حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تیر ۹۹ مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

چهار روز پیش درباره پیش فروش ایران خودرو چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹ برای K132 و دیگر محصولات در ترنجی صحبت کردیم. این پیش فروش یک قرعه کشی دارد و حالا زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تیر ۹۹ مشخص شده است.

زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تیر ۹۹

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی  ایران خودرو در خصوص زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو، بیان کرد: قرعه کشی محصولات ایران خودرو فردا (دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹) ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان نظارتی برگزار می‌شود.

رحمانی اظهار کرد: حدود ۷۰۰ هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی ۵۰ هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی‌های دیگر با نظارت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو k۱۳۲ حدود ۱۶ هزار ظرفیت وجود دارد که ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و همچنین برای خودرو‌های دیگر هم ۳۴ هزار ظرفیت وجود دارد.

رندرهای رسمی ایران خودرو K132

رندرهای رسمی ایران خودرو K132

تحویل خودرو‌های معوق به مشتریان

او در خصوص تحویل خودرو‌های معوق به مشتریان گفت: از شهریور پارسال ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو تعهد معوق داشتیم که این تعداد به ۵۰ هزار دستگاه رسیده است که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۰ درصد بهبود یافته است.

رحمانی در پایان تصریح کرد: در فروش فوق‌العاده نیز تعهدات عقب‌افتاده‌ای نداریم و در آخرین فروش فوق‌العاده، توانستیم ۶۰ درصد تعهدات را تحویل دهیم و تا پایان تیر ماه هم تمام تعهدات مربوط به فروش فوق‌العاده را تحویل خواهیم داد. از کل خودرو‌های ما، تعهدات ۱۳ دستگاه به‌ روز است و تمام تعهدات تا پایان شهریور به‌ روز می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قرعه کشی فقط بازار را ملتهب کرد 🙂

Milad7

بعد از اجرای قرعه کشی قیمت ها بدتر شدن،مثلا قیمت امروز پارس معمولی 159 شده و تیو فایو 197!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)