حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آقای Greg Joswiak جانشین Phil Schiller در اپل به عنوان مدیر مارکتینگ شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

هرگز نمی توان نقش پررنگ و هیجانی فیل شیلر در مراسم معرفی محصولات اپل را از یاد برد. او به شدت و عمیق محصولات را درک می کرد و به خوبی روی نقاط قوت اپل و نقاط ضعف رقبا تمرکز داشت. حالا آقای Greg Joswiak جانشین Phil Schiller در اپل به عنوان مدیر مارکتینگ شده است. این می تواند یک تغییر قابل توجه باشد چرا که حالا چهره اپل تغییر می کند.

جانشین Phil Schiller

فیل شیلر

فیل شیلر

آقای Phil Schiller (تصویر بالا) چهره دیرینه آیفون شغل جدیدی دارد. او اکنون همکار اپل است و پس از ۳۳ سال در این شرکت به عنوان مشاور سطح بالا فعالیت می کند، جایی که وی در زمینه سخت افزار و بازاریابی محصول رهبر بود. شیلر مسئولیت فروشگاه نرم افزار App Store و Apple Events را بر عهده دارد و وی به مدیرعامل تیم کوک گزارش می دهد.

آقای Greg Joswiak که بیش از ۲۰ سال با اپل است، نقش شیلر را به عنوان SVP بازاریابی در سراسر جهان بر عهده دارد. در ماه ژوئن، شیلر کنفرانس جهانی توسعه دهندگان مجازی اپل را کارگردانی کرد، که بدون هیچ مشکلی خاتمه یافت. او امروز یکی از پر مخاطب ترین افراد دوران استیو جابز اپل است.

شیلر در بیانیه مطبوعاتی گفت:

“من اولین بار در ۲۷ سالگی در اپل شروع به کار کردم، امسال ۶۰ ساله شدم و زمان برخی از تغییرات برنامه ریزی شده در زندگی من است.” “من به کار خودم ادامه خواهم داد تا زمانی که آنها مرا در اختیار داشته باشند، من ۶ دهه زندگی کردم، اما همچنین می خواهم در سالهای پیش رو را برای خانواده، دوستان و چند پروژه شخصی که عمیقاً به آنها اهمیت می دهم، اختصاص دهم.”

یکی دیگر از قابل توجه، کارمند دیرینه اپل اخیراً این شرکت را ترک کرده، طراح جانی آیو است که در اواخر ماه ژوئن پس از گذشت بیش از 20 سال از کار خارج شد. او شرکت خود را با نام LoveFrom، با شرکت اپل به عنوان اولین مشتری خود راه اندازی کرد.

آقای Greg Joswiak نقش شیلر را زمان مشغول بودن اون در App Store بر عهده دارد. کوک اخیرا در جلسات ضد انحصاری درباره اندازه و عملکرد چهار شرکت بزرگ فناوری امریکا یعنی، اپل، گوگل، فیس بوک و آمازون، در مقابل کنگره شهادت داد.

در آنجا، او مجبور شد مدل تقسیم درآمد فروشگاه و برنامه انحصاری بالقوه را بر روی سیستم عامل iOS توجیه کند. توسعه دهندگان درمورد موضوعات مهم با شفافیت و برابری در فروشگاه App حرفهای زیادی زده اند و زمان انجام تعمیرات اساسی نزدیک است. به نظر می رسد فیل شیلر کار زیادی دارد!

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوش اومدی

Milad7

پیرهن صورتی دل منا بردی =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)