حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Maimang 9 با پشتیبانی از 5G و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تاریخ ۶ مرداد ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

هواوی و آنر از ابتدای امسال تعدادی گوشی هوشمند 5G را به بازار عرضه کرده اند. از 10 ژوئن ۲۰۲۰ هر دو برند در مجموع 15 گوشی 5G معرفی کرده اند. با این حال، این تعداد قبلا با اولین گوشی ها یعنی انجوی ۲۰ پرو و Honor 30 Youth و Honor X10 max افزایش یافته است. اکنون با افزودن یک دستگاه دیگر به آن لیست، غول ارتباطی چین یعنی هواوی رسما اعلام کرده است هواوی Maimang 9 با پشتیبانی از 5G و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تاریخ ۶ مرداد ۹۹ معرفی خواهد شد.

هواوی Maimang 9

این اولین مرتبه ای نیست که ما در مورد هواوی Maimang 9 می شنویم. این تلفن هوشمند به طرز گسترده ای لو رفته است و همه چیز در مورد آن از جمله قیمت تقریبا مشخص است

در ابتدا مشخصات گوشی با شماره مدل TN-AN00 توسط یک منبع قابل اعتماد در مورد ویبو به اشتراک گذاشته شد. در ابتدا تصور می شد از Enjoy 20 Plus باشد. سپس این گوشی دوباره لو رفت نشان داد که این یک سری از دستگاه های Maimang است که با لوگوی منحصر به فرد آن، ساخته شده است.

سپس یک بار دیگر، این دستگاه در تصاویر زنده به بیرون درز کرد، که پس از آن در لیست China Telecom به عنوان ارایه دهنده انحصاری این دستگاه دیده شد. این لیست همچنین قیمت حدود ۳۱۳ دلار را تأیید کرده است.

حال امروز، هواوی به طور رسمی تصویری از این دستگاه را در ویبو منتشر کرده است که تاریخ معرفی آن را ۶ مرداد ذکر کرده است. این تصویر خاص فقط دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی را برجسته می کند.

متاسفانه درباره تراشه این دستگاه ۳۱۳ دلاری صحبتی نشده است و می تواند موضوع مهمی برای ما باشد چرا که این دستگاه مخصوص چین است و به صورت کلی خودش اهمیت زیادی برای ما ندارد.

حدس شما چیست؟ چه تراشه ای روی میامانگ ۹ قرار خواهد گرفت؟ با توجه به ارایه در چین شاید تراشه کایرین باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

دیمنسیتی 800
کایرین 820
اینا میتونن باشن

Taha

خدا کنه دیمنستی ۸۰۰نباشه چون خیلی از گوشیاش دیمنستی ۸۰۰دارن .
ولی فکر کنم چون برای چین هست با کایرین ۸۲۰بیاد

AŁɪ

کایرین ۹۸۵ به احتمال زیاد🔥

Mahdi

کایرین باشه خوبه

Milad7

چه اسم جالبی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)