حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چشم انداز سامسونگ برای هدایت آینده صنعت موبایل از زبان مدیرعامل بخش موبایل

نوشته

3 سال قبل | 64 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

از زمانی که ۶ ماه پیش هدایت سامسونگ موبایل را برعهده گرفتم، خیلی چیزها تغییر کرده است. چیزهایی که زمانی عادی بودند، مثل رفتن به دیدار یک دوست یا غذا خوردن بیرون از خانه، اکنون فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

من این عصر جدید را «نُرم جدید» می‌نامم و معتقدم فناوری و به ویژه فناوری موبایل، نقش حیاتی در آن خواهد داشت. تنها در عرض چند ماه، شاهد بودیم که زندگی‌مان به شکل غیرقابل تصوری تغییر کرد. آموزش از راه دور، ورزش در خانه، کنسرت‌های آنلاین و خیلی موارد دیگر همه بر بستر فناوری موبایل امکان ظهور پیدا کردند.

ما به عنوان یکی از رهبران صنعت فناوری، مسئولیتی ویژه و البته بسیار فوری، برای کمک به جامعه و در ادامه حرکت رو به جلویش برعهده داریم. یعنی بسیاری روی ما حساب می‌کنند تا روش‌‎هایی نوین برای کار و ارتباط با دیگران برایشان فراهم کنیم.

در مراسم Galaxy Unpack تابستان امسال ما پنج دستگاه جدید معرفی خواهیم کرد. این دستگاه‌ها نشان دهنده چشم انداز ما برای تبدیل شدن به ابداع کننده تجربه‌های موبایلی جدید است که بتواند در هر جایی که می رویم، جریانی مداوم و بدون شکل را حفظ کند. در هر جایی که باشید، داخل خانه یا بیرون و در حال انجام هرچیزی، کار یا بازی، این دستگاه‌ها قدرت و کارآمدی روان را با هم ترکیب خواهند کرد. در عصر «نُرم جدید» با در اختیار داشتن این ابزارها، این قدرت در اختیارتان خواهد بود تا زندگی‌تان را به کامل‌ترین شکل ممکن تجربه کنید.

من در روند تعریف آینده بخش موبایل سامسونگ می‎خواهم اولویت‌های خودم را با شما در میان بگذارم. اولویت‌هایی آینده‌نگر و متهورانه که البته خصوصیات همیشگی سامسونگ هم بوده‌اند. می خواهیم بجای آنکه محافظه‌کارانه عمل کنیم، ریسک کنیم و سریعتر پیش برویم. بجای اینکه منتظر دیگران بمانیم، ما جهت را برای بقیه در ین صنعت مشخص کنیم. حتی در دوران سخت کنونی، من میدانم که این ستون‌ها می‌توانند تمرکز ما را دقیقا همانجایی که باید باشید، یعنی روی نقاط مشترک‌مان، نگه دارد.

نوآوری‌های معنادار

ما در سامسونگ از تک‌ تک نوآوری‌هایمان یک هدف واضح داریم: زندگی‌تان را ساده‌تر و بهتر کنیم. در زمانه‌ای که همه‌گیری، محدودیت‌های زیادی روی همه ایجاد کرده است، فناوری پلی به دنیای بزرگتر خواهد بود. دستگاه‌های موبایل به تنها راه بسیاری از افراد، برای کار از خانه و حفظ ارتباط‍شان تبدیل شده است، یعنی به مسیر واقعی زندگی این افراد تبدیل شده است.

در ۶ ماه گذشته، ما سرمایه‌گذاری هنگفتی در بخش تحقیق و توسعه انجام داده و خط تولیدمان را بسیار تقویت کرده‌ایم. راهکارهای جدیدی را در بازه زمانی بی‌سابقه‌ای در حوزه‌های بهبود فناوری تماس تصویری خلق شده که به کارمندان خط مقدم مقابله با همه گیری کمک‌ می‌کند تا ایمنی‌شان را در سر کار حفظ کنند.

