حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با دفتر کار مجازی هزینه ها را کاهش دهید و دورکاری کنید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با شیوع ویروس کرونا و افزایش دورکاری، کسب و کارهایی که این امکان را فراهم می‌کردند و باعث آسان تر شدن راه‌اندازی کسب و کار و کاهش هزینه ها میشدند، مورد توجه بیشتری قرار گرفتند، یکی از این شرکتها دفتر کار مجازی “دفترشما” است که شما را از اجاره دفتر کار، خرید خط ثابت تهران، خرید تلفن سانترال و استخدام منشی بی‌نیاز می‌سازد. هزینه پایین و بازده بالای این خدمات انگیزه‌ای شد که با علی دشتی، مدیرعامل دفتر شما در این رابطه مصاحبه کنیم. اگر به دنبال ایده های جدید کسب و کار هستید، این مصاحبه را بخوانید

به عنوان اولین سوال بفرمایید دفتر کار مجازی چیست و به درد چه کسانی می‌خورد؟

به طور خلاصه شما با کمک دفتر کار مجازی می‌توانید بدون نیاز به فضای فیزیکی و دفتر کار صاحب خط تلفن ثابت بشوید، منشی دور کار داشته باشید، فکس اینترنتی دریافت کنید و تماس‌های خود را به سادگی مدیریت کنید. ارسال فکس اینترنتی و ضبط مکالمات نیز امکاناتی هستند که به زودی اضافه خواهند شد.

یک زن خوش ذوق در سیستان و بلوچستان که سوزنی دوزی می‌کند می‌تواند از تلفن گویای ما برای فروش محصول خود استفاده کند و در واقع یک نمایندگی فروش در پایتخت داشته باشد.

یک برنامه نویس آزاد کار در شهر بانه که فروشگاه اینترنتی دارد می‌تواند برای پشتیباتی تماس از سرویس منشی مجازی ما استفاده کند.

یک معلم زبان انگلیسی دیگر می‌تواند با خیال راحت سر کلاس گوشی خود را خاموش کند بی آنکه هیج تماسی را از دست بدهد.

دبیرخانه یک همایش شلوغ را می‌توان با کمترین هزینه به کمک سرویس‌های ما مدیریت کرد وقتی که همزمان بیست ورودی تماس داری و تلفنت بوق اشغال نمی‌خورد، در واقع ساعات اوج تماس به خوبی مدیریت شده و هیچ تماسی هم از دست نرفته است.

هر کسب و کاری در هرکجای ایران می‌تواند از این خدمات استفاده کند و هم‌اکنون چند هزار مشترک داریم.

ایده ایجاد دفتر کار مجازی «دفترشما» چطور شکل گرفت؟

دفتر کار مجازی از دل تحریم‌ها متولد شد.  سال 91 هم وضع اقتصاد مثل اکنون نابسامان بود. بازار آشفته، جسارتِ شروع یک کسب و کار جدید را از خیلی‌ها گرفته بود. در این شرایط اگر یک بیزنس بتواند هزینه راه اندازی کسب و کارها را به حداقل برساند چه؟ اگر نیاز نداشته باشی در تهرانِ گران دفتر کار بزنی چه؟ اگر نیاز به استخدام منشی نداشته باشی چه؟ اگر هزینه راه اندازی تلفن سانترال، میز و صندلی اداری و دستگاه فکس حذف شود چه؟ دفتر کار مجازی راه حل ما برای کاهش هزینه‌های فزاینده شروع یک کسب و کار بود.

سه سال پیش که پرتال دفترشما راه اندازی شد دیگر تنها دفتر کار مجازی ای در ایران بودیم که تمام کارها را اینترنتی و در هر ساعت شبانه روز انجام می‌دادیم.

اگر شما مشترک دفتر شما بودید و نصف شب احساس می‌کردید که تنظیمات تلفن گویا مثل پیغام آغازین یا تعداد ورودی‌ها نیاز به ویرایش دارد بلافاصله وارد پنل میشدید و تغییرات را اعمال می‌کردید.

درباره «تلفن گویا» بیشتر توضیح می‌دهید؟

سرویس های اصلی ما تلفن گویا و منشی مجازی است و در واقع پس از فروش تلفن ثابت، این خدمات روی آن قرار میگیرد.

با خرید سرویس تلفن گویا دفتر شما دیگر حتی نیازی به اجاره دفتر کار در تهران، نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار سانترال هم ندارید.

بدین ترتیب اگر فقط خط ثابت تهران را برای پاسخگویی به تماس‌های کاری لازم داشتید، دیگر نیازی به هزینه کردن برای اجاره و تجهیز یک دفتر کار ندارید و صرفه‌جویی زیادی می‌کنید.

در این سرویس، علاوه بر خط تلفن تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای نظیر پخش پیام خوشامدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آنها دایورت شود و همچنین فکس و صندوق صوتی نیز قابل ارائه است.

از طریق پورتال آنلاین «دفتر شما»، گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین در دسترس است..

و یکی دیگر از سرویس های محبوب‌تان، سرویس منشی مجازی است، درباره این سرویس هم توضیح می‌دهید؟

بله در واقع منشی مجازی، منشی دورکار شما است و یک اپراتور حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را براساس دستورالعملی که از طریق پورتال آنلاین به او داده‌اید، مدیریت می‌کند و به شما گزارش می‌دهد یا در صورت لزوم تماس را به شما وصل می‌کند.

با این سرویس، شما عملا از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌شوید.

دفترشما شرایطی را فراهم کرده تا هر فرد کارآفرین بتواند با حداقل هزینه یک منشی حرفه‌ای دورکار داشته باشد.

به سادگی می‌توانید پس از طی مراحل خرید بسته منشی و انتخاب یک خط تلفن، دستورالعمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کرده تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کنید..

اگر بخواهیم مشترک دفترشما بشویم یا این سرویس را آزمایش کنیم، چه کاری باید انجام دهیم؟

ما سعی کردیم با این سرویس ها که از کمتر از 50 هزار تومان در ماه شروع می‌شوند، باعث کاهش هزینه راه اندازی کسب و کار آنلاین شویم.

تمام کسانی که فکر می‌کنند این سرویس‌ها به دردشان می‌خورد می‌توانند به سایت ما به نشانی daftareshoma.com بروند و دو هفته به صورت رایگان از سرویس تلفن گویا و منشی مجازی استفاده کنند، بنابراین توصیه می‌کنم که از این فرصت استفاده کنند و اگر مناسب کسب‌وکارشان بود به جمع مشترکین ما بپیوندد.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما 02128420 است و همینطور ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma پیدا کنید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)