حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی با باتری ۱۰ هزار میلی آمپری از برند Gionee با اندروید ۷ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | موبایل

از زمان بازگشت برند Gionee در سال گذشته، تولید کننده تعدادی از تلفن، تعداد انگشت شماری از پاوربانک ها و هدفون ها و حتی چند ساعت هوشمند را معرفی کرده است. حال به نظر می رسد که یک تلفن با ظرفیت باتری بسیار بزرگ ارایه می شود، امکاناتی که ممکن است صاحبان آن را به خرید پاوربانک های خود Gionee هم محتاج نکند. امروز گوشی با باتری ۱۰ هزار میلی آمپری از برند Gionee با اندروید ۷ لو رفته است. بله، اندروید ۷ و درست خواندید! همچنین البته اولین موبایل با باتری خیلی بزرگ نیست اما جز معدود دستگاه های با این مشخصات است.

گوشی با باتری ۱۰ هزار میلی آمپری

سازمان TENAA در چین دارای یک تلفن Gionee با ظرفیت باتری عظیم ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این تلفن در پایگاه داده این آژانس به عنوان “Gionee 20،200،418” ظاهر شده و دارای صفحه نمایش 5.72 اینچی با رزلوشن HD+ یا (720 در 1440) است.

یک پردازنده هشت هسته ای 2.0 گیگاهرتزی در قلب این دستگاه وجود دارد و این گوشی در نسخه های ۴، ۶ یا ۸ گیگابایتی با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. این دستگاه دارای یک دوربین عقب منفرد است که به عنوان یک دوربین 13 مگاپیکسلی یا 16 مگاپیکسلی ذکر شده است در حالی که دوربین سلفی به عنوان یک سنسور ۲ یا ۸ مگاپیکسلی ذکر شده است. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در زیر دوربین عقب نیز خواهید داشت.

به غیر از باتری بسیار بزرگ و شماره مدل، یکی دیگر از جزئیات تعجب آور درباره این گوشی نسخه اندرویدی است که در حال اجرا است. طبق گفته TENAA ، گوشی Gionee اندروید 7.1.1 Nougat را اجرا می کند. البته اگر بیشتر توجه کنید واقعاً جای تعجب ندارد زیرا Gionee K6 که در اردیبهشت ۹۹ مهعرفی شد، نسخه مشابهی ازاندروید را اجرا می کند ولی همچنان و با این وجود، ناامیدکننده است.

این دستگاه به رنگ مشکی و آبی در دسترس خواهد بود. وزن آن 305 گرم و اندازه آن 160.6در75.8در8.4 میلی متر (ضخمات شاید باید بیشتر باشد) است. با توجه به طراحی آن، گوشی Gionee از ظاهر یک گوشی ناهموار برخوردار است. این قاب دارای یک قاب فلزی با میخ پرچ است و برای بدنه ای از جنس پلی کربنات قوی، بر روی شیشه یا لعاب قرار می گیرد.

نظر شما درباره این پاوربانک که گوشی هم دارد چیست!؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

چجوری ضخامت 8.4 داره :-/
اونم وقتی طولش 160 هست و عرضش 76 :-/
عجیبه
چرا اندرویدش 7 هست حالا
گوشی عجیبیه

ramin123

این مسخره بازی ها دیگه چیه؟!!!!
الان با وجود شارژ سریع و باتری های با حجم بالاتر از 4500 حتی بدون در نظر گرفتن پاور بانک( که امکان استفاده برای چند گوشی رو فراهم می کنه نه فقط خودش رو) و با در نظر گرفتن این که تو تک تک لحظات استفاده از گوشی باید اون وزن سنگین رو هم تحمل کرد، به نظر این ایده ی گوشی-پاور بانک ( باتری با حجم فضایی و امکانات خیلی محدود) جذابیت نداره

Mahdi

مگه قرار نبود گوگل استفاده از اندروید قدیمی واسه گوشی های جدید رو ممنوع کنه

Mb.Pcr

گوگل هم گاگول شده دیگه میگه استفاده نکنید بعد میذاره دیگران استفاده کنند

Mahdi

آره گگل اینجوریاس 😂

Milad7

باتری خیلی خوبی داره… 🙂

Milad7

البته سایر مشخصاتش واقعا افتضاحن 😐 ارزش خرید نداره! باید گفت فقط یک باتری تاثیر گذار و دیگر هیچ!

MohammadFarhaadi

این گوشیا برای کاربریه خاصه.کسی که سر چاه نفت کار میکنه نمیتونه آیفون ببره با خودش یه گوشیه مقاوم میخاد پس مدل مقاوم از گوشیه کت میخره یکی هم لاطری براش اولویت اول و آخره میاد این رو میخره.هر دوتاش هم از نظر من و شما دیوانگیه!دقیقا همچین چیزی دیدم و کاملا به طرف حق میدم.

Finch

حجم باطری این + ضخامتش
حجم باطری می نوت ۱۰ لایت + ضخامتش
😂😂

ممد بمولا

ببین
این غیرممکنه که باتری 10000 باشه و ضخامت 8.4
ضخامت خود باتری از این بیشتره!

MohammadFarhaadi

چرا که نه؟این گوشی از امکانات بی بهرست همه چیز رو در حد پایین داره با توجه به تکنولوژیه روز میشه گوشی ای با این مشخصات رو ساخت و فضای خیلی کمتری نسبت به همین مشخصات در دوسال پیش اشغال کنه و بجاش به حجم باطری اضافه کرد.

bh974

اندروید 7😶

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)