شد. این دستگاه قرار است که ۱۱ شهریور ۹۹ با اطلاعات بیشتری به ما معرفی کامل شود. اگر حوصله ندارید صبر کنید، یک ویدیو جدید گلکسی زد فولد ۲ را در واقعیت به ما نشان می دهد.

گلکسی زد فولد ۲

 

همانطور که در این ویدیو می بینید، نمایشگر به لطف استفاده از شیشه فوق باریک یا UTG خیلی یکدست تر و یکپارچه است. در بخش لولا همچنان یک تورفتگی مشخص است. این بخش تقریبا فعلا غیرقابل رفع به نظر می رسد، حداقل فعلا ولی نسبت به گلکسی فولد نسل اول که نمایشگر موج زیادی داشت، بهتر شده است.

نمایشگر بیرونی هم همانطور که در تصاویر رسمی دیدیم، بسیار بزرگتر و بهتر شده است تا دستگاه در حالت بسته هم قابل استفاده باشد.

به جای صفحه نمایش ناخوشایند و کوچک خارجی در نسل قبلی حالا گلکسی Z Fold 2 از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با اندازه کامل برخوردار است که تمام قسمت جلوی گوشی را در بر می گیرد و بدون نیاز استفاده از صفحه نمایش بزرگتر، آن را بسیار قابل استفاده تر می کند. نمایشگر اصلی نیز بزرگتر است و در اندازه ۷.۶ اینچ قرار دارد. ناچ عجیب و غریب که گوشه بالا سمت راست پنل داخلی انعطاف پذیر با یک دوربین قرار گرفته درون سوراخ نمایشگر جایگزین شده و فضای کمتری را در صفحه OLED تاشو جایگزین می کند.

البته بزرگترین سوال این است که Galaxy Z Fold 2 تا چه اندازه دوام خواهد داشت. گلکسی Fold اصلی به دلیل شکنندگی پنل پوشیده از پلاستیک، ماه ها به تأخیر افتاد. سرانجام سامسونگ Fold را پس از اتمام وقت برای مهندسی مدل قوی تر دستگاه ارایه کرد، اما با این وجود هشدارهایی درباره گرد و غبار و اعمال فشار بیش از حد به صفحه لمسی هنگام ضربه زدن بر روی گوشی لمسی، کاربران را آگاه کرد. به هر حال نسل اول بود و طبیعی است!

نظر شما چیست؟ گلکسی زد فولد ۲ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه خوشگله

Milad7

اگر معایب عجیب و غریب نداشته باشه فروش خوبی میکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)