حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صاحبان املاک دبی در تحویل واحدهای نزدیک آماده شدن با تاخیر مواجه شدند

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آنها علیرغم آماده بودن پروژه ها، بیش از یک سال در انتظار هستند

دبی: خرید ملک در زمانی که یک پروژه بیش از ۹۰ درصد تمام شود ، هیچ تضمینی ندارد که سرمایه گذاران در زمان مقرر تحویل، خانه های خود را دریافت کنند. برای برخی از سرمایه گذاران در پروژه های انبوه دبی ، قطعاً به یک انتظار طولانی تبدیل می شود.

به گزارش وب سایت دپارتمان زمین دبی ، حسین غناج واحد او را در خوشه تفرجگاه های طلایی داماک هیلز در اوایل سال ۲۰۱۹ خریداری کرد ، در زمانی که ساخت این پروژه بسیار بالاتر از حد ۹۰ درصد بود. این همان وضعیت ساختمانی بود که باعث شد احمد یک واحد را در سلستیا در آل بارشا جنوبی انتخاب کند.

احمد گفت: “من به اطمینانی كه ​​این پروژه در آوریل ۲۰۱۹ آماده می شود، آن را در مارس ۲۰۱۹ خریداری كرده ام.” این مطابق توافق نامه خرید و فروش است. متعاقباً و در هنگام بررسی وب سایت وزارت زمین ، تحویل این واحد در آگوست ۲۰۱۹ نشان داد.

“تا به امروز ، من آپارتمان خود را دریافت نکرده ام … و نکته بدتر این است که مجبورم در یک محل اجاره ای اقامت داشته باشم ، در حالی که داماک بدون دلیل مناسب ، هر ماه دیگر تاریخ تحویل را تغییر می دهد. در مورد پروژه ای که وزارت زمین می گوید در اوت ۲۰۱۹ به پایان رسید. ”

تأخیرها امری عادی هستند و هنوز …

تأخیر پروژه ، همانطور که هر انبوه ساز به شما خواهند گفت ، بخشی از تجربه خرید و فروش است. در حال حاضر اکثر خریداران در تأخیر چند ماهه برای شروع روند واگذاری عامل هستند.

اما تاخیر در کشش یک سال گذشته و بعداً برخی از اینها برای غناج مشکل آور است. وی گفت: “از من خواسته شد تا روند حل و فصل را امتحان كنم ، كه این یک عمل استاندارد قبل از واگذاری رسمی است.” “این روند تکمیل شد و تصوری که به من – و سایر سرمایه گذاران این منطقه داده شد – این بود که به زودی روند تحویل آغاز می شود.” (سناگینگ به رفتن به خانه یا ساختمان تازه تکمیل شده برای نقص جزئی که در آن صورت اصلاح خواهد شد اشاره دارد. از صاحبان دارایی انتظار می رود که قبل از امضا کردن این روند را طی کنند.)

این تنها نگرانی غناج نیست که اکنون باید با آن مقابله کند. غناج گفت: “بانکی که برای من وام مسکن صادر کرده است ، قبلاً همه وجوه را برای توسعه دهنده آزاد کرده است.” “در نتیجه ، من اکنون اقساط وام مسکن را به بانک می پردازم – اما هیچ سندی از طرف توسعه دهنده صادر نشده است.

وی گفت: “قوانین بانک در مورد این موضوع کاملاً سختگیرانه است – مالک ملک باید پس از آزاد شدن وام های رهنی ، سند ملک را به بانک تسلیم کند. من در شرایطی گرفتار شده ام که در حال پرداخت ماهانه وام مسکن هستم. اما بدون اینکه سندی صادر شود ، بانک می گوید که معامله می تواند باطل شود. ”

چه موقع تحویل اتفاق خواهد افتاد؟

به قناج و احمد و برخی از خریداران دیگر در این پروژه ها گفته شده است که اکنون می توانند انتظار داشته باشند در نیمه اول سال ۲۰۲۱ تحویل داده شوند. نمایندگان مشتری انبوه ساز نیز به آنها مکاتبه کرده اند.

“مطابق توافق نامه، داماک می تواند حق تمدید تاریخ تکمیل را تا ۲۴ ماه حفظ کند.” “بر اساس تاریخ تکمیل پیش بینی شده اصلی آوریل ۲۰۱۹ بود … ما می توانیم تا سال ۲۰۲۱ تمدید کنیم.

“لطفاً به بند مالکیت و خطر و بند خاتمه پیش فرض مراجعه کنید.”

غسان می گوید چنین بندهایی وجود دارد … اما او یک سؤال متضاد دارد.

وی می پرسد: “اگر اموال من (که یک شهرک خانه است) و سایر افراد نزدیک آن آماده نبودند ، چرا از من خواسته شد تا جزئیات تکلیفی را بدست آورم.” وی گفت: “از شما خواسته شده است كه چنگ زدن را انجام دهد به این معنی است كه املاك از نظر فنی آماده هستند.

“تاخیر در تحویل برای من بسیار پرهزینه است … آخرین چیزی که من نیاز دارم این است که بانک نسبت به من اقدام به عدم ارائه سند اعمال کند.”

بهتر ، نسبتاً

احمد از آنجا که از بودجه خود برای آپارتمان یک خوابه ۷۰۰،۰۰۰ درهم استفاده کرده ، در مکان پرداخت بسیار بهتر است. بیش از ۹۷۰ واحد در این پروژه وجود دارد.

اما او نمی خواهد وضعیتی را ببیند که تا زمان آغاز تحویل سال آینده ، این ارزش های املاک در بازار تحت کاهش قیمت شدید قرار بگیرد.

وی افزود: “بازار همچنان تحت تأثیر کاهش قیمتها قرار دارد و این یک نگرانی بزرگ است.” “ساختمان من از مارس سال ۲۰۱۹ آماده تحویل شده است. کلیه دارندگان واحد تحت تأثیر قرار گرفته اند و فقط منتظر شروع تحویل هستند.”

بازار املاک واقعاً با نوساناتی روبرو است. تقاضای خرید ملک هنوز به زمان پیش از کوید ۱۹ باز نگشته است، و انبوه سازان بیش از احداث شهرکهای جدید، قصد دارند تا پروژه های موجود را به اتمام برسانند.

امسال ۲۰.۰۰۰ الی ۳۰.۰۰۰ واحد دیگر تحویل داده می شود ، حتی در تأخیرهای ناشی از بیماری همه گیر ، مد نظر گرفته می شود.

احمد و غناج امیدوارند که واحدهای آنها سرانجام قبل از پایان سال جاری در بخش تحویل به پایان برسند. که این امیدواری منحصر به این دو نفر نیست.

این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بهشته🙂💕 خدایا کی نیمه دوم میشه ما هم سوار بنز و لامبورگینی بشیم برج چند ده طبقه بخریم 😈.

Milad7

خدا وکیلی ببین عرب ها به کجا رسیدن و ما کجاییم 😐

Milad7

دقیقا رفتیم به جایگاه 50 سال پیش اون ها 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)