این «نُرم جدید» دوره‌ای از نوآوری‌های متهورانه‌تر خواهد بود. ما فناوری‌های موبایلی را خواهیم ساخت که شخصی‌تر، هوشمندتر، مفیدتر و امن‌تر باشند. ما محصولات تحول‌سازی مانند گوشی‌های تاشوی خودمان را عرضه خواهیم کرد که در این صنعت اولین هستند. از آنجایی که ما انواع دستگاه‌های گلکسی 5G را بصورت گسترده‌تری عرضه خواهیم کرد، این فناوری هم تجربه‌هایی را ممکن خواهد کرد که حتی تصورش را هم نمی‌توانیم بکنیم.

از گوشی‌های تاشو تا 5G ما محصولاتی فوق‌العاده در مسیرمان داریم که برخی از آنها را به زودی به نمایش خواهیم گذاشت. اما من در عین حال هیجان زده‌ام که چطور مردم از این فناوری‌ها برای تغییر زندگی‎شان استفاده خواهند کرد. زیرا تنها در این صورت است که معنادار بودن آن نوآوری واقعیت پیدا خواهد کرد.

 

همکاری شفاف

قدرت کارگروهی از فعالیت تنها، بیشتر است. در ماه‌های گذشته بارها صحت این گفته به من ثابت شده است. داستان انسان‌های بسیاری که برای کمک به همدیگر گرد هم جمع می‌شوند و به شکل باورنکردنی یکدیگر را ارتقا داده و صحت این سخن را ثابت کرده‌اند که جمع همیشه بزرگتر از مجموعه اجزای آن است.

من به شکلی جدید به قدرت شبکه بسیار گسترده شرکای سامسونگ اعتقاد پیدا کرده‌ام. ما همیشه به کار در کنار هم اعتقاد داشته‌ایم تا بتوانیم تجربه‌هایی نو برای مشتریان‌مان خلق کنیم.

همکاری ما با گوگل، مایکروسافت، نتفلیکس و اسپاتیفای را در نظر بگیرید. ما برای بهینه کردن تماس ویدیویی با گوگل همکاری کردیم تا کاربران‌مان بتوانند راحت‌تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ما همچنین مشارکت خودمان را با مایکروسافت روی گوشی‌های هوشمند گلکسی و کامپیوترهای ویندوزی توسعه دادیم تا بتوانید پیام‌ها، عکس‌ها و قرارهای تقویمی را بصورت آنی به دیگران به اشتراک بگذارید. این همکاری‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و با همکاری ما با Xbox به حوزه بازی هم کشیده خواهد شد.

ما همچنین به قدرت مشارکت اعتقاد داریم زیرا می خواهیم همه، از جمله توسعه‌دهندگان استارت‌آپی و جوامع محلی، فرصت رسیدن به رویاهایشان را داشته باشند. برنامه حمایت از استارت‌آپ‌ها موسوم به C-Lab و سامسونگ NEXT تنها چند نمونه از روش‌هایی هستند که ما به کارآفرینان داخل و خارج از شرکت خودمان در مسیر ایجاد، رشد و بزرگ شدن کسب‌وکارشان کمک می‌کنیم.

ما در سامسونگ همچنان به ارائه بهترین ایده‌ها به بازار از سوی هر کسی که باشد، ادامه خواهیم داد زیرا معتقدیم واقعا در کنار هم قوی‌تر هستیم.

چابکی فعالیت

در دنیای امروز که با سرعتی بالا در حال تغییر است، چابکی یک قابلیت بسیار مهم است. روند بسیار پرفشار چالش‌هایی که واقعیت کنونی بر ما تحمیل کرده باعث شده تا نیاز به چابکی در عملیات بسیار پراهمیت‌تر شود: توانایی اولویت‌بندی منابع و کارآمد بودن و همزمان توانایی پیش‌بینی روندها و اقدام راسخ برای آینده. این همه‌گیری امتحانی دشوار بود برای آنکه بتوانیم با سرعت زیاد تغییر کرده و از جوامع محلی خودمان، شرکایمان و کارمندان‌مان حفاظت کرده و در عین حال شفافیت عملیات آینده‌مان را هم تقویت کنیم.

