حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iMac مدل ۲۷ اینچی ۲۰۲۰ را با تراشه نسل ۱۰ اینتل، تراشه T2 و وبکم FHD به روز کرد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

اپل امروز iMac را با چند ارتقا مشخصات فنی به روز کرده است. اگرچه شایعه طراحی مجدد شایعه نشد، اما اپل iMac مدل ۲۷ اینچی ۲۰۲۰ را با تراشه نسل ۱۰ اینتل، تراشه T2 و وبکم FHD به روز کرد. حقیقتا این طراحی با این حاشیه ها کمی قدیمی هستند اما بازهم ارایه یک به روزرسانی سخت افزاری برای یکی محبوب‌ترین محصولات این شرکت در بخش دسکتاپ، می تواند جذاب باشد.

اپل iMac مدل ۲۷ اینچی ۲۰۲۰

اپل همچنین برای ذخیره سازی سریع داخلی SSD های استانداردی را در سطح محصولاتش قرار داده است و همچنین تراشه Apple T2 را نیز اضافه می کند. iMac 21.5 اینچی همچنین از تراشه SSD بهره می برد و Fusion Drive به عنوان گزینه دیگر برای سفارشات است.

تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود، بروزرسانی iMac 2020 دارای پردازنده های نسل ۱۰ اینتل در گزینه های ۶ یا ۸ هسته ای است. همچنین برای اولین بار یک گزینه ۱۰ هسته ای برای کاربران iMac وجود دارد. می توانید دستگاه را با حداکثر ۱۲۸ گیگابایت رم سفارش بدهید.

سیستم ذخیره سازی اکنون به طور پیش فرض در حالت SSD است و می تواند تا ۸ ترابایت سفارش داده شود. اپل تراشه T2 را در داخل iMac قرار داده است و سرعت نوشتن و خواندن با پهنای باند بالایی را ارائه می دهد. تراشه T2 همچنین مزایای امنیتی را به ارمغان می آورد، همانطور که ما در طول ۵ سال گذشته در مابقی خط Mac آن را دیده ایم.

با وجود هیچ تغییر عمده در طراحی خارجی، iMac هنوز از حاشیه های نسبتاً نامحسوس بهره می برد. با این حال، اپل نمایشگر ۲۷ اینچی را به روز می کند تا از ویژگی True Tone برای تعادل رنگی بهتر استفاده کند. مشتریان همچنین می توانند گزینه ای شیشه ای مات با بافت نانو را انتخاب کنند که اولین بار در Pro Display XDR مشاهده می شود.

آیمک های ۲۷ اینچی در حال حاضر دارای همان دوربین 1080p FaceTime موجود در iMac Pro هستند. اپل همچنین میکروفون ها را به جدیدترین سیستم “کیفیت استودیویی” خود، که این شرکت سال گذشته با مک بوک پرو ۱۶ اینچی عرضه کرده بود، ارتقا داده است.

iMac های جدید ۲۷ اینچی با 1799 دلار شروع می شوند و از امروز قابل سفارش هستند. مدل پایه دارای یک پردازنده شش هسته ای، 8 گیگابایت رم، یک پردازنده گرافیکی Radeon Pro 5300 و یک SSD در اندازه 256 گیگابایتی است.

نظر شما درباره iMac 2020 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

جای مهدی زی اکس حسابی زیر این پست خالیه
بروبچ زومیت میدونن چی میگم

Mahdi

آدم منطقی هست

Farcry

احتمالا طراحی بدون حاشیه رو وقتی که میخواد از پردازنده آرم روی imac ها استفاده کنه بزنه

Milad7

عالیه ولی کو پول 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)