حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G9 Play در اروپا معرفی شد: همان موتو G9

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

دیروز در ترنجی خواندیم که موتورولا موتو G9 با اسنپدراگون ۶۶۲ به قیمت ۱۵۳ دلار در هند معرفی شد. به نظر می رسد که لنوو هم از کارهای هموطن خود یعنی شیائومی خوشش آمده (!) و این دستگاه را در یک بازار دیگر با یک نام دیگر ارایه کرده است. موتورولا Moto G9 Play در اروپا معرفی شده که همان موتو G9 بازار هند است.

موتورولا Moto G9 Play

دیروز موتورولا از تلفن هوشمند Moto G9 در هند رونمایی کرد. این اولین گوشی هوشمند با چیپست Snapdragon 662 در آن کشور ​​بود. به زودی پس از راه اندازی آن، شایعاتی مبنی بر پخش شدن این گوشی به بازارهای اروپا با عنوان Moto G9 Play منتشر شد. این خبر به حقیقت پیوسته است که کمپانی متعلق به Lenovo حالا Moto G9 Play را به عنوان نسخه جدیدی از Moto G9 هند معرفی کرده است.

موتورولا Moto G9 Play

موتورولا Moto G9 Play

موتورولا Moto G9 Play دارای پنل IPS LCD با ناچ قطره طور است. صفحه نمایش 6.5 اینچی وضوح تصویر HD + و نسبت تصویر 20:9 را ارائه می دهد. چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ که در قلب دستگاه قرار دارد، با 4 گیگابایت رم LPDDR4 همراه است. این دستگاه دارای 64 گیگابایت داخلی است و دارای یک کارت حافظه microSD برای حافظه اضافی است.

موتورولا Moto G9 Play با سیستم عامل Android 10 مبتنی بر رابط کاربری My UX ارایه شده است. در این تلفن یک باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که از شارژ سریع 20W TurboCharge از طریق USB-C پشتیبانی می کند.

این دستاگه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد و قسمت عقب آن دارای دوربین 48 مگاپیکسلی + 2-مگاپیکسلی (ماکرو) + 2 مگاپیکسلی (عمق) است. این گوشی دارای سنسور اثر انگشت در قسمت عقب است. از دیگر ویژگی های قابل یافتن در دستگاه می توان به کلید سخت افزاری Google Assistant اختصاصی ، کلید 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، GPS و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

به غیر از انواع رنگی یاقوت کبود Blue و Forest Green که در هندوستان موجود است، Moto G9 Play نیز به رنگ اختصاصی بهار صورتی عرضه می شود. این گوشی 169 یورو در آلمان قیمت دارد.

نظر شما درباره موتو جی ۹ پلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

موتورولا هم ایسگا کرده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)