حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیک تاک پرو (TikTok Pro) چیست؟

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

هفته گذشته درباره فیلترینگ تیک تاک و ویچت در هند به همراه ۵۷ نرم افزار چینی دیگر از جمله Shareit در ترنجی صحبت کردیم. دولت هند می گوید که این برنامه ها امنیت ملی آن را تهدید می کند. طبق آمار، این کشور دارای رکورد بیشترین نصب نرم افزار TikTok در ماه مه است. از 111.9 میلیون دانلود، هند بیش از 20٪ موارد را شامل می شود. در این بین درباره تیک تاک پرو (TikTok Pro) صحبت می شود. اجازه بدهید ببینیم تیک تاک پرو چیست؟ به صورت خلاصه بگویم، چیزی شبیه به مثلا تلگرام طلایی برای فیلترینگ تلگرام ماست!

تیک تاک پرو

طبق اعلام SensorTower، در نیمه اول سال 2020 نرم افزار TikTok حدود 600 میلیون بار دانلود دارد. بنابراین، ما با محبوب ترین برنامه تلفن همراه در نیمه اول سال 2020 روبرو هستیم. در ماه مارس دانلودهای TikTok به 115 میلیون رسید در حالی که در ماه آوریل دانلودها روی عددی بیش از 100 میلیون ثابت است. ممنوعیت اخیر TikTok، پیشرفت فوری برای برنامه های مشابه هندی است. آنها نه تنها می توانند رقابت ناسالم بکنند بلکه آنها بدخواهانه هم برخورد می کنند. اکنون، یک برنامه محلی هند به نام TikTok Pro وجود دارد.

طبق گزارش، تیک تاک پرو دقیقاً مانند TikTok است و ویژگی های فیلم کوتاه را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال، این برنامه رسمی نیست و می تواند به اندازه زندگی با یک جنایتکار خطرناک باشد. گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی از مجرمان سایبری از ممنوعیت TikTok پول در می آورند. برنامه TikTok Pro که احتمالاً یک جاسوسی است اکنون در بین کاربران اندرویدی هند بسیار گسترده است.

طبق گزارشات، میانبر جاسوس افزارها مانند یک برنامه معمولی TikTok به نظر می رسد. همچنین ادعا می شود فیلم های کوتاهی را در اختیار کاربران قرار می دهد که همه می توانند ساخت و به اشتراک بگذارند. هنگامی که کاربر این برنامه را نصب کرد، درخواست هایی را برای دوربین، گالری تصویر، میکروفون و سایر مجوزها صادر می کند. با این مجوزها، اطلاعات کاربر را سرقت می کند و تلفن همراه کاربر را با ویروس آلوده می کند. این در نهایت می تواند به گوشی هوشمند کاربر آسیب برساند.

در حال حاضر ، این برنامه عمدتا از طریق به اشتراک گذاشتن لینک دانلود در واتس اپ یا پیام کوتاه پخش می شود. علاوه بر این، بهتر است برنامه های خود را مستقیماً از فروشگاه Play نصب کنید.

شما با تیک تاک پرو برخورد داشته اید؟ به نظر می رسد هندی ها هم ایرانی طور رفتار می کنند!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

آقای عطایی این ایرانی طور رو خوب اومدید 👍

Finch

توک توک پورو😁

Milad7

دمت گرم بابت خبر…

من به شخصه اینستا را ترجیح میدم 🙂

Farhad

من به نظرم از برنامه هایی مثل لایکی بهتره و به نظرم خیلی خوبه

SAWAN

تیک تاک پرو خطرناکه ولی نسخه چینی خخطرناک نیست.🤣🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)