حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قرعه کشی دومین پیش فروش سایپا انجام شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

امروز قرعه کشی دومین پیش فروش سایپا انجام شد و اسامی منتخب برای ثبت نام سه محصول عرضه شده در این طرح مشخص شدند. در این مراسم ۱۴هزار نفر منتخب طرح پیش فروش مشخص و ۷ هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو تعیین شدند تا در صورت انصراف منتخبین، جایگزین شوند. اسامی منتخب قرعه کشی دومین پیش فروش سایپا پس از تائید نهائی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۱۰صبح فردا -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر و پیامک اطلاع رسانی نیز به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط منتخبین ارسال خواهد شد.

قرعه کشی دومین پیش فروش سایپا

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. این مراسم ساعت ۱۰ صبح امروز –شنبه- با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و اصحاب رسانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

در طرح جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا سه خودرو شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود و علاقه مندان از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۳ تیرماه تا چهارشنبه ۲۵ تیرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی فرصت داشتند در این طرح ثبت‌نام کنند.

بنابر آمارهای اعلام شده در مراسم قرعه کشی از بین ۲۴۹ هزار و ۵۵۶ متقاضی که در دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده اند، ۷۷ هزار و ۷۲۷ نفر محصول شاهین، ۱۰۲هزار و ۸۰۳ نفر محصول کوییک اس و ۶۹هزار و ۲۶ نفر محصول ساینا اس را انتخاب کرده اند.

برای این طرح فروش ۱۴هزار خودرو شامل ۳هزار دستگاه شاهین، ۵ هزار دستگاه کوییک اس و ۶ هزار دستگاه ساینا اس در نظر گرفته شده بود.

پیش پرداخت علی الحساب در این طرح برای خودرو شاهین ۸۰ میلیون تومان، برای خودرو کوییک اس ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا اس ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین زمان تحویل خودرو شاهین اسفندماه ۹۹، کوییک اس، بهمن و اسفند ۹۹ و خودرو ساینا اس زمستان ۹۹ پیش بینی شده است.

اسامی منتخب قرعه کشی دومین پیش فروش سایپا

اسامی منتخب قرعه کشی دومین پیش فروش سایپا پس از تائید نهائی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۱۰صبح فردا -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر و پیامک اطلاع رسانی نیز به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط منتخبین ارسال خواهد شد.

پیش فروش سایپا یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹

همچنین اگر در این پیش فروش شانس به شما رو نکرده می توانید در پیش فروش سوم سایپا که فردا یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹ انجام می شود شرکت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ملت را سر کار گذاشتن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)