حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری آنر ۳۰ پرو پلاس مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | آنر، تست، عمر باتری

دو ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم آنر ۳۰ پرو پلاس با کایرین ۹۹۰ 5G و نمایشگر ۹۰ هرتزی به قیمت ۷۰۷ دلار رسما معرفی شد. همچنین شاهد عملکرد درخشان دوربین این دستگاه در تست DxO بودیم. امشب اما عمر باتری آنر ۳۰ پرو پلاس مشخص شده است که با توجه به حجم باتری می توان گفت عملکرد خوبی را شاهدیم.

عمر باتری آنر ۳۰ پرو پلاس

اگرچه آنر ۳۰ پرو پلاس دارای باتری بزرگی نیست، اما عملکرد این باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری نشان داد که می تواند جایگاه قابل توجهی در رده بندی باتری ما بگذارد. تست های با صفحه نمایش روشن زمان های قابل قبول را نشان می دهد در حالی که نمره آماده به کار عالی است.

عمر باتری آنر ۳۰ پرو پلاس

عمر باتری آنر ۳۰ پرو پلاس

تنها مؤلفه ای که نیاز به بهبود دارد، زمان مکالمه است. جالب اینجاست که سری P40 تلفنی نیز مدت زمان نسبتا کوتاهی را نیز ارایه می کند و از ظرفیت باتری مشابه و همان تراشه برخوردار است، بنابراین مطمئناً الگویی در آن وجود دارد.

در بخش شارژر باید گفت که گوشی سریع ترین در بین رقبا نیست اما هنوز از خیلی از مدعیان اپلی طور یا سامسونگ جلوتر ایستاده است. در مدت ۳۰ دقیقه ای، شارژر ۴۰ واتی می تواند ۷۰ درصد باتری را شارژ کند اما برای شارژ کامل دقیقا ۱ ساعت و ۸ دقیقه طول کشید.

همچنین شارژ بی سیم سریع ۲۷ واتی اینجا حاضر است که البته در تست بررسی نشده است. این ویژگی نیز نسبت به رقبای مدعی بالاتر است.

نظر شما درباره عمر باتری آنر ۳۰ پرو پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash

ترنجی هم جدیدا شیطون شده برای هر پستی ملتو میکشونه سایت.متنشو تو کانالت نوشتی عکسشم میفرستادی همونجا دیگه واسه یه عدد چرا ملتو میکشونی سایت؟این همه هم داستان نوشتی وکشت وکشتار راه انداختی فقط اومدم همینو بگم تامام.

persepolis

سیاوش جان
امروز عصر ارتباطات است
راحت همه خبر های تمام سایت ها را میتونی یه جایی با اپ پیدا کنی پس نمیدونی…
من برای اولین بار رفتم تو ت.ل
اون هم برای خبر نقل و انتقالات در ورزش…
من قبلا کمتر از 6 تا سایت برای پیگیری خبر نمیرفتم ولی دیگه بیشتر خبر ها را اینجا و یه پیج تو اینستا که تمام خبر ها قبل از اینکه بیاد اونجا هم میاد…
خب فکر کنم منظورم را رسوندم اگر متوجه نشدین پس چرا تو سایت اصلی نرفتین،دوم زود قضاوت خوب نی،باید بگین اگر تصویرش بود خوب بود،در ضمن یعنی متنش هم نبود؟
موفق باشید

AŁɪ

چقدر خوشگله چه رنگ نازی⁦☺️⁩💕

ممد بمولا

خیلی خوبه

Mahdi

تا حالا تو هیچ موردی هواوی افتضاح نبوده اینجا هم خوب بوده🙂

Finch

واقعا ینی باطریش از باطری گوش فوق عصبی کننده من ضعیف تره😐😐😐😂

❤Mohamad_reza.81❤

خیلی هم ببد نیست ولی میبایست بیشتر باشه

Deadly love

از همه لحاض دوساش دارم و خیلی قشنگه الا از لحاظ باطریش

Milad7

میشه گفت عملکرد خوبی داشته 🙂

Amir galaxy

بد نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)