حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار آتی شیائومی با بدنه سرامیکی در راه است

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

غول چینی شیائومی، در حال حاضر مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند پرچمدار است که نسخه بالایی از سری Mi 10 است. گزارش هایی وجود دارد که پرچمدار آینده شیائومی نسخه Super Large Cup شیائومی می ۱۰ خواهد بود. در حالی که ما منتظر ورود این دستگاه هستیم، گزارش های اخیر Weibo بنیانگذار شیائومی، لی ژوئن سرنخ هایی را در مورد آنچه این دستگاه ارائه می دهد به ما می دهد. گفته می شود که پرچمدار آتی شیائومی با بدنه سرامیکی در راه است.

 پرچمدار آتی شیائومی

در این اواخر، به نظر می رسد که لی ژوئن با نسخه سرامیکی شیائومی Mi MIX 2 جولان ویژه ای دارد. وی اخیراً در مورد جزئیات این تلفن بسیار صحبت کرده است. علاوه بر این، او تعداد زیادی از تصاویر این گوشی را نیز منتشر کرد. این اسمارت فون حدود سه سال قدمت دارد، چرا لی جون حالا در مورد آن خیلی حرف می زند؟

به نظر می رسد تاکید پیام های وی بر روی بدنه سرامیک است. آیا او پیامی را به ما منتقل می کند؟ آیا پرچمدار آینده شیائومی از بدنه سرامیکی استفاده خواهد کرد؟ احتمالا بله. اطلاعات بیشتر از مقامات شیائومی و نشت اطلاعات به این امر اعتبار می دهد.

یک پروفایل Weibo که از برچسب “عضو گروه پاسخگویی به انجمن شیائومی” استفاده می کند و برای شیائومی کار می کند، گفت که این یک مقدمه چینی از نسخه بالارده تر Xiaomi Mi 10 با نسخه سرامیکی است.

علاوه بر این، یک منبع قابل توجه می گوید پرچمدار جدید شیائومی دارای یک نسخه سرامیکی است. او پس از سری پست های Weibo از لی جون او “مقدمه چینی رسمی” را عنوان کرد. این نشان می دهد که نسخه پرچمدارتر Xiaomi Mi 10 دارای یک نسخه سرامیکی خواهد بود. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد دستگاه پرچمدار بعدی شرکت شیائومی است.

این همچنین بدان معنی است که به زودی اطلاعات رسمی در مورد پرچمدار جدید تلفن همراه 5G شیائومی اعلام می شود. این هفته تلفن همراه شیائومی 5G با شماره مدل M2007J1SC گواهی 3C چینی را کسب کرد. لیست نشان می دهد که این دستگاه مجهز به شارژر ۱۲۰ وات شیائومی (20 ولت ، 6A MAX) است.

شارژر ۱۲۰ وات شیائومی تاییدیه گرفت

علاوه بر این، گزارش هایی نیز منتشر شده است که شیائومی فقط یک شارژر با قدرت بالا را ارایه نمی کند. متقاضی و تولید کننده این تلفن همراه شیائومی 5G شرکت فناوری ارتباطات شیائومی، آموزشی ویبولیتین می باشد و کارخانه تولید شامل Fuzhikang Precision Electronics (Langfang) Co.

این منبع حدس می زند که این شرکت همچنین اندازه باتری خود را افزایش می دهد. متأسفانه ظرفیت این باتری را نگفت. در حال حاضر شیائومی Mi Max 3 و شیائومی Mi Max 3 Pro از بزرگترین باتری تاریخ شیائومی استفاده می کنند. هر دو تلفن هوشمند به ترتیب دارای یک باتری 5،500 میلی آمپر ساعتی و 6000 میلی آمپر ساعتی هستند.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار آتی شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

نمی دونم چرا نسبت به این پرچمدار جدید شیا حس خوبی ندارم
ولی احتمالا گوشی واقعا قابل توجهی باشه

ARMTIN

شیاومی قرار نیست از سری M10 گوشی معرفی کنه ⁦❗
.
.
.
یک منبع چینی اعلام کرده شیاومی ماه آینده قرار از 2 پرچمدار مجهز به اسنپدراگون
865 پلاس در سری [ MI MIX ] معرفی خواهد کرد که با نام زیر عرضه خواهند شد

[ نسخه سرامیکی ]
MI MIX 10 PRO
[ نسخه معمولی ]
MI MIX 10

Milad7

منتظریم 😛

Milad7

باتری خیلی خوبی هم داره 🙂

MohammadFarhaadi

گوشیای سرامیکی شیائومی واقعا زیبا و با کیفیتن.مثل سری میکس البته سنگین هستن که من شخصا مشکلی با وزن گوشی ندارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)