حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موسس تلگرام به کاربران آیفون هشدار می دهد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

جالب است که امروز موسس تلگرام به کاربران آیفون هشدار می دهد. پاول دوروف موسس تلگرام در کانال صفحه تلگرام خود نوشت، صاحبان ایفون باید “نگران خرید از اپل استور در آیفون باشند”.

هشدار موسس تلگرام به کاربران آیفون

وی به ویژه خاطرنشان کرد:

کمیسیون ۳۰ درصدی برای هر اپلیکیشن شرکت اپل، هزینه خریدهای دیجیتال را افزایش می دهد. و این پول علی رغم این است که قبلاً برای تلفن اپل مبلغ گزافی را پرداخت می کردند “چند صد دلار بیشتر از هزینه آن” هزینه خرید ایفون است.

اپل سانسور برنامه در فروشگاه اپ استور را برای کنترل کامل خود در جمع آوری هزینه را انجام داده است. به گفته دوروف ، اپل همچنین برخی از مطالب را از کاربران پنهان می کند و کارکنان خود را از صحبت درباره آن منع می کند.

علاوه بر این ، سازنده تلگرام تمایل شرکت اپل را برای جمع آوری “مالیات” با کاهش سطح حریم شخصی کاربران مرتبط می داند. به عقیده وی، کاربران حسابهای اپل، اطلاعات شخصی خود را به شرکت می دهند و به این ترتیب اقدامات صاحبان آیفون از طریق حساب آنها قابل پیگیری است.

چهار واقعیت دیگر نیز وجود دارد: تأخیر در به روزرسانی ها و میزان تبلیغات باعث کاهش کیفیت برنامه های اپل شده است.

نظر شما درباره این هشدار موسس تلگرام به کاربران آیفون چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

علاوه بر صحبت های بالا واقعاً واقعاً اپل انحصار گرای به معنی کلمه هستش .

برای مثال خیلی از بازی های کنسولی و معروف حدود یک سال در انحصار اپل می مانند و بعد برای اندروید منتشر می شوند یا هرگز برای اندروید طبق قرارداد با سازندگان منتشر نمی شوند !!

برای مثال سازنده بازی Machinarium بازی جدید منتشر کرده به نام Creaks که علی رقم تصمیم سازنده برای انتشار برای اندروید با قرارداد اپل به هیچ عنوان این بازی برای اندروید پورت نمی شود !

Milad7

برادر تو به ارتقای اپ خودت برس کاری به اپل نداشته باش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)