حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ لنوو لژیون پرو را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 43 دیدگاه | لنوو

گوشی گیمینگ لنوو لژیون پرو طی چند ماه گذشته در حال تولید شایعه در کارخانه شایعات بوده است (!) اما ما در مرحله نهایی قرار داریم، این معرفی در پنج روز انجام می شود. امروز ما سرانجام یک رندر رسمی از تلفن داریم و فاش می کند که دستگاه چگونه به نظر می رسد. شما می توانید گوشی گیمینگ لنوو لژیون را ببینید. دستگاهی که طراحی متفاوت آن برای ما تحسین برانگیز است.

گوشی گیمینگ لنوو لژیون پرو

گوشی گیمینگ لنوو لژیون پرو

گوشی گیمینگ لنوو لژیون پرو

پیش از این لنوو رسما تأیید کرد که لژیون پرو یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در کنار هم دارد. تصاویر تبلیغاتی این دستگاه در خرده فروشی JD.com و همچنین در پروفایل رسمی لنو لژیون در Weibo ظاهر شده اند. آنها سیستم بلندگو استریو دوگانه را فاش می کنند. چهار دکمه فایل شخصی سازی برای بازی دو در سمت راست / بالا ، دو در سمت چپ / پایین.

سیستم دوربین دوگانه واقعاً در وسط گوشی قرار دارد و فلاش دوتایی LED به زیبایی در بالای لوگو لژیون قرار دارد.

دوربین سلفی به احتمال زیاد به عنوان ابزاری برای تشخیص چهره عمل می کند، در حالی که اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار دارد. در مورد صفحه نمایش صحبت می کنیم و ما اندازه آن را که ظاهراً OLED به نظر می رسد، نمی دانیم اما رفرش ریت ۱۴۴ هرتز را خواهد داشت.

مشخصات دیگر تأیید شده شامل تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و Super Flash Charge با توان ۹۰ وات است. رونمایی رسمی ۱ مرداد و همزمان با ایسوس ROG Phone 3 صورت می گیرد و ما یقین داریم که هر دو شرکت سعی خواهند کرد اولین گوشی هوشمند بازی جهان با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ جدید لنوو هستید؟ شانسی برای موفقیت این برندهای موفق در زمینه لپتاپ، برای بازار موبایل می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
43 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

در اقدامی ناموفق و تقریباً ناامیدکننده ، سامسونگ تصمیم می گیرد از پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 Plus برای سری Galaxy Note 20 در کره استفاده کند ، همانطور که برای اولین بار با گلکسی اس 20 به دلیل واکنش منفی و خشن طرفدارانش در کره در برابر پردازنده خاص خود انجام داد. اگزینوس 990
از این رو ، طرفداران سامسونگ Galaxy Note 20 با پردازنده قدیمی Exynos 990 در تمام کشورهای جهان به جز کره ، چین ، هنگ کنگ و آمریکا باقی خواهند ماند.
با تمام این اخبار متوجه می شویم که گلکسی نوت 20 جز قلم و ویژگی های آن چیز جدیدی را معرفی نخواهد کرد و کسانی که به دنبال بهترین هستند باید از وب سایت رسمی چینی سامسونگ و وب سایت هنگ کنگ که با پردازنده Snapdragon 865 Plus و یک سیم و پشتیبانی دوگانه برای شبکه های 5G در منطقه ما خریداری می کنند. .