این چابکی همان چیزی است که به ما امکان داد تا ابزارهایی قدرتمند با تجربه‌ای متفاوت ایجاد کنیم که در مراسم Galaxy Unpack معرفی خواهند شد. ما خواست و نیاز مردم به یک ابزار بهینه شده را دیدیم که بتوانند برای کار، بازی و انجام کارهای متفاوت از آن در سبک‌های مختلف زندگی استفاده کنند. تعهد ما به نوآوری، در کنار چابکی ما در فعالیت به این معنی است که می توانیم تجربه موبایلی را بصورتی کامل متحول کنیم.

چابکی عملیاتی همچنین به تغییراتی بنیادین در عرضه تجربه موبایلی از سوی ما منجر شد که شما می توانید کاملا به آن اعتماد کنید. از آنجا که حفاظت از مشتریان اولویت اول ماست، ما در تک تک لایه‌های دستگاه‌هایی که ساخته‌ایم، از چیپ پردازنده تا اپلیکیشن‌های آن، امنیت را ایجاد کرده‌ایم. امروز بسیار مفتخریم که پلتفرم امنیتی ناکس ما که امنیتی در سطح تدافعی داشته و در این صنعت پیشرو است، توانسته از بیش از یک میلیارد مشتری در سراسر جهان حفاظت کند.

دوربین گلکسی S20 اولترا

دوربین گلکسی S20 اولترا

آینده نوآوری در موبایل

در تابستان امسال، این سه اولویت راهبردی، مسیر سامسونگ موبایل را در عصر «نُرم جدید» و پس از آن مشخص خواهد کرد. بر اساس همین اولویت‌ها خودمان را بازسازی خواهیم کرد تا چشم انداز ارائه یک تجربه کاربری نوآور را برای تعداد بیشتری از مردم در سراسر جهان به واقعیت تبدیل کنیم.

ما به توسعه اکوسیستم گلکسی و ارائه تجربه‌هایی ادامه خواهیم داد که به شما کمک خواهند کرد تا با تعداد دستگاه‌هایی کمتر، کارهایی بیشتر انجام داده و دقیقا روی چیزی که برای‌تان مهم است تمرکز کنید. حرف آخر اینکه، مسئله اصلی آن است که شما در مرکز همه تجربه‌های گلکسی ما قرار گرفته و بتوانید زندگی را به کامل‌ترین شکل ممکن تجربه کنید.

می‌توانید خودتان مشاهده کنید که در مراسم Galaxy Unpack در روز 5 آگوست چه محصولاتی را ارائه خواهیم کرد. برای اولین بار ما این مراسم را بصورت زنده از کره‌جنوبی پخش خواهیم کرد که قرار است یک تجربه مجازی هیجان‌انگیز باشد. منتظر اشتراک‌گذاری این تجربه با شما هستیم!

اشتراک در
اطلاع از
64 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HOSEIN

یه نواوری از سام رو نام ببرید ؟2نمره

Finch

سوزاندن چینی فن ها

HOSEIN

به به چه نوآوری اما متاسفانه یا خوشبختانه چینیا از سام جلو زدن فکر نکنم چینی فنا بسوزن . یکیش بهترین دوربینو داره یکیش تو میانرده عالی کار می‌کنه

Finch

یه چیزی بگم؟
از وقتی لی جون با آیفون پست تویئتر گذاشت یاد مدیرعامل سایپا افتادم که با بنز می‌رفت سرکارش
همه برند ها با گوشی های ارزون و زیر ۲۰۰ دلاری اومدن تو لیست پر فروش ترین ها
ولی آیفون و سامسونگ با گوشی های بالای ۱۰۰۰ دلار اومدن تو این لیست
پس این نشون میده اونایی که بلدن چطوری زندگی کنن چی رو انتخاب میکنن 😊

نیازی نیست یه شرکت نواوری داشته باشه که هدایت کننده صنعت موبایل باشه
همینکه به موقع از ترندای روز استفاده میکنه و نیازای محبوب کاربرا رو برطرف میکنه باعث میشه جایگاه خودشو داشته باشه همیشه بین طرفداراش
همین الانش معتقدم کامل ترین پرچمدارای اندرویدی بازارو سامسونگ میزنه که بهش کمترین خورده رو میشه وارد کرد
شاید تو هیچ موردی بهترین نباشه ولی تو هر موردی جزو تاپا هست

