حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C3 با تراشه Unisoc SC9863 و نمایشگر ۶ اینچی به قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | نوکیا

چند روز پیش دستگاه با نام Nokia C3 را در شایعات داشتیم. امروز این دستگاه اقتصادی از HMD رسما معرفی شده است. نوکیا C3 با تراشه Unisoc SC9863 و نمایشگر ۶ اینچی به قیمت ۱۰۰ در دسترس خواهد بود. البته طراحی کمی قدیمی آن شاید چنگی به دل نزند اما به هر حال قیمت خوبی دارد.

نوکیا C3

نوکیا C3

نوکیا C3

اگر طرفدار نوکیا باشید با شنیدن نام Nokia C3 ناخودآگاه به یاد گوشی سیمبین با کیبرد QWERTY فیزیکی خواهید افتاد. دستگاهی اقتصادی در خانواده نوکیا C که تلاش ناکام این برند فنلاندی در سال ۲۰۱۰ بود برای رسیدن به بازار!

همانطور که پیش بینی می شد، HMD Global امروز یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید را معرفی کرد. نوکیا C3 با صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با وضوح HD+ (احتمالا نسبت تصویر ۱۸:۹) ارایه می شود. این دستگاه سیستم عامل اندروید ۱۰ را ارایه می کند.

نوکیا C3 از جنس پلی کربنات ساخته شده است و توسط یک پردازنده هشت هسته ای با کلاک 1.6 گیگاهرتز ساخته شده است که احتمالاً تراشه Unisoc SC9863 است. این تلفن هوشمند دارای رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی است و دارای شکاف اختصاصی برای کارت microSD است که امکان ذخیره سازی تا 128 گیگابایت را فراهم می کند.

برای عکاسی، نوکیا C3 در مجموع فقط با دو دوربین وجود دارد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت که با یک اسکنر اثر انگشت همراه است.

نوکیا C3 یک باتری ۳۰۴۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از طریق پورت microUSB با توان ۵ وات نیرو جذب می کند. سایر نکات برجسته Nokia C3 شامل رادیو FM، جک هدفون 3.5 میلیمتری، پشتیبانی از دو سیم کارت و Xpress Key است که به شما امکان می دهد به سرعت Google Assistant یا سایر برنامه ها را راه اندازی کنید.

قیمت نوکیا C3

نوکیا سی ۳ دارای رنگ که در تصویر می بینید. در حال حاضر قابل پیش خرید در چین بوده و فروش آن از ۹ روز آغاز می شود. نوکیا C3 با قیمت 100 دلار ارایه خواهد شد اما برای افرادی که پیش خرید می کنند ۵ درصد تخفیف درنظر گرفته شده تا با قیمت ۹۵ دلار آن را بخرند.

نوکیا سی ۳ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

redmi 8a با چندین دلار اختلاف قیمت به صرفه تره از لحاظ سخت افزاری قویتر از اینه

TheFreeCritic

ببخشید من میخواستم یه مطلبی رو تو جومیت یه اشتراک بزارم که به دلیل قوانین مسخره ی جومیت تایید نشد

https://www.instagram.com/p/CDb3GE3Ai14/

دوستان این فروشگاه قبل از جهان گلکسی واچ 3 رو برای فروش گذاشته مغازشم تو علاالدینه لطفا پوشش بدید دقیقا مث رندر های غیر رسمیشه اخه این فروشگاه شناخته شدس قبلا هم همچین کاری کردن دوستان اون لینک رو باز کنید و ببینید
اسم فروشگاهشون هم رایفونه
اسم صفحشون هم raiphone1 هست

ممد بمولا

اگه اسنپ 439 داشت میشد بهش فکر کرد!

HOSEIN

این الان پردازندش چیه

Mahdi

چه ارزون

Milad7

قیمتش خوبه 100 دلار پول تو جیبی یه بچه است 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)