حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ROG Phone 3 تاریخ ۲ مرداد ۹۹ رسما معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ایسوس

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 3 احتمالا اولین گوشی گیمینگ با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است. امشب رسما تایید شده است که ایسوس ROG Phone 3 تاریخ ۲ مرداد ۹۹ رسما معرفی خواهد شد. این گوشی می تواند برای علاقه مندان به بازی یک گزینه قابل توجه باشد.

ایسوس ROG Phone 3

ایسوس ROG Phone 3

ایسوس ROG Phone 3

همانطور که گفتیم گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 3 یکی از اولین تلفنهای مجهز به تراشه جدید موبایل اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهد بود. این دستگاه قبلا تاریخ انتشار جهانی را در تاریخ ۱ مرداد را اعلام کرده است. اکنون اعلام شده است که معرفی چین در تاریخ ۲ مرداد خواهد بود.

ایسوس ROG Phone 3 نه‌تنها با قدرتمندترین تراشه کوالکام همراه خواهد بود بلکه از نمایشگر 6.59 اینچی FHD+ با پنل OLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز، تنظیم دوربین اصلی سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری 6000mAh و پشتیبانی از شارژ سریع 30W برخوردار است.

این دستگاه به 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.0 مجهز است. همچنین اندروید ۱۰ را ارایه می کند. همچنین انتظار می رود ایسوس مجموعه ای از لوازم جانبی را برای این گوشی به بازار عرضه کند.

همچنین گزارش شده است که Zenfone 6 موفق به کسب دو جانشین با نام های Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro خواهد شد. این تلفن ها طراحی دوربین چرخان را حفظ می کنند اما دارای سنسورهای بیشتری هستند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ ایسوس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

ایسوس💖

حسین

ب اینا میگن گوشی این نسل سوم شیائومی بلک شارک 3 پرو نوبیا رد مجیک 5G و راگ فون 3 واقعا برازنده اسم گوشی گیمینگ هستن یعنی یکی از اینا رو داشته باش تا سه سال راحت راحت بشین با گوشیت بازی کن و عشق مخصوصا بلک شارک 3 پرو لامصب شیا چی ساخته

AŁɪ

راگ فون ۳ بیاد دیگه اون اسباب بازی رو بهش نیگا هم نمیکنی ⁦☺️⁩

Milad7

راگ فون عالیه خصوصا اسپیکرهاش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)