حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اموجی های جدید اپل که امسال به iOS می آیند را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

از اواخر سال جاری میلادی، کاربران iOS می توانند با یک سری ایموجی جدید به دوستان خود بگویند که در هنگام پوشیدن ماسک صورت احساس می کنند نینجا های خفن هستند! اینجا می توانید این اموجی های جدید اپل را که امسال به iOS می آیند را ببینید. این مجموعه ۱۳ تایی شامل موارد متنوعی در اموجی ها هستند.

اموجی های جدید اپل

اپل ۱۳ اموجی جدید را که به سیستم عامل تلفن همراه خود عرضه شده، منتشر کرده است. این اموجی ها همه بخشی از انتخاب کنسرسیوم یونیکد بودند در ژانویه تصویب شد. کنسرسیوم نشان داد که اموجی های تازه تأیید شده در آن زمان به چه صورت بوده اند، اما غول های فنی معمولاً تغییرات خود را بر روی گرافیک ها قرار می دهند تا ظاهری متمایز برای سیستم عامل های خود داشته باشند.

اموجی جدید

اموجی جدید

گذشته از اموجی های نینجا، این مجموعه شامل یک اموجی چای حبابی، ایموجی قلب و ریه های واقع بینانه، قلب و ریه ها و همچنین ایموجی های دستی است که مردم در حال حاضر آن را “دست ایتالیایی” می نامند. این همچنین شامل نماد ترنسجندر است. یکی از بسیاری از کنسرسیوم های مصوب برای انتخاب ایموجی های شما از لحاظ جنسیتی.

همانطور که Engadget ژاپنی متذکر شد، مجموعه جدید احتمالاً اولین بار در پاییز امسال با آپدیت iOS 14 ارایه خواهد شد. طبق گفته Emojipedia اپل همچنین گزینه های جدیدی برای ماسک صورت را برای Memojis منتشر کرده است، آواتارهای آن که کاربران می توانند ایجاد کنند تا شبیه به آنها شوند و حرکات صورت خود را ردیابی کنند.

نظر شما چیست؟ طرفدار اموجی ها هستید یا سنتی کارید؟ 🙂

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

فقط استیکر lgbtq😲🤦🌈

Finch

اون دسته (🤏) علامت چس مثقال هست
مثلا ، اسنپ ۷۳۰ چس مثقال قدرت داره 🤏🤏🤏🤏

Milad7

اموجی های جدید زیاد جالب و متفاوت نیستن…

Milad7

بین اینها اموجی سکه و نینجا بد نیستن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)