حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع گوشی تاشو هواوی شبیه به گلکسی زد فلیپ

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | حق اختراع، هواوی

شاید بگویید که خود گلکسی زد فلیپ به نوعی شبیه به موتورولا ریزر تاشو است اما حقیقت این حق اختراع گوشی تاشو هواوی شبیه به گلکسی زد فلیپ به نظر می رسد، حداقل از نظر اندازه نمایشگر روی قاب پشتی و کلیت طراحی. به نظر می رسد که هواوی روی چندین گوشی تاشو تمرکز کرده و به زودی آن ها را عرضه خواهد کرد.

حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو

هواوی ظاهراً روی یک تلفن هوشمند جدید قابل تاشو کار می کند، اما این یکی طراحی متفاوتی را نسبت به آن چیزی که در سری Mate X دیدیم، ارایه کرده است. مطابق با ثبت اختراع جدید که اخیراً ظاهر شده است، گوشی تاشو جدید دارای طراحی بدنه ای است که شباهت زیادی به Galaxy Z Flip دارد.

حق ثبت اختراع توسط هوآوی در اختیار آژانس ثبت اختراع چینی CNIPA در اوت سال 2019 ثبت شد که سرانجام در اوایل امروز (7 ژوئیه 2020) اعطا شد. در اختراعات ثبت شده، یک گوشی تاشو با یک ماژول دوربین عمودی در قسمت عقب طراحی شده است. یک نمایشگر ثانویه نیز می تواند در قسمت پشت دیده شود، در حالی که قسمت جلوی آن دارای ناچ عریض است و باید تمام سنسورهای لازم را در خود جای دهد.

با نگاهی به تصاویر، مشخص است که تلفن به سمت داخل خم می شود. این طراحی قبلاً توسط گلکسی Z Flip استفاده شده بود، که دارای مکانیزم لولا گرد نیز بود. منابع صنعت بر این باورند که هوآوی در حال حاضر مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند با طراحی سبک است. پیش بینی می شود غول فناوری چینی در اواخر سال جاری یک دستگاه تاشو با قیمت جالب را به بازار عرضه کند و همچنین UTG (شیشه فوق العاده نازک) خریداری کرده است که در Galaxy Z Flip نیز استفاده می شود.

جالب اینجاست که بر خلاق گلکسی زد فلیپ اینجا شاهد فاصله در قسمت لولا نیستیم و دستگاه مانند موتورولا Razr در حالت بسته کاملا بهم می چسبد.

اخیراً یک علامت تجاری جدید برای دستگاهی به نام هواوی Mate V دیده شد. هنوز مشخص نیست که علامت تجاری برای گوشی های هوشمند است یا خیر، اما شبیه به طراحی موجود تلفن های هوشمند هواوی است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این گوشی تاشو جدید هواوی می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

پیروزی جان اون شب چی‌میگفتی؟
نوت ۱۰ پلاس از پی سی پرو کپی کرده؟ 🤔

Milad7

واقعا شباهت زیادی به زد فلیپ داره…

Finch

حاصل رابطه موتورلا ریزر و زد فلیپ

persepolis

خب شرکت ها دوست داشتند این طوری بزنند منظورم اینه که تو جیب جا بشه
tcl زد موتورولا زد با ریزرش و سامی هم خیلی عجله داشت زود تر به اسم خودش بیفته…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)