Mahdi

نوآوری؟ نوت خودش نوآوریه

mostafa3

امتیاز دوربین v60 ال جی منتشر شد dxo
در حد میانرده

Mahdi

الجی چرا پول نمیده یه جایگاه تو دکسومارک رو بخره ، بیچاره ۱۰۰ گرفته الجی وی۶۰

mostafa3

واقعاً آخه dxo معتبر هست

m.b

http://uupload.ir/files/21k6_screenshot_2020-07-23-15-03-32-960_com.android.chrome.jpg

به دمبل به دستانی که راجب هوشمندی چند وقتیه دیگه ساکت شدن و از یه سری سایت بالا نمیرن!
الان که همون سایتی که ازش میگفتید کایرین 9905g هوشمندترین پردازنده دنیاست… تازگیا داره میگه دایمنستی 820 تو یه گوشی 300 دلاری حتی از اون گوشی 1400 دلاری هوشمند تره!
یا دایمنستی 1000 پلاس دو برابر! کایرین 990 5g هوشمندی داره… چه حسی دارید؟ 🤔

حرف دلشون:
نه آقا این سایت بی پدر مادره!!! 😂
————
که جدا هم بی پدر مادر هست وقتی به ردمی نوت 10 که هنوز نیومده و مونده تا بیاد! امتیاز هوشمندی داده!
اما متأسفام براتون که یه مدت ازش بالا میرفتید و الان همه خفه خون گرفتید که مبادا آبروتون بره!
متأسفام براتون که یه مدت یه سایت رو وقتی میگفتن کایرین عقب مونده با وعده هوشمندترین بودن! مثل خودتون فرض میکردید! و الان که با اسنپدراگون 675! رقابت تنگاتنگی در هوشمندی داره! و به زور 14ام شده خفه‌خون گرفتید رفتید یه گوشه که آب این مطلب از آسیاب بیافته!
متأسفام براتون!

Mahdi

اینو دو روز پیش دیدم ولی گفتم ارزش نداره بگم چون بعضی طرفدارا حرف حساب حالیشون نمیشه

Finch

داداش چی شد اون چیپستی که از دایمن ۸۲۰ و کایرین ۸۲۰ قوی تر بود؟

Mahdi

1000+

Finch

۱۰۰۰ پلاس جزو سری ۷۰۰ اسنپ قناری محسوب میشه دیگه ؟😂😂😂

Mahdi

۱۰۰۰ پلاست هم اندازه اسنپ۶۹۰ هم نمیشه میخوامش چیکار

Mahdi

با شما نمیشه صحبت کرد خداحافظ

Finch

آره واقعا اسنپ ۶۹۰ برای افرادی مثل تو که سنگین ترین کارشون چرت و پرتی گفتن تو این سایت هست از دایمن ۱۰۰۰ پلاس بهتره
واسه مایی که از گوشی کار سنگین مثل بازی با آخرین گرافیک میکشیم دایمن ۱۰۰۰ پلاس از اسنپ ۸۵۵ پلاس بهتره
معلومه که اینجوری هست
البته اسنپ واقعا به مزیتی داره
تو مناطق سرد سیری باعث میشه شریان خون در رگ های کف دست گرم تر بشه 😂😂😂

Taha

768جی. نمیگم قویتره ولی در حدود اونا هست و یا برابرن

Finch

۷۶۸جی برابر با اون دوتا؟
تو چه عملیاتی برابره؟
آره ببخشید واسه کسی که فقط پست میزاره این سایت اسنپ ۴۲۵ تفاوت زیادی واسش نداره تا اگزینوس ۹۹۰ و کایرین ۹۹۰

persepolis

اصلا طاها برو 768 را ببین فقط دو تا ای 76 داره
در حالی که رقباش 4 تا

m.b

اولاً کسی نگفت از دایمنستی 820 قویتره…
اون موقع این چیپست نبود و دوما گفتیم رقیب کایرین 820 هست…
خبرش رسید رو چند تا گوشی پیاده شده و تا پایان تابستان میاد…