http://uupload.ir/files/xin_drbeel_techno_1594969438.jpg

persepolis

⚫ رندرهای رسمی گوشی گیمینگ Lenovo Legion طراحی منحصر به فرد ان را به نمایش می‌گذارند. در پشت گوشی سیستم دوربین دوگانه ۶۴ اصلی و ١۶ فوق عریض متمایل به مرکز گوشی به چشم می‌خورند. لنوو با فرض اینکه گیمر گوشی را به صورت افقی نگه می‌دارد دوربین سلفی پاپ اپ ٢٠ مگاپیکسلی گوشی را به طرز جالبی در قسمت میانی بدنه گوشی بکار گرفته است.
.
⚫ گوشی دارای دو پورت USB-C در قسمت پایین و بر روی بدنه است که به طور همزمان شارژ سریع ٩٠ واتی را ممکن می‌سازند. انرژی گوشی از طریق یک باتری ۵٠٠٠ میلی امپر ساعتی با طراحی دو تکه تأمین خواهد شد. لنوو Legion از اسپیکرهای استریو دو گانه در جلو با حفره صدای بزرگ 1.4cc بهره می‌برد که می‌بایست کیفیت صدای فوق‌العاده ای ارائه دهند. گوشی از سیستم خنک کننده مایع دوگانه و ١۴ سنسور سنجش دما استفاده می‌کند که امکان اندازه‌گیری و کنترل گرمای ایجاد شده در داخل دستگاه را فراهم می‌سازند.
.
⚫ از سایر مشخصات گوشی می‌توان به نمایشگر فلت ١۴۴ هرتزی با نرخ نمونه برداری لمس ٢٧٠ هرتزی و رزولوشن FHD Plus، اسنپدراگون ٨۶۵ پلاس، رم و حافظه از نوع LPDDR5 و UFS 3.0 اشاره کرد. گوشی در تاریخ ١ مرداد در دو نسخه پایه و پرو معرفی خواهد شد. عجب طراحی متفاوت، هیجان انگیز و خشنی داره 😤😈👹

Taha

ببخشید قیمتش رو نمیدونید؟

Taha

جناب پیروزی ببخشید نمی‌دونید قیمتش چنده؟

persepolis

اسمم پیروزی نیست
برگرفته شده از پرسپولیس است…
عزیز پیامتان را دیدم و قیمتش را نگاه نکردم و شاید هم نبوده که ببینم
قیمتش که تو ایران فضاییه…
حالا فکر کن 900 مثلا مگه فرقی هم داره…
پیام میدم قیمتش را میپرسم…

Taha

ممنون⁦🙏🙏

Taha

رفتم یه ذره تحقیق کردم دیدم از۶۴۹دلار تا۷۲۹دلار قیمتشه که بد نیست با این مشخصات

Taha

خیلی رقابت پا به پایی دارن این گوشی و راگ فون۳

persepolis

چقدر این عکس را قبول دارین؟!.
و نکته های عکس را کسی میدونه؟!.

http://uupload.ir/files/wwgg_gadgetnews_net_1592401417.jpg

Taha

باحال بود.
نکتش اینه که تا چند سال قبل نوکیا تو گوشی برای خودش غولی بود اون شرکت ها تازه شروع کرده بودن ولی الان نوکیا داغون و ضعیف شده ولی اون شرکت ها خیلی پیشرفت کردن

persepolis

درسته ولی یه نکته ای داره…

Taha

نوکیا بزرگ و بود الان کوچیک شد؟

persepolis

خب این همون نظر قبلیته ولی جمع و جور تر یا کوتاه تر شده
آقای عرفانی شما میتونین بگین؟
یا آقا مصطفی؟
یا آقا س.ی.ن.ا؟

Taha

دم نوکیا کوچیک شده یه ذره😂😁

Taha

سامسونگ داره نوکیا رو هل میده؟

Taha

یا اینکه نوکیا بزرگ بود اون شرکت ها دست همو گرفته بودن ولی نوکیا ضعیف دست همو ول کردن؟

Mahdi

اپل از همه زودتر قدم برداشته؟

persepolis

نه ببینیم چه کسی زودتر پیدا میکنه
و باهوش کیه…
فعلا…

Mahdi

یا اینکه اپل پیشرو هست یا اینکه فقط سامسونگ و هواوی سلاح دارن یعنی پرفروش ترین یا نوآورترینن

Taha

راست میگیا😮

Mohammadr

بر اساس کاراکترهای لاکپشت های نینجا انتخاب شده…

همین ک هواوی تو ارتباطاته و سامسونگ مثه یک رهبر داره عمل میکنه…
حالا هواوی رو قبول دارم که تو ارتباطات خیلی وارده… اما سامسونگ تا چند سال پیش نقش رهبر رو داشت و الان بنظرم نقشش کمرنگ تر شده… اپل هم کاراکترش درست انتخاب نشده چون این کاراکتر همیشه زود عصبی میشد و میزد به دل یک کار اما اپل ، منتظره تا فناوری به بلوغ برسه تا بعد ازش استفاده کنه(اهل ریسک نیس)… شیا هم ک نقشش بچه شیطون که کسی جدی نمیگیرتش هست که خب الا قضیه فرق کرده و یک رقیب جدی محسوب میشه…
.
.
تحلیل لاکپشت های نینجا و برندهای موبایل😐😐😂

