حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این ریزرفون ۳ است؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | Razer، شایعات

امروز تصاویری منتشر شده که مدعی می شوند مربوط به Razer Phone 3 است. این که آیا این ریزرفون ۳ هست یا نیست مشخص نیست اما مشخصا نسل بعدی در راه است. گوشی های گیمینگ Razer شاید نه چندان پرفروش یا محبوب باشند اما خب این برند کلا در مقیاس فروش بالا ورود نکرده است و شاید چنین فاکتوری در دنیای موبایل هم خیلی برایش مهم نباشد.

ریزرفون ۳

ریزر یک برند بسیار محبوب است که به ویژه برای لوازم جانبی مخصوص بازی مشهور است. همچنین یکی از اولین کسانی بود که به دلیل ارائه گوشی هوشمند مخصوص بازی، وارد تجارت تلفن های هوشمند شد. همه چیز با تلفن ریزر اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز شد، بعدا در سال ۲۰۱۸ توسط Razer Phone 2 ارایه شد. با این وجود، پس از نسل دوم این شرکت آمادگی لازم برای قرار دادن شرط بندی بر روی تلفن Razer نسل سوم را نداشت. اما اکنون تصاویر نمونه اولیه Razer Phone 3 در اینترنت منتشر شده است.

ریزرفون ۳

ریزرفون ۳

تصاویر نمونه اولیه Razer Phone 3 توسط یک کاربر توییتر به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر هر دو قسمت جلو و عقب دستگاه را نشان می دهند. با شروع از جلو، نمایشگر مشابهی را مشاهده خواهید کرد که در Razer Phone 2 موجود است. با این حال، به نظر می رسد که حاشیه ها کمی کاهش یافته است. در قسمت پایین، یک خروجی بلندگو کوچکتر در مقایسه با مدل های قبلی وجود دارد.

در قسمت عقب دستگاه، یک دوربین سه گانه عمودی را می بینیم. این یک تغییر تازه است زیرا ما دوربین افقی را از تلفن های هوشمند Razer متوقع هستیم. به نظر می رسد برخلاف سایر گوشی های گیمینگ که رنگهای مختلف آن مانند Nubia Red Magic 5G وجود دارد، ریزرفون ۳ در رنگ مشکی بسیار دلپذیر به نظر می رسد.

این کاربر توییتر که تصاویر نمونه های اولیه را به اشتراک می گذارد، گفت:

“طبق منابع من، صحت ارایه این دستگاه ۷۰ درصد صحیح است و این می تواند یکی از نمونه های اولیه RP3 باشد.” در پاسخ، سردبیر XDA-Developers همچنین با تصاویر بدون واترمارک اظهار نظر کرد و گفت که این تصاویر در تلگرام در حال پخش هستند.

یادآوری می شود، Razer حداقل چند سال با تلفن های Razer خداحافظی کرده بود. با این حال، مدیرعامل تلفن Razer می گوید کار متوقف نشده است. آنها در حال کار روی یک تجربه نرم افزاری بهتر برای تلفن های Razer بودند. این شرکت همچنین با شرکت های معروف بازی از جمله Tencent ، Fortnite و Valor همکاری می کند.

همچنین آنها به دلیل ارایه شبکه 5G سعی می کنند ارایه زودهنگام به دلیل این ترند نداشته باشند. این صنعت در حال گذر از یک انتقال ناخوشایند به سمت 5G است. ما مودم های 5G را بدست می آوریم، اما آیا تاکنون ضرورتی وجود دارد؟ مدیرعامل گفت:

“اگر امسال یک گوشی را به عنوان گیمر بخرم، می خواهم یک تلفن 5G بخرم اما اگر یک گوشی 5G بخرم، هیچ شبکه ای برای استفاده از آن وجود ندارد.”

از این رو دنیای موبایل برای Razer تمام نشده است. مدیرعامل می گوید كه هنوز توانایی ساخت تلفن هوشمند وجود دارد، عمدتاً به دلیل تیم مهندسی “بسیار بزرگ”. بنابراین ، ممکن است در آینده یک تلفن Razer را در آینده ببینیم، اما به نظر می رسد به زودی نخواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ ریزرفون ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

i dont know 🤔

MohammadFarhaadi

میتونه نبرد گوشیای گیمینگ رو جذابتر کنه بخصوص که برند مختص تجهیزات گیمینگه.

Milad7

razer برند بسیار با کیفیتی هستش

Finch

من شبا تا نیم ساعت با این عکسه حرف نزنم خوابم نمیبره 😍😍
http://uupload.ir/files/977v_screenshot_2020-07-15-13-10-05-616_lockscreen.jpg

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)