حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی A 2021 با لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

این خبر جدیدی نیست. تقریبا ۲ ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم لرزشگیر اپتیکال OIS به خانواده گلکسی A اضافه خواهد شد. امروز دوباره همان گزارش تایید می شود و می شنویم که دوربین گلکسی A 2021 با لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS ارایه خواهد شد. این می تواند پیشرفت خوبی برای دوربین موبایل های میان رده سامسونگ باشد. البته انتظار نداشته باشید که کل خانواده از این ویژگی بهره ببرند. احتمالا از دستگاه های میان رده بالا در این خانواده به این ویژگی مجهز شوند.

دوربین گلکسی A 2021

این یک واقعیت شناخته شده است که گوشی های اقتصادی سامسونگ نسبت به پرچمداران سری Galaxy S و Galaxy Note فروش بسیار بیشتری دارند. سال گذشته، این غول فناوری کره جنوبی با ارائه نسخه جدید Galaxy A و بازسازی این سری، دستگاه های اقتصادی خود را بازسازی کرد. اکنون طبق یک گزارش جدید، برخی از دستگاه های خانواده گلکسی A2021 ویژگی OIS را در دوربین خواهند داشت.

لرزشگیر اپتیکال OIS

لرزشگیر اپتیکال OIS

ویژگی OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر به طور معمول در تلفن های هوشمند گران قیمت مشاهده می شود. منطقی نیست که تولید کنندگان بتوانند آنها را در مدل های اقتصادی خود قرار دهند زیرا این باعث افزایش قیمت خرده فروشی آنها می شود.

اما اکنون، به دلیل اینکه سامسونگ مجبور است با رقبای چینی با گوشی های خاص و آیفون SE 2020 اپل در بخش اقتصادی رقابت کند، به نظر می رسد تصمیم گرفته شده است که مطابق با گزارش OIS را در برخی از سری های Galaxy A خود گنجانده است.

براساس این گزارش ، اولین تلفن های هوشمند Galaxy A که با OIS به بازار عرضه می شوند، جانشینان Galaxy A71 و Galaxy A81 یا همان (Galaxy Note 10 Lite) در کنار Galaxy A91 یا (Galaxy S10 Lite) خواهند بود. انتظار می رود که هر سه آنها سال آینده به بازار عرضه شوند.

طبق گزارش ها، سامسونگ به دنبال سودآوری در سری Galaxy A است چرا که فروش سری Galaxy S20 امسال به دلیل بیماری همه گیر، کم بوده است. همین تأثیر برای دستگاههای پریمیوم آینده پیش بینی شده است و تنها راه حل برای سودآوری کسب و کار تلفن های هوشمند آن، راه اندازی دستگاه های جذاب میان رده با ویژگی های منتخب از پرچمداران است.

جدای از این، انتظار می رود سامسونگ Galaxy S20 FE / Lite را در ماه اکتبر، ماه ها زودتر از نسل قبلی Galaxy S10 Lite خود عرضه کند.

نظر شما چیست؟ OIS در دوربین برای شما چقدر خرید را وسوسه انگیزتر می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

دوستان محدودیت 300 یورو لغو نشد ! از امروز بسته شد خیلی شیک و مجلسی .
مسافری هم بسته شد .

قیمت گوشی هفته های بعد بیشتر خواهد شد .

Milad7

لینک داری برای این خبر؟ تا جایی که اظلاع دارم فقط رجیستری با پاس اتباع را بستن پاس ایرانی بازه هنوز

ArmanBgold

دیگه سری A سامسونگ بدرد نمیخوره😊

Milad7

از الان شایعات برای a2021 یکم زود نیست؟!

Milad7

عجب 😐 کی با وی پی ان نشسته دیس میزنه 😐

Finch

صفحه سوپر امولد در کنار این ویژگی هیچ شانسی در برابر گوشی های شیشه ای کت کلفت شیاف نداره

m.b

شیاف معمولاً واسه پایین آوردن دماست…🤔 اما معلوم نیست چه بلایی سر یه عده آورده که دماشون بالا رفته!
عجیبه اصلاً… یه عده انقدر رد کردن دیگه دارو هم کارسازشون نیست!
بیشتر استفاده کن عزیزم… شاید دمات اومد پایین… 👌

Dr.Nazer

بابام داغ شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)