persepolis

خب این خصلتشه
منظور من اینه که اصلا نگاه رقیب نکنه
چی خوب بزنه حالا ببینیم این 775 یا 770
را چطوری میزنه…

m.b

من نمیدونم من حرفای شما برام نامفهومه یا املای شما به زیر صفر میل میکنه… جدا انگار دارم با مخلوطی از اردو افغان به همراه عربی حرف میزنم!
دوست عزیز درست بنویس یکی بفهمه منظورت چیه…

persepolis

شبیه دکتر ناظر صحبت میکنی
به قول فنچ میخاین با این کار منو عصبانی میکنی
اول درست پیام قبلیم را بخون متوجه میشی…
اقای فارسی میگم جدید بزنه جدید نزنه کوالکام خسیسه
دلش نمیاد چهار تا a 76 بزنه…
مگه باید ببینه رقیبش چی میزنن؟خودش باید چی خوب بزنه
چی خوبی یعنی چند تا سطح بالا
حالا متوجه شدین؟؟!!..

m.b

🤦‍♂️
“به قول فنچ میخاین با این کار منو عصبانی میکنی”
خودت ببین آخه! 🙄
یا مثلاً:
“خودش باید چی خوب بزنه
چی خوبی یعنی چند تا سطح بالا
حالا متوجه شدین؟؟!!”
😑

یه سوال… الله وکیلی سنت رو بدون کم و زیاد میگی بدونیم داداش؟
این املا واقعاً برای یه سطح تحصیلات راهنمایی هم نیست…
نمیدونم… شاید کیبوردت مشکلی داره… اما من نمیخوام تو رو عصبانی کنم چون تو حرفی هم نداری بزنی چون خب من یه خبر ساده فرستادم که نمیشه ردش کرد فعلاً…

Finch

های زرت
تا آخر تابستان قراری اسنپ ۷۰۰ معرفی بشه که در حد کایرین ۳ ماه پیشه سنی با ۶.۷ ماه اختلاف تازه میخاد معرفی کنه که برسه بهش
.
.
راستی داشتم مطالب قبلی رو دنبال میکردم یه تزی دادی که کایرین ۸۲۰ رو گوشی زیر ۳۰۰ دلار (یا یورو) استفاده نمیشه و فلان فلان فلان
با اون خبر و انر ۱۰ ایکس یادم رفت بزنم تو سرت
فعلا حال ندارم چون دارم با سامی چت میکنم و تو نوبک هم ارزش نداری که باطری سام رو مصرف کنم برای جواب دادنت
برو شب بیا یکم مثل قضیه پی ۴۰ لایت و آنر ۳۰ اس و دایمن ۸۲۰ و اسنپ ۶۹۰ بزنم تو سرت
بای
در ضمن اسم منم تو کامنتات نیاز حتی برای ریپلای زدن خوشم نمیاد ترول های که زرت از روزت بارشون نیست اسم منو بیارن

Mahdi

حق با فنچه

persepolis

.b
چه ربطی به سن داره
خب نمیفهمی مشکل خودته
سطح بالا جواب بدم فکر نکنم بفهمی…
@Finch
تو یه نون به نرخ روز هستی که معلوم نی طرف کی هستی یا نیستی
یکم مشکل داری منظورم قاطی داری…

AŁɪ

peroozi :
نه پیروزی جان ایشون خیلی آگاه هستن و نوه انیشتین هستن و ما پیش این چنین افرادی پشیزی قدرت تفکر و تصمیم گیری نداریم 😉🤭
////////////»»»»»»»»»
کسی که خودشو خیلی عاقل می‌دونه و بیشتر کاربرای سایت رو ترول خطاب می‌کنه ازش بعید نیست سن خودش رو هم یه مزیت بدونه 😉

ArmanBgold

امیدوارم این مدیر جدید یه سری از سیاست های اشتباه سامسونگ رو تغییر بده🙄

Mahdi

باشه شکست رو قبول میکنم دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس از اسنپدراگون ۲12 قویتره

persepolis

1000 پلاس خیلی بهتر از اخریش 768 جی است در ضمن
820 باید مثال میزدم
حالا به کوالکام بگو بدو قشنگ هم بدود…

