حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید POCO C3 در راه است

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | پوکو

به نظر می رسد POCO C3 نام تلفن بعدی پوکو برای هند است. نام این گوشی به همراه شماره مدل آن از طریق صدور گواهینامه بلوتوث SIG منتشر شده است. با صدور گواهینامه بلوتوث پوکو سی ۳ ممکن است در اوایل ماه آینده رسمی شود. انتظار داریم پوکو C3 همان ردمی ۹ سی باشد.

گوشی جدید POCO C3

گوشی جدید POCO C3

گوشی جدید POCO C3

سه هفته پیش بود که دیدیم ردمی 9C با مدیاتک Helio G35 به قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد. سه روز پیش بود که دیدیم گوشی جدید پوکو احتمالا ردمی 9C ری‌برند شده است. این احتمالا همان دستگاه است.

پوکو هند ممکن است تصمیم به ارایه تلفن های هوشمند در رده های مختلف قیمت در هند داشته باشد. پوکو X2 که اوایل سال جاری آغاز به کار کرد قیمت اولیه ۲۳۴ دلار دارد. به تازگی رونمایی شده POCO M2 Pro از قیمت ۱۸۷ دلار آغاز می شود. قیمت POCO C3 پیش رو می تواند تحت قیمت۱۲۳ دلار باشد. در حال حاضر، POCO هند هنوز هیچ چیزی در مورد وجود POCO C3 اعلام نمی کند.

شناسه POCO C3 را می توان در گواهینامه بلوتوث که امروز منتشر شده است، مشاهده کرد. این گواهی فاش می کند که POCO C3 دارای شماره مدل M2006C3MI است. این مدل قبلاً تأیید شده و توسط اداره استاندارد های هند (BIS) دریافت کرده است.

به نظر می رسد شماره مدل M2006C3MI نسخه ای از مدل مدل M2006C3MG است که متعلق به نسخه جهانی Redmi 9C است. از این رو، POCO C3 به احتمال زیاد به عنوان یک نسخه جدید از Redmi 9C به بازار خواهد رسید. صدور گواهینامه BIS نکته خوبی است که دستگاه به هندوستان می رود و گواهی های بلوتوث آن نشان می دهد که راه اندازی آن ممکن است خیلی دور نباشد.

ردمی 9C دارای یک پنل بزرگ IPS LCD با نمایشگر 6.53 اینچ است. صفحه نمایش با ناچ قطره ای، وضوح HD + به رزلوشن 720×1600 پیکسل را ارائه می دهد. تراشه مدیاتک Helio G35 از ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی 32 یا 64 گیگابایت بهره می برد. سیستم عامل Android 10 مبتنی بر MIUI 12 روی دستگاه اجرا می شود.

ردمی 9C دارای یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است. قسمت عقب آن مجهز به سیستم دوربین سه گانه 13 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی است. این تلفن توسط یک باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که از پشتیبانی از شارژ 10W بهره می برد.

نظر شما چیست؟ منتظر پوکو سی ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

یه خبر خیلی عجیب !!!!!!!!1
دیجی کالا می 10 لایت 5جی رو موجود کرد
قیمت 9 میلیون !!!!!!!!!!!!!

Mb.Pcr

تازه می نوت 10 لایت رو همون قیمت نسخه 64 گیگش رو زده
هرکی ببینه میره سمت می 10 لایت 5 جی که از هر نظر بهتره

The Destroyer

نه اتفاقا
به نظرم هر کدوم برتری‌های خودشون رو دارن و مشتری‌های متفاوتی رو هدف گرفتن
می نوت ۱۰ لایت ۵جی نیست و پردازنده ضعیفتری داره و همچنین صفحه‌نمایش ضعیفتری هم داره از می ۱۰ لایت و سنگین‌تر هم هست
اما در عوض دوربین اصلی و سلفی بهتر و باتری و شارژر بهتری هم داره
که به شخصه به همین دلایل به می ۱۰ لایت ترجیحش میدم

Mb.Pcr

اگه واسه کسی دوربین و ئردازنده با هم ملاکش باشه بین این دو گوشی
بدحور تو خریدش سختی میکشه

Mb.Pcr

اینم که خودشو کشت با ری برند کردن

The Destroyer

دقیقا
به شدت اعصاب خورد کن هست این کار
البته فک میکنم الان برای جا افتادن پوکو باشه و بعدا احتمالا این داستان کاهش پیدا کنه ولی این فقط حدس منه و از طرفی ممکنه دقیقا به همین دلیل که پوکو تمرکزش میشه بازار هند هر گوشی ردمی رو با اسم پوکو بفرسته بازار هند

Milad7

خیلی هم خوب منتظریم 🙂

Milad7

الان F2 pro داخل ایران 20 میلیونه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)