حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M31s تاریخ ۹ مرداد ۹۹ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی M31s میان رده جدید شرکت سامسونگ در خانواده گلکسی M است. این خانواده بیشتر برای بازار هند طراحی و بازاریابی می شود اما در بازار ما هم یافت می شوند. امروز می شنویم که گلکسی M31s تاریخ ۹ مرداد ۹۹ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. امروز پوسترهای متنوعی از آن منتشر شده و علاوه بر تایید تاریخ معرفی به ویژگی های برجسته آن اشاره دارد.

گلکسی M31s

گلکسی M31s

گلکسی M31s

در گزارش انحصاری از دو ماه پیش دیدیم که این شرکت کره ای در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند میان رده جدید است:

  1. ۱- گلکسی M31s
  2. ۲- گلکسی M51

اطلاعات مربوط به باتری، دوربین و پردازنده گلکسی M31s طی چند هفته گذشته فاش شد. اکنون، آمازون هند تاریخ معرفی و تمام ویژگی های مهم تلفن هوشمند آینده در وب سایت خود را فاش کرده است.

گلکسی M31s اولین گوشی هوشمند سری گلکسی M است که دارای نمایشگری Super AMOLED Infinity-O با یک سوراخ در مرکز برای دوربین سلفی است. همانطور که در تصاویر تیزر نشان داده شده است، صفحه نمایش از وضوح Full HD+ برخوردار است. سامسونگ در Galaxy M31s از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این گوشی همچنین دارای شارژ سریع 25W و شارژ معکوس است.

همچنین اولین حالت دوربین Single Take در سری Galaxy M با Galaxy M31s ارایه می شود. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی است. این تلفن همچنین دارای حالت Single Take است، چیزی که قبلاً فقط در تلفن های رده بالا سامسونگ موجود بود و بعداً با بروزرسانی نرم افزار در اختیار دستگاههای سری Galaxy A قرار گرفت. همچنین به نظر می رسد که این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

گزارش های قبلی حاکی از آن است که گوشی هوشمند اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.1 ارایه خواهد شد. همچنین می تواند به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت UFS 2.1 مجهز شود. ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که Galaxy M31s از ویژگی هایی مانند ضبط ویدیو 4K ، اسلات سیم کارت دوگانه ، LTE ، GPS ، Wi-Fi ac ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، درگاه USB Type-C و جک هدفون استفاده کند.

گلکسی M31s در تاریخ ۹ مرداد ۹۹ ساعت ۱۲ در هند به بازار عرضه و حداقل در دو رنگ مشکی و آبی دارد. در گزارش قبلی ادعا شده بود كه سامسونگ از اوایل ماه آینده میلادی با شروع قیمت حدود 20،000 INR (حدود 266 دلار) فروش این گوشی را آغاز خواهد كرد. این قیمت می تواند برای گلکسی M31s کاملا وسوسه کننده باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M31s هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

به عنوان گوشی دوم خیلی ازش خوشم اومد صفحه نمایش کم حاشیه با کیفیت، باتری با ۶۰۰۰ میلی آمپر با فست شارژ ۲۵ واتی پردازنده نسبتا خوب با رابط جدید وان یو آی ۲٫۱ .
حس خوبی بهش دارم⁦☺️⁩💕

ArmanBgold

رقیب خوبی واسه ی note 9 pro max هست♥

Mahdi

A51 با باتری بزرگتر

Milad7

اینکه a51 😐

Milad7

ولی از حق نگذریم باتریش ظرفیت خوبی داره 🙂

Finch

این رنگ گوشی ( تام نیل پست) چقد خوش رنگه

AŁɪ

منم از رنگش خوشم اومد .خیلی گوشی خوبیه واقعا خوشم اومد.
مخصوصا صفحه نمایش ، باتری با فست شارژ و شارژ وایرلس.

Taha

پردازنده کاش بهتر بود .
ولی جزو محدود گوشی های سامسونگ هست که نسبت به مشخصاتش ارزش داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)