Finch

آخرین زور های یک جماعت بیچاره که از ترولی نادان پیروی میکردن رو نظاره گر باش
مقایسه اسنپ ۲۱۲ با دایمن ۱۰۰۰ پلاس 😉
یکم دیگه زور بزن یکم بیشتر حرص بخور قانع میشم 😂😂😂😂
یا نه نه
دوباره کم بیار مثل اون ۳.۴ هفته همش بنویس حق با توعه
اون چند هفته خیلی حال کردم چون قشنگ خورد شدن و خار و ذلیل شدنت رو به چشم دیدم تا جایی که رفتی از میت ۳۰ پرو بالا رفتی و بعدش سوتی دادی عکس لومیا ( یا نوبیا _ دقیق یادم نیست ) گذاشتی و گفتی نه این اونه 😂😂😂😂

Mahdi

حق با توئه

MohammadFarhaadi

یه سؤال!شماهایی که فن مدیاتک شدین جدیدا میشه یه خورده از محصولات خوبش برامون بگید!؟یعنی چند تا محصول عالی و خیلی خوب که تو چند سال گذشته درست کرده و باعث شده شما فنش بشید منظورمه.فقط سری دایمن به اینور رو که کمتر از یه ساله معرفیش کرده نگی.منظورم اینه چیزی بوده از قبل که باعث شده شما بیاین سمتش دیگه درسته!؟تا جاییکه که من یادمه اکثرا چیپستای آشغال و مزخرف برای گوشیای درجه چندم‌میداد.چیزی که مشخصه اینه که شماها جدیدا اومدید تو مبحث تکنولوژی چون جدید اومدیدو در حال حاضر هم کوالکوم و مدیاتک و کایرین تو بورسن تو این اواخر و فقط صرفا جهت دیده شدن تصمیم به شنا برخلاف جهت آب گرفتین!!!اینه که شدین فن مدیاتک.وگرنه تو بیا بگو این چیپستا مثلا رقیب اسنپ ۸۲۰ یا ۸۴۵ بودن شاید ما نمیدونیم!

AŁɪ

اولا ما توی تکنولوجی فن یا چیزی به اسم فن نداریم .
دوما تو که خیلی قدیمی هستی از مشکلات و فاجعه اسنپ ۸۱۰ بگو برامون‌.
بعدشم چه ربطی داره انگار که داریم خرافاتی با موضوعی برخورد میکنیم خب هر وقت که محصولی پیشرفت کرد ازش حمایت کردیم ،بیاد ضعیف و بدرد نخور هم بزنه (اسنپ میان رده) بازم ازش دفاع کنیم؟
حیف وقتی که برای نوشتن این کامنت برای توی نوب و امثالهم گذاشتم ‌.

Mahdi

واقعاً نمیدونم چرا کسایی پیدا میشن که به تقلبتک اعتماد میکنن

Finch

@نادان پرحاشیه
مشکل از فهم و درک توعه
تو تار های عصبی مغزت توانایی رسوندن پیام و تجزیه تحلیلش نداره
پیروزی چی میگه؟
بزار ترجمه کنم شاید مخت تونست درک و تحلیل کنه
پیروزی میگه بنجل دراگون خسیس هست و نمیاد از ۴ تا هسته A76 ( یا A77) استفاده کنه از ترکیب 6+2 استفاده میکنه
در صورتی که دایمن و کایرین ۸۲۰ هر دو از ترکیب ۴+۴ استفاده میکنن و ۴ تا هسته کرتکس a76 دارن
.
.
.
.
@پیروزی
یادته یه زمانی از این حمایت میکردی بهت هشدار دادم این مثل مار هست یا به قول دوستان (گربه صفت ) هست و تو باور نکردی و برگشتی به من بی احترامی کردی؟
حالا ببین دنبال چه کسی رو میگرفتی 🙂🙂🙂

