حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار مرداد ۹۹

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو تیر و مرداد ۹۹ اعلام شد. معمولا تفاوت زیادی بین قیمت کارخانه و بازار وجود دارد، البته معمولا که نه؛ در این شرایط هرج و مرج موجود اینطور است. امروز قیمت محصولات ایران خودرو در بازار مرداد ۹۹ اعلام شده است. این قیمت بر اساس گفته رییس اتحادیه فروشندگان خودرو اعلام شده است.

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار مرداد ۹۹

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. سعید موتمنی، رییس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفتگو با روزنامه همشهری، به ارائه توضیحاتی در رابطه با بازار خودرو پرداخت و در ادامه به آخرین قیمت محصولات پرفروش دو شرکت خودروسازی ایران خودرو اشاره کرد که نسبت به روزهای گذشته با افزایش قیمت همراه بوده اند. در ادامه می توانید لیست قیمت محصولات ایران خودرو در بازار برای مرداد ۹۹ را ببینید:

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار مرداد ۹۹

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار مرداد ۹۹

در این لیست گران ترین خودرو ایران خودرو را می توان پژو ۲۰۷ اتومات دانست که حدود ۳۰۰ میلیون تومان شده است. این خودرو اسفند ۹۶ حدود ۵۴ میلیون تومات بود و حالا یعنی حدود یک سال و نیم بعد حدود ۶ برابر افزایش قیمت داشته است!

ارزان ترین خودرو حال حاضر ایران خودرو را نیز می توان سمند ال ایکس دانست که با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان در مرداد ۹۹ و طبق ادعای رییس اتحادیه فروشندگان خودرو، معامله می شود.

نظر شما درباره این قیمت ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قیمت امروز و دقیق 2 خودرو :(استعلام از نمایشگاه)

پارس معمولی (سال) 170
پارس lx (تیو فایو) 213

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)