حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش فروش موبایل در امریکا به دلیل کرونا، اپل را ۲ برابر بیشتر از سامسونگ متاثر کرد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

تمام گزارش های اخیر در زمینه تجزیه و تحلیل بازار نشان می دهد که COVID-19 چگونه بر اقتصاد و فروش تلفن های هوشمند در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. دیروز مشخص شد که سهم بازار گوشی های هوشمند سامسونگ در طول چارک دوم سال ۲۰۲۰ تقریبا ۶۰ درصد در هند کاهش یافته است. با این حال، اوضاع در آمریکا چندان بد نیست. گزارش جدید نشان می دهد که فروش شرکت تلفن های هوشمند کره جنوبی کاهش یافته اما به اندازه رقبای آن نیست. در حقیقت کاهش فروش موبایل در امریکا به دلیل کرونا، اپل را ۲ برابر بیشتر از سامسونگ متاثر کرد.

کاهش فروش موبایل در امریکا

براساس آخرین گزارش های تهیه شده توسط شرکت تحقیقات بازار Counterpoint Research، فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در سه ماهه دوم سال جاری حدود 10٪ در ایالات متحده کاهش یافته است. شرکت های رقیب مانند اپل ، ال جی ، OnePlus و موتورولا بسیار بیشتر ضرر کرده اند. فروش اپل 23 درصد کاهش یافته در حالی که LG با افت 35 درصدی فروش تلفن های هوشمند روبرو شد.

کاهش فروش موبایل در امریکا

کاهش فروش موبایل در امریکا

وان پلاس، Motorola و ZTE بزرگترین بازنده در بازار ایالات متحده بودند که به ترتیب 60 درصد، 62 درصد و 68 درصد افت را تجربه کردند. در این گزارش آمده است که بیشتر این افت فروش از اواسط ماه مارس تا اواسط آوریل اتفاق افتاده است که بیشتر فروشگاه های خرده فروشی به دلیل تعطیل شدن مربوط به COVID-19 بسته شدند. فروش تلفن های هوشمند در ماه های می و ژوئن به صورت هفته به هفته رشد کرد.

این گزارش ادعا می کند که سامسونگ در مقایسه با تعداد فعال سازی Galaxy S10 از چارک دوم سال گذشته با تعداد فعال سازی گلکسی اس ۲۰ در مدت مشابه امسال 38 درصد فروش کمتری را تجربه کرده است. این شرکت از ماه آینده شروع به فروش گلکسی نوت ۲۰ و Galaxy Z Flip 5G خواهد کرد که می تواند آمار فروش را بهبود بخشد. با این حال، با نگاهی به تعداد موارد در حال افزایش COVID-19 و مرگ و میر، هیچ کس نمی تواند مطمئن باشد که در اواخر سال جاری بازار چگونه به نظر می رسد.

نظر شما درباره تاثیر کرونا بر بازار موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

کاش هواوی و شیائومی رو هم می نوشت.

m.b

تو بازار آمریکا اینها فروشی ندارند دوست عزیز… اما بازار چین اگر میخوای بدونی فکر میکنم هوآوی و زیربرندش انر 71 درصد از بازار چین رو گرفتند… بعدش اوپو با فکر میکنم 10 درصد و بعد ویوو و بعد شیائومی و سامسونگ و نهایتاً others… اپل تو چین خیلی فروش داشت اما بعد مجادلات، نه چینی ها آمریکایی میخرند و نه آمریکایی ها چینی، البته به نسبت تولیدات خودشون… وگرنه یه فروش همچین قابل در نظر گیری‌ای تو کشور مقابل داره گوشی هاشون…

ArmanBgold

بله فهمیدم ممنون🌹♥

m.b

چون اپل پرچمدار میفروشه…
سامسونگ همه رده ها… برای همین کمتر تاثیر میگیره از وضعیت…

Mahdi

عاشقتم اپل

Milad7

کرونا بیشتر از همه ی دنیا ما ایرانی ها را تحت تاثیر گذاشت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)