Mahdi

حق با توئه

Finch

ای جان
ممنونم ازت 😂😂😂😂
باز رفتیم تو دوره نقاهت مهدی
داروخونه ها هم هسته هست پماد سوختگی ندارن چه شود

persepolis

@Finch
من هیچ وقت بی احترامی نمیکنم
مگر اینکه طرف خیلی توهین بدی بکنه یا بدور از عقل باشه…
اگر حرف حق بزنه طرفداری میکنم
مثلا جایی اسم شما را اوردم گفتم قبلا این حرف را بهم زدید
که حرف بدی نبود مثال گفتم به قول فنچ اینا میخان عصبانیت کنند
بعد شما چه حرف نامربوطی به من زدین…

مثلا ناسا تو بعضی چیز ها تفکراتم اصلا بهش نمیخوره
و تو بعضی چیز ها بهم نزدیکیم
و برام فرق نداره بهش ایراد بگیرم و گرفتم
پس هر که میخاد حمله کنه بزودی با یه عکس همشو میشورم میبرم
امتحانش مجانیه…

AŁɪ

یه بنده خدایی با گذاشتن یه لینک از یه منبع رسماً کار خودشو ساخت😂
اسنپ ۸۶۵ از دیمن ۸۲۰ توی Ai کمتر امتیاز کسب کرده 🤣
یعنی در حقیقت رید به خودشو و برند مورد علاقه اش که می ۱۰ پرو که مثلا پرچمدارشه به اشغال کام استیک ۸۶۵ 😂🤦 مجهزه.
ای دلم دفعه بعد خواستی لینک بزاری به عواقبش هم فکر کن ابله نوب.

Mahdi

اشتباه نکن مصطفی از اولشم این سایت رو معتبر نمی دونست

AŁɪ

معتبر نمیدونست خو به مژه هام که معتبر نمیدونست ⁦☺️⁩
اگه اینطوریه آیس یونیورس هم برا ما معتبر نیست گیزموچینا هم برا ما معتبر نیست 🤣🤦

Mahdi

همینه که نمیشه با شما بحث کرد من چی میگم تو چی میگی

Finch

موستفا هر سایتی که خ.م شیاف نباشه رو قبول نداره

ممد بمولا

خورشید، پشتش به ماست.
ببخشید اشتباه شد
آقا چرا هی بحث میکنید شماها
باشه بخدا مدیاتک خوبه خیلی خوبه فقط ولمون کنید اه
آقا ما بخاری نمیخوایم
مصرف باتری بالا نمیخوایم
بریک شدن با کاستوم رام زدن نمیخوایم
پشتیبانی درحد چس نمیخوایم
اگه شما میخواید کسی جلوتونو نگرفته برید هرچقد گوشی با مدیاتک میگیرید بگیرید
ما اسنپ ترجیح میدیم و میگیریم
حله؟

ممد بمولا

در ضمن یه یارویی با دو اکانت به صورت واضح و مستقیم تو سایت فعالیت داره
تبریک میگم…
یازدهمین اکانتت تو ترنجیه این یکی
خجالت بکش

AŁɪ

این بنده خدا احتمالا از سوزش دوتا گوشی گیمینگ که دیروز معرفی شدن و از بیخ و بن ریشه گوشی نه چندان گیمینگ شیاکپی رو تحقیر کردن و عین ماری اومد اول پست کامنت گذاشت که این شارژر ۹۰ واتی نیست و فلان و بهمان و از سوزش بسیار خواست لنوو لژیون پرو رو مسخره کنه تا اینکه پشت سرش راگ فون ۳ معرفی شد و دودمان شیاکپی و بلک چوسه(شارک) رو بر باد داد 🤣😂
صد درصد ازین که شیاکپی تحقیر شد این مطالب رو می‌نویسه.
اول که به من گفت ترول بعدش با کاربر نیما عرفانی شروع به بحث کرد و خدا می‌دونه این نوب شیطان صفت قبلش چه کتاب قصه هایی برای نوبای برندای دیگه گفته🤣😂

ممد بمولا

چقدر شیرینی تو پسرم

بیا بریم پارک شطرنج بازی کنیم

مردک نفهم دیروز هم بهت گفتم که بلک شارک مال 4 5 ماه پیشه و قیمتش نصف راگ فونه چرا نمیفهمی تو؟

