حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارت شناسایی الکترونیکی ملی آلمان روی گوشی های سامسونگ ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

امروز گفته می شود که کارت شناسایی الکترونیکی ملی آلمان روی گوشی های سامسونگ ارایه می شود. سامسونگ امروز اعلام كرد كه تلفن های هوشمند انتخاب شده گلکسی با در دسترس بودن راه حل eID در اواخر سال جاری، می توانند شناسه الكترونیك ملی آلمان را بر روی دستگاه ارایه كنند. برای تحقق این امر، این شرکت با دفتر فدرال امنیت اطلاعات آلمان ، Bundesdruckerei و Deutsche Telekom Security همکاری کرده است.

کارت شناسایی الکترونیکی ملی آلمان روی گوشی های سامسونگ

این بخشی از همکاری طولانی مدت با اتحاد آژانس های دولتی آلمان است که هدف از اجرای این طرح ابتکاری دولت این کشور است. سامسونگ با این آژانس ها همکاری کرده است تا یک معماری امنیتی مبتنی بر سخت افزار را ایجاد کند که شهروندان را قادر می سازد تا به عنوان eID، مشخصات شناسایی ملی خود را روی تلفن هوشمند خود داشته باشند.

شهروندان آلمانی می توانند اواخر امسال ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، EID شهروندان به یک مکان امن از طریق تلفن خود منتقل می شوند. خانواده گلکسی S20 برای اولین بار در آلمان حامل این ویژگی خواهد بود که به دلیل تراشه ایمن خود اجازه حمل ID موبایل را خواهد داشت.

کارت شناسایی الکترونیکی ملی آلمان روی گوشی های سامسونگ

کارت شناسایی الکترونیکی ملی آلمان روی گوشی های سامسونگ

ناگفته نماند که دولت آلمان الزامات امنیتی دقیقی خواهد داشت زیرا داده های مربوط به این EID ها بسیار حساس هستند. برای اطمینان از این امر، هر چهار شریک مبتنی بر تراشه امن دستگاه، یک معماری امنیتی پیشرفته ایجاد کرده اند. بدین ترتیب تمام داده ها بصورت محلی در تلفن ذخیره می شوند و کاربران کنترل کامل آن را دارند.

آلمان راه حل جدید eID موبایل خود را به عنوان بخشی از پروژه OPTIMOS 2.0 با هدف ایجاد یک اکوسیستم آزاد که از تأیید اعتبار مطمئن موبایل پشتیبانی می کند، تهیه کرده است. شرکایی که روی آن کار کرده اند، اطمینان حاصل کرده اند که معماری امنیتی برای بسیاری از ارائه دهندگان خدمات هویتی باز است.

سامسونگ با ساخت و ارایه SDK برای عناصر ایمن تعبیه شده خود به شرکای خود کمک کرد. این امر به ارائه دهندگان خدمات و توسعه دهندگان برنامه اجازه می دهد تا زمینه هایی را برای مدیر خدمات مطمئن مورد استفاده قرار دهند که می توانند در پلتفرم امن مبتنی بر چیپست بارگذاری شوند. این کار به برنامه ها و خدمات اجازه می دهد تا با برنامه eID کار کنند در حالی که کاربران آلمانی از این فکر اطمینان دارند که اطلاعات آنها محافظت می شود.

کل Galaxy S20 مطابق با چارچوب امنیتی eID BSI برای استفاده مستقل است. برنامه eID به آنها اجازه می دهد تا مدارک معتبر مانند گواهینامه رانندگی ، کارت های بیمه درمانی ملی و امنیت بیشتر در تلفن را ذخیره کنند. با پیشرفت برنامه در آینده ، آنها همچنین می توانند هویت خود را برای دسترسی و ارسال سوابق پزشکی و حتی رأی دادن با استفاده از تلفن خود تأیید کنند.

شهروندان آلمانی می توانند از طریق برنامه eID که برای Galaxy S20 ، Galaxy S20 + و Galaxy S20 Ultra در اواخر سال جاری در دسترس هستند ثبت نام کنند. پس از داشتن برنامه ، برای شروع ، باید کارت شناسایی ملی را که از طریق NFC فعال است، در پشت تلفن ضربه بزنید.

نظر شما چیست؟ به زودی بهتر نیست تمام اطلاعاتی که توسط کارت تایید می شوند، با گوشی موبایل تایید شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مقایسه شود با ایران 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)