حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دمو شارژر ۱۲۰ وات iQOO را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | IQOO، تماشا کنید

بحث شارژرهای سریع این روزها حسابی داغ است. دستیبابی به توان ۱۲۰ وات یا بالای آن واقعا رویایی است و منتظر ارایه تجاری آن هستیم. دیروز با هم در ترنجی دمو استفاده شارژر ۱۲۵ وات اوپو را دیدیم. امروز همچنین می توانید دمو شارژر ۱۲۰ وات iQOO را ببینید. این دمو ها به ما نشان می دهد که فناوری های مذکور فاصله زیادی تا ارایه تجاری ندارند.

شارژر ۱۲۰ وات iQOO

دو هفته پیش برای شما در ترنجی نوشتم که شارژر ۱۲۰ وات iQOO باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در ۵ دقیقه تا ۵۰٪ شارژ می کند. این ویدیو که از شارژر فوق سریع iQOO ثبت شده است دقیقا صحت ادعای مذکور را بررسی می کند.

اجازه بدهید این ویدیو را با هم ببینیم:

همانطور که می بینید در ۵ دقیقه باتری این دستگاه تا ۵۰٪ شارژ شد که واقعا جذاب است.  iQOO جدیدترین سیستم شارژ سریع خود را نمایش داد که قادر به رسیدن به توان ۱۲۰ وات است. جالب است که سریعتر از سیستم 125W اوپو می تواند دستگاه را شارژ کند. برای شارژ یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، تنها ۱۵ دقیقه زمان نیاز است تا به 100٪ برسد در حالی که نمونه Oppo حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد.

شرکت iQOO از تنظیم کمی متفاوت استفاده می کند. شارژر ۲۰ ولت را در ۶ آمپر خروجی می دهد، سپس دو پمپ شارژ در داخل گوشی آن را به دو جریان 5V در 12A تبدیل می کند (این پمپ ها نیز کمی کارآمد تر هستند، 98.5٪). سیستم اوپو از سه پمپ شارژ برای تبدیل 20V در 6.25A از آداپتور به 10V در 12.5A استفاده می کند.

شارژر ۱۲۰ وات iQOO

شارژر ۱۲۰ وات iQOO

همانطور که مشاهده می کنید، دو شرکت رویکردهای بسیار متفاوتی برای دستیابی به همان هدف در پیش گرفتند. iQOO می گوید اولین تلفن خود را با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات در ماه آگوست رونمایی خواهد کرد. آیا آن iQOO 3 Pro خواهد بود؟ این مدل اخیراً توسط 3C با شارژ فقط 55W درج شده است، بنابراین احتمالاً ما به دنبال مدل دیگری (یا حداقل نسخه Pro +) هستیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این توان های بالای شارژر چه زمانی به دستگاه های برندهای مدعی جهانی برسد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

هر جور فکر میکنم باتری نمیتونه زیاد عمر کنه
جالبه نه سونی نه سامسونگ .اپل همچین ریسکی نمیکنن
حتی هواوی هم می ترسه ریسکش بالاست

Mahdi

اصلا هم واسه من جذاب نیست

AŁɪ

خیلی هم عاولی🐰🥕

AŁɪ

نازک ترین تلفن همراه فایو جی رو قراره ویوو معرفی کنه💕🐰🥕

ArmanBgold

ببخشید ممنون میشم اگه مکانیزم پمپ شدن رو توضیح بدین؟

Milad7

خیلی هم خوب تکنولوژی به سرعت نور در حال پیشرفته 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)