حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید Gmail برای ادغام Chat, Meet

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

به نظر می رسد گوگل طراحی جدید Gmail با تغییرات بزرگی در کار دارد که می تواند به شما امکان دهد با همکاران همکاری کنید، در گوگل Docs باشید و بدون اینکه Gmail را ترک کنید، با Google Meet و Google Chat بتوانید با دوستان خود در ارتباط باشید. تصاویر نشت شده از طراحی مجدد Gmail در وب سایت این شرکت برای رویداد آتی گوگل است.

طراحی جدید Gmail

در طراحی جدید، اکنون برگه هایی برای Mail، Chat، Room و Meet وجود دارد. به نظر می رسد که برگه چت شما را به مکالمات خود با افراد می برد، در حالی که به نظر می رسد اتاق ها فضایی برای مکالمات مبتنی بر موضوع هستند، شبیه کانال های Slack. برگه Meet جلسات و پیشنهادات آینده Google Meet شما را برای کسانی که ممکن است بخواهید با آنها ارتباط برقرار کنید نشان می دهد. (ممکن است برگه Meet آشنا به نظر برسد. گوگل قبلاً در ماه ژوئن اعلام کرد که به برنامه های iOS و اندروید سرویس Gmail می آید.)

اسلایدهای دیگر منتشر شده توسط رحمان نشان می دهد که در Gmail می توانید Chat و یک Google Doc را در کنار هم قرار دهید و به شما امکان می دهد تا در این سند همکاری کنید و در آن واحد بحث کنید. ظاهرا حتی می توانید پنجره چت تصویری Google Meet را در حالت تصویر در تصویر بالاتر از همه داشته باشید، به شما امکان می دهد پروژه ها را در یک تماس بحث کنید در حالی که هنوز چت و سند را در مقابل خود مشاهده می کنید:

در ماه ژانویه، گزارش شد که گوگل قصد داشت ابزارهای کار خود و برنامه های پیام رسانی را تحت یک نرم افزار موبایلی متحد کند و به نظر می رسد این اسلایدهای بیرون آمده ثمرات آن کار را نشان می دهد. از ابتدای همه گیری COVID-19، این شرکت به سرعت ابزارهای همکاری خود را تقویت کرده است، از جمله Google Meet، افزودن ویژگی های جدید به Meet (و رایگان برای همه) و تبدیل Hangout چت برای کاربران سازمانی به گوگل چت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این بهینه سازی های گوگل چقدر در کار شما تاثیر داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

شیائومی یه گوشی داده مخصوص بازی کودکان با قیمت ۵۰یورو و پشتیبانی از ۴جی باتری با ظرفیت ۱۱۶۰میلی آمپر با صفحه نمایش ۲۴۰در۲۴۰😁🤗😂👏👌

Taha

اسمشم هستXiaomi Al Ping Q

Milad7

خیلی خوب شده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)