Taha

داداش فکر کنم جای شیا و اپل رو اشتباه گفتی

Mohammadr

اوه راس میگی
پس اپل اون بچه شیطونس و که جدی نمیگیرنش ک بازم درست نیس😐
اما شیا اون ریسک پذیره س که خب میتونه درست باشه
ممنون

Taha

قربونت.خواهش میکنم

Finch

نکته عکس رو فکر نکنم خودت هم بدونی
طرفدارن نینجا ترتلس میدونن قضیه چیه
اینجا اومده دانی رو به هواوی تشبیه کرده که همیشه باهوش ترین و خونسرد ترین گروه بوده
.

شیائومی رو به رافائل تشبیه کرده که عجول و خودسر و عصبی و البته خیلی قوی هست
.

لئوناردو رو به سامسونگ تشبیه کرده به عنوان یه پیشوا و کسی که به نظر ضعیف هست ولی در اصل قوی ترین عضو گروهه و هر موقع حس می‌کنی داره سقوط میکنه ، در اصل نقشه ای برای قدم بعدیش هست که همه رو نجات بده
.
اپل رو به مایک تشبیه کرده
بازیگوشی که خودسر و خود رای هست و به اقدامات گروه زیاد کاری نداره و کار خودش رو پیش میبره و قابلیت های منحصر بهفردی مثل پرواز کردن داره

AŁɪ

لئوناردو از همه شون قوی تر بود ،فکر کنم لاکپشت های نینجارو کم می‌دیدی🤦😂
وقتی پدرشون نبود لئوناردو بهشون آموزش رزمی میداد.

MohammadFarhaadi

غیر از اینایی که گفتی و درست بودن نکات دیگه ای هم داره.اینکه وقتی کوچیکتر بودن نوکیا دستشون رو گرفته البته غیر از هواوی که تنها افتاده و خودش خودش رو بالا نگه میداره و این اشاره داره به اینکه نوکیا واقعا باعث پیشرفت اندروید شد اونم با ژستای حرکتی و سیستم سیمبین که بعدها امکاناتش به اندروید و آی او اس اومدن.آیفون که که راه خودش رو میره.تو بزرگسالی سامسونگ دستش رو پشت نوکیا گذاشته که بعید میدونم منظورش کمک دادن باشه و ممکنه بیشتر اتکای سامسونگ به پتنهای نوکیا باشه و از سمت شیائومی عصا دستشه که ممکنه نشون از این باشه که شیائومی وضعیتش تا حدودی دست به عصاست هرچند خیلی بزرگ شده.ممکنه مثل هواوی تحریم بشه ممکنه نشه.تو خردسالی سامسونگ دست اپل رو گرفته ولی اپل بی محلی میکنه!از اونور شیا و هواوی دست هم رو گرفتن تو بزرگسالی دستشون جداست!در کل عکس نشون میده نوکیا یه زمانی پیشرو گوشیهای هوشمند بود و بقیه ازش یاد میگرفتن الان بقیه پیشرو و قدرن و نوکیا ضعیف شده و البته هنوز بابت پتنتها بهش نیاز دارن.

persepolis

نکته عکس رو فکر نکنم خودت هم بدونی
طرفدارن نینجا ترتلس میدونن قضیه چیه

حالا فکر نکنم هست یا فکر کنم؟
ایا درست نوشتید؟

AŁɪ

بهتر نبود هواوی نزدیک تر به نوکیا باشه تا شیاکپی که سه چهار ساله پیدا شده⁦☺️⁩🤦

AŁɪ

این عکس هیچ نکته ای نداره همینجوری پیداش کردی گفتی واسش نکته در بیاریم 🤔⁦☺️⁩😂🤣.
فقط میخواد بگه نوکیا پدر همه برنداس.

