حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمدید دورکاری کارمندان گوگل تا یک سال دیگر

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

بعد از مدتی حدس و گمانه زنی در مورد احتمال تمدید دورکاری کارکنان گوگل به علت شیوع ویروس کرونا تا سال ۲۰۲۱ امروز این موضوع به طور رسمی تایید شد. به این ترتیب شاهد تمدید دورکاری کارمندان گوگل تا یک سال دیگر هستیم.

تمدید دورکاری کارمندان گوگل

گوگل

گوگل

به دنبال شیوع ویروس کرونا در زمستان گذشته، دورکاری کارکنان گوگل آغاز شد و نزدیک به صدهزار کارمند این شرکت در آمریکای شمالی کارهای خود را از خانه های خود انجام دادند. با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا این دورکاری حداقل تا جولای سال ۲۰۲۱ تمدید شده و ممکن است باز هم تمدید شود.

این دورکاری تمامی ۲۰۰ هزار کارمند گوگل را شامل می شود و تا پایان تابستان سال ۲۰۲۱ ادامه دارد. ساندار پیچای مدیر عامل گوگل امروز با ارسال نامه ای برای کارکنان این شرکت این موضوع را تایید کرده و علت این تصمیم را تداوم شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان دانسته است.

وی هدف از این کار را کاهش تراکم حضور مردم در ادارات و دفاتر گوگل دانسته و اظهار امیدواری کرده از این طریق سرعت شیوع این ویروس کاهش یابد.

پیش از این فیس بوک، توئیتر، اپل، مایکروسافت و آمازون نیز سیاست های مشابهی را در زمینه دورکاری اتخاذ کرده بودند. اما اکثر آنها هنوز در مورد نحوه دورکاری کارکنانشان در سال ۲۰۲۱ تصمیم نگرفته اند.

وضعیت کاری شما چطور است؟ دور کاری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

خوشم میاد ایجاد تغییرات تو ساختار شرکتهای آمریکایی به آنی انجام میشه.شناور بر امواج حرکت میکنن و این خیلی خوبه.علت پیشرفتشون هم همینه.حالا اگر اینجا بخان از اینکارا انجام بدن میبینی کویید ۱۴۹ اومده سال ۲۱۲۰ هم داره تموم میشه تازه بعنوان طرح مطرح میشه!اونموقع هم آمریکا از رو زمین محو شده کلا تو سیارات دیگه مستعمره زده زمین هم منابعش تموم شده ما موندیم توش بعلت عقب موندگی کماکان شعارمون هم مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیسه😁😁😁

Finch

خوشبحالشون

Milad7

ایرات تنها کشوری ک نمودار کرونا صعود شده!

Milad7

تازه بعد از محرم و برگزاری عزاداری محرم ،کرونا صعودی تر هم میشه! خدا ب خیر بکنه! فاجعه رخ میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)