AŁɪ

تو دیگه ورق کدوم کتاب داستانی 😂
بخواب عزیزم برو تو غارت کلا یدونه گوشی گیمینگ میزنه هر سال ایسوس که رقباشو می‌کنه توی گونی .
بعدشم دوتا گوشی گیمینگ شیاکپی که معرفی شدن سومی نداره پلش⁦☺️⁩

ممد بمولا

بلک شارک 3 اس داره میاد منتظر باش 🙌😉

m.b

پی ترول هارو نگیرید…میبینید که مگر مستقیم مثل آدم و کاربر عادی ریپلای کنن جواب میگیرن… وگرنه ترولا حق اینکه چیزی بهشون ثابت بشه هم ندارن… حالا گاهاً ما براشون بیش از حد حق قائل شدیم و مسیر اشتباهشون رو گفتیم…
از نحوه حرف زدن و مسخره‌بازی ها خودشون رو لو میدن… پس نیازی به ذکر اینکه کیا ترول هستن ندارم و ندارید…
وقتتون رو تلف اکانت های بی‌بته که ریشه‌ای ندارن نکنید… حقیقت چیزیه که با نفهمی کسی یا حتی جهانی عوض نمیشه…
موفق باشید…

m.b

ها راستی… اینکه یه عده عقده گیدا کردن و گاها با الفاظ مشخصی مسخره میکنن و بچه بازی در میارن نشان از دو چیزه…

1) موفقیت شما در ثابت کردن حرف حق خودتون که چون نتونستن کاری کنن مسخره میکنن

2) سن عقلی و شعوری بسیار پایین

پس اینکه دارن آبروی خودشون رو توسایت چوب حراج میزنن مایه خوشحالیه… چون تابت میکنه به همه که با ترول ها طرف هستن🙂

که اگر نه زورش رو داشتن خلافش و اقایی‌شون رو رو ثابت کنن… متأسفانه هر دو رو ندارن! 🙂
و این مایه خوشحالیه که حرف درست از نادرست مشخصه و نیازی به شروع موضوعی نداریم… چون ترول ها ارزش ندارن… 🙂

Finch

برو درتو میخ بزن باو
میای تز میدی فرار میکنی میری
اسنپ سری ۷۰۰ قوی تر از کایرین ۸۲۰ کووووو؟
کو لامصب؟
من جای تو بودم کلا دیتا بیس مجازیم رو پاک میکردم و دیگه آنلاین نمیشدم تو هیچ شبکه یا سایتی

m.b

انقدر میترسی ازش که صبر نداری…
🤦‍♂️🙂

AŁɪ

آره عزیزم فقط تو کاربری بقیه همه ترول هستن ‌.
کاربرایی که اسنپ ۶۹۰ رو میگن از دیمن ۱۰۰۰ پلاس بهتره ما بهشون میگیم نوب عزیزم⁦☺️⁩ تکرار کن عزیزم ن/و/ب چند بخشه؟ 😂🤣😂🤣😂👌
زوم*یت بخدا اینقدر نوب نداش🤦🤔😂

Finch

نوب مطلق
نه نوب نسبی
اصلا وجود اینا هست که به کلمه نوب معنا میبخشه

Mahdi

دوستان همه مدیاتک بخرید اینا راحت شن بعد خودتون از واقعیت ماجرا خبردار میشین

m.b

با حرف امثال گربه سیاه بارون نمیاد… اینا آبروی اسنپ رو با این مسخره بازیا روز به روز بیشتر میکنن…
مثل چالتون که با مسخره کردن هوآوی فقط ابروی سامسونگ رو میبرد و به اعتبار هوآوی اضافه میکرد! 😂
مشکل از منو توئه که فکر میکنیم کسی به حرف این ترولا اهمیت میده و تو انتخابش اثر میده! 👌
که گفتم… با حرف گربه سیاه بارون نمیاد…

Mahdi

باور کن خودشونم اسنپدراگون میخرن فقط میخوان خودی نشون بدن

Milad7

باز که سهامدارا به جون هم افتادن 😛

Amir galaxy

😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)