AŁɪ

اوف دوتا غول راگ فون ۳ و لژیون پرو😈
۱۴۴ هرتز باهاش میشه زندگی کرد💕🥕

david2arc

حالا میشه گفت این گوشی گیمینگیه که میتونه ارزش خرید داشته باشه

persepolis

کلا لنوو گوشیه خوبی میزنه
و یادمه همیشه قبل از معرفی مثلا میگفت فلان دوربین میزنیم
فلان کار را میکنیم و میدیدیم بلف میزنه
ولی انگار این دفعه بلف نیست…

Mb.Pcr

سلام
ریلمی ایران چرا نمیاد گوشیاش
اگه بیاد ایران ریلمی گوشیاش عالیه ولی اگه ایران نیاد گوشیاش آشغاله
حالا به من بگید چرا نمیاد؟

نیما عرفانی

به عنوان اولین گوشی گیمینگ لژیون ؛ لنوو عالی رو مشخصات و طراحیش کار کرده… نمیتونم بگم از بین گوشی های گیمینگ کدوم رو از همه برتر می‌دونم چون هرچی فکر میکنم میبینم برتر مطلق وجود نداره اما اگه یه پکیج کامل رو بخوام در نظر بگیرم ، این گوشی خیلی به اون تصوری که از یه گوشی گیمینگ انتظار دارم نزدیکه هرچند که اگه صفحه نمایشش پوشش رنگی ۱ میلیاردی و رزولوشن +WQHD داشت دیگه بی نقص میشد…
از طرفی هم زد تی ای هم بیکار ننشسته و مثل اینکه برای معرفی نوبیا رد مجیک ۵جی اِس برنامه داره که طبق شایعات چیپست اون گوشی میشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و رزولوشن نمایشگرش به +QHD یا +WQHD ارتقاء پیدا می‌کنه.
در مورد مکانیزم شارژ این گوشی هم تحلیل شخصیم بر اینه که؛ یه شارژر ۹۰ وات با دوتا خروجی USB(دوتا سیم) داره که هر باتریِ ۲۵۰۰ میلی آمپر رو همزمان با توان ۴۵ وات شارژ می‌کنه. اما یه احتمال دیگه هم وجود داره که احتمالش کمه اونم اینه که ؛ دوتا شارژر ۴۵ وات داره که اصلاً لزومی به این کار نیست و اگه همچین حرکتی زده باشه واقعاً ایده ی مسخره ایه … .
در خصوص مدت زمان شارژ کاملش هم از اونجایی که تو یکی از پوسترهاش یه اشاره ی ریزی داشت که مکانیزم شارژ ۹۰ واتیش باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رو تو ۱۵ دقیقه فول شارژ می‌کنه پس یعنی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپره این گوشی حول و حوش ۲0 تا ۲۵ دقیقه صفر تا ۱۰۰ شارژ میشه .
نتیجه گیری: اگه حربه ی تبلیغاتی درکار نباشه اختلاف شارژش با ۳۸ دقیقه ی شارژر ۶۵ وات بلک شارک ۳ پرو با ظرفیت یکسان حداقل ۱۰ دقیقه ست.
بازم میگم این تحلیل و برداشت شخصی خودمه و اطمینانی ازش ندارم لذا برای اظهار نظر قطعی باید صبر کرد تا رسماً این گوشی معرفی بشه.

نیما عرفانی

اینم اضافه کنم : نوبیا رد مجیک ۵جی اِس ارتقاء جزئی در دوبین داره ، ظرفیت باتری هم به ۵۰۰۰ میلی آمپر افزایش پیدا می‌کنه و حافظه ی ذخیره سازی ROM؛ از نوع UFS ۳.۱ به جای UFS 3.0.
اما مشابه پارسال بیشترین ظرفیت باتری رو ایسوس داره و این می‌تونه نوید بهترین باتری لایف رو بین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۰ داشته باشه.

Mahdi

طراحیش جالبه خوشم اومد

Finch

اوم عالیه
با وجود این , ROG و iqoo و نوبیا رد مجیک به نظرم کسی که بره بلک شارک بخره از زوال عقلی رنج بسیار میبره

persepolis

بلک شارک تو تمام نسخه هاش این عالیه
قبلی ها ظرفیت رم و باتری کمی نسبت به این گوشی های گیمینگ داشت
ولی این خوبه و دستگاه هایی که کنارش معرفی شده
خب زوال برای چی؟
یکی شیائومی دوست داره میره سمتش یعنی هر کی میخره فلانه؟
اگه سامی زده بود که دنیا را خبر میکردید…

Milad7

واقعا عالیه گوشی لایقی هست 😛

Milad7

فقط حیف که با این وضعیت ارز خریدش محاله…. 🙁
دلار 24500 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)