حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G9 Play در بنچمارک Geekbench دیده شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

در اکتبر سال گذشته، Moto G8 Play توسط موتورولا معرفی شد و اکنون جانشین آن Moto G9 Play در Geekbench مشاهده شده است. امشب موتورولا Moto G9 Play در بنچمارک Geekbench دیده شده است. مشخصات آن با یک تراشه جدید مدیاتک دیده شده است.

موتورولا Moto G9 Play

موتورولا Moto G9 Play

موتورولا Moto G9 Play

موتو G8 Play یک گوشی از سطح اقتصادی است که دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچ، چیپست مدیاتک Helio P70M سیستم دوربین سه گانه و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است.

در لیست بنچمارک Geekbench دستگاه Moto G9 Play توسط کوالکام با نام “گامپ” کدگذاری می شود. این پردازنده هشت هسته ای است که با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز به کار می رود و به احتمال زیاد یک سری تراشه Snapdragon 6XX است. با ۴ گیگابایت رم جفت می شود، یعنی دو برابر آنچه Moto G8 Play ارائه می دهد. این لیست همچنین نشان می دهد که این گوشی با اندروید ۱۰ روانه بازار می شود.

این همه چیزی است که ما در حال حاضر در مورد این گوشی می دانیم اما اگر تاریخچه ای از این نشانه ها باشد ، در انتهای سری موتورولا Moto G9 می نشیند و فقط در چند بازار مانند آمریکای لاتین و هند فروخته می شود. احتمالا قیمت این محله ۲۵۰ دلار خواهد بود.

با توجه به اینکه قرار است موتورولا تعداد رم را بالا ببرد و گوشی را به تراشه ای بهتر مجهز کند، می توان انتظار پیشرفت های دیگری نیز داشت. این بدان معنی است که سیستم دوربین ممکن است از عملکرد 13MP + 8MP + 2MP در موتو G8 Play بهتر شود. به طور مشابه ، دوربین سلفی 8MP نیز ممکن است به روز شود.

جک هدفون 3.5 میلی متری احتمالاً باقی خواهد ماند و حافظه داخلی ممکن است به 64 گیگابایت افزایش یابد. البته اینها همه گمانه زنی ها هستند اما اگر این گوشی مانند ماه گذشته در ماه اکتبر اعلام شود ، به زودی بیشتر خواهیم شنید.

نظر شما چیست؟ منتظر موتورولا Moto G9 Play هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اصلا خوب نیست موتورولا با تولید این گوشی ها راه به نا کجا آباد میبره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)