حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیت کوین؛ روشی نوین برای انجام تراکنش‌های جهانی

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که کمک می‌کند از تمام مشکلاتی که در پرداخت‌های آنلاین با آن مواجه هستیم خلاص شویم. ممکن است فکر کنید سیستم موجود که اکنون از آن برای پرداخت‌های آنلاین استفاده می کنیم خیلی خوب است، اما تمام چیزهایی که هر روزه خریداری می‌کنیم، می‌بایست از طریق یک بانک یا شرکت کارت اعتباری انجام شود. شرکت مذکور تراکنش را برش داده و کار آن ها وابسته به اعتمادی است که ما به آن¬ها داریم، به این صورت که ما تصدیق می¬کنیم شرکت‎های واسط، تمام کارها را درست انجام می دهند.

مدت کوتاهی پس از انجام پرداخت ها، آن ها تائید و تکمیل می شوند. افراد زیادی روی این موضوع کار کرده‌اند که چگونه می¬توان سیستم پرداختی بدون وجود چنین فرد واسطی داشت. در صورت وجود چنین سیستمی چگونه می توانید اثبات کنید که پرداختی برای چیزی داشته اید؟ و یا اینکه اصلاً چنین پولی داشته‌اید، بدون وجود کسی که بتواند وجود پول را برای شما تضمین دهد؟

این یک مسئله خیلی جدی است که تحت عنوان مشکل پرداخت دوگانه (Double spending problem) مطرح می¬شود. در سال 2008 یک راه حل توسط یک برنامه نویس ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو مطرح شد.

در آن سال ناکاموتو مطلبی تحت عنوان “سیستم ارزی با قابلیت حل معضلات سیستم رایج بانکی” را در یک وبلاگ رمزنگاری مشهور منتشر کرد. طرح پیشنهادی این بود که به جای بانک یا شرکت کارت اعتباری، تمام اطلاعات تراکنش در یک دفتر کل عمومی ثبت شود و تمام کاربران تمام تراکنش‌ها را در یک زمان یکسان ضبط کنند.

هر تلاشی برای فریب دادن کاربران شناخته خواهد شد و پرداخت برگشت می‌خورد. هیچ فرد، دولت یا بانکی نمی¬تواند مزدی برای پرداخت بگیرد یا آن را کنترل نماید. در نتیجه راهی ارزان‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر برای پرداخت پول به وجود خواهد آمد که حتی تراکنش‌های بین‌المللی را به‌وسیله آن می¬توان انجام داد.

در طول سال‌هایی که از ارائه این طرح می‌گذرد، از بیت کوین برای خرید و فروش اجناس استفاده شده است. شما می‌توانید حتی به‌وسیله آن یک اثر هنری را در لندن خریداری کنید و یا حتی شهریه دانشگاه خود را بپردازید.

برای سرمایه‌گذاری، خرید، فروش و آشنایی بیشتر با بیت کوین از کجا شروع کنیم؟

بید ارز به عنوان معتبرترین و با سابقه ترین سامانه مبادله بیت کوین و دیگر ارز رمزها به زبان پارسی، توانسته زیرساختی را ایجاد کند که کاربران بتوانند با اطمینان خاطر کامل و امنیت تضمین شده به صورت ریالی به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی در بازاری کاملاً رقابتی اقدام کنند.

چرا بید ارز؟

پرواضح است که خرید و فروش در بازاری با متقاضیان بیشتر آسان‌تر است. بید ارز به عنوان اولین سامانه مبادله ارز رمز در ایران توانسته اعتماد بیش از 90 هزار کاربر فعال را کسب نماید. هر فرد می‌تواند به صورت رایگان در سامانه بیدارز ثبت نام کرده و پس از طی مراحل احراز هویت، به‌طور مستقیم با خریداران و فروشندگان هزاران ارز رمز در محیطی کاملاً امن وارد مذاکره شود. بید ارز عملاً نقشی در تعیین قیمت ارائه شده از سوی کاربران نداشته و صرفاً زیرساختی امن را فراهم آورده تا افراد بتوانند با خیالی آسوده اقدام به خرید و فروش ارز رمز خود نمایند.

مرجعی برای آشنایی با ارزهای دیجیتالی به زبان پارسی

ارز رمز هنوز به عنوان یک مقوله جدید در جهان شناخته می‌شود، از این رو بید ارز با به کار گیری تیمی فنی و حرفه‌ای سعی کرده پایگاهی جامع به زبان پارسی در این زمینه ایجاد کند که حتی افرادی با کمترین آگاهی فنی از این فناوری نیز بتوانند با مراجعه به مقالات و ویدئوهای آموزشی از شیوه عملکرد، نحوه آنالیز قیمت و شیوه خرید و فروش و بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی آگاهی پیدا کنند.

علاوه بر این اپلیکیشن موبایلی بید ارز به عنوان پایگاهی برای اطلاع از آخرین قیمت بیت کوین و دیگر ارز رمزها شناخته می‌شود که هزاران کاربر به‌طور روزانه از سرویس‌های آن بهره می‌برند.

اولین کیف پول ارز مجازی ایرانی

در جدیدترین نسخه از اپلیکیشن بید ارز یک کیف پول داخلی تعبیه شده که علاوه بر راحتی شیوه مبادله، امنیت دارایی های کاربران را افزایش داده و موجب بی‌نیاز شدن کاربران ایرانی از به کار گیری کیف پول‌های مجازی خارجی می‌گردد.

همین حالا به دنیای ارزهای دیجیتالی سلام کنید!

هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بید ارز، به‌طور رایگان ثبت نام کرده و حتی با معرفی هر کاربر فعال به میزان 100 هزار تومان پاداش دریافت نمایید. این مبلغ برای عموم کاربران قابل برداشت بوده و یا آنکه می‌توان از آن به عنوان توکین خرید ارز رمز نیز استفاده کرد.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

اینا این همه مدارک شناسایی برای چی می‌خوان مگر با بیت کوین چیکار میشه کرد🙄🤔

kianmehr

متاسفانه عده ای با هک کارتهای بانکی مردم که اصطلاحاََ بهش فیشینگ میگن اقدام به خرید ارز دیجیتال میکنن، چون ارز دیجیتال قابل ردگیری نیست (یا حداقل به سختی ردگیری میشه) بنابر این همه صرافی های ارز دیجیتال مجبورن برای جلوگیری از واریز پول فیشینگ به حساب هاشون مدارک سفت و سختی بگیرن و مطمئن بشن شخصی که داره پول رو واریز میکنه واقعا از کارت بانکی خودش و به خواست خودش داره این کار رو انجام میده….

البته این مورد خیلی بحث مفصلیه و تو این کامنت نمیشه کامل بهش پرداخت، مثلا بحث حساب های اجاره ای هم هست که اگر سرچ کنی حتما در موردش مطلب پیدا میکنی. در کل با اینکه از طرفداران ارز دیجیتال هستم به افرادی که میخوان وارد این حوزه بشن توصیه اکید میکنم بدون مطالعه کافی وارد نشن و حتما قبلش کامل مطالعه کنند و آموزش ببینن.

AŁɪ

بیت کوین واقعا با ارزشه کاش ایرانیا زودتر شروع میکردن خریدن.

Milad7

خیلی ها بارشون را با ارز مجازی بستن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)