حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر بسته های محبوب اینترنت همراه اول

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | اخبار داخلی، اختصاصی ترنجی، اینترنت

در ترنجی درباره حذف بسته های محبوب اینترنت ایرانسل از نرم افزار ایرانسل من برای شما نوشتیم. کاربران ما همچنین درباره تغییر بسته های محبوب اینترنت همراه اول نیز گزارش های متعددی دادند و با بررسی ما مشخص شد که این اپراتور به تقسیم بسته های خود به ترافیک داخلی و بین المللی، عملا باعث سردرگمی و اختلال در مصرف کاربران شده است.

تغییر بسته های محبوب اینترنت همراه اول

شما می توانید برای اخبار مرتبط در کانال تلگرام ترنجی (Toranji@) عضو شود. با بررسی شرایط نسبت به اپراتور ایرانسل می توان گفت که اینجا همراه اول از نظر زمانی بسته های متنوع خود را حفظ کرده است. همانطور که می بینید می توانید تا بسته های ۱ ساله را تهیه کنید:

بسته های متنوع از نظر مدت زمان همچنان موجود هستند

بسته های متنوع از نظر مدت زمان همچنان موجود هستند

موضوعی که درباره تغییر بسته های محبوب اینترنت همراه اول وجود دارد، همانطور که بالاتر هم گفتیم مربوط به تقسیم ترافیک داخلی و بین الملل می شود. مثلا بسته محبوب ماهانه ۱۵ گیگابایت که پیش از این وجود داشت، ۱۵ گیگابایت برای اینترنت بین الملل به شما ارایه می کرد. در صورت استفاده از اینترنت داخلی به دلیل نیم بها بودن، ۳۰ گیگابایت اینترنت داشتید.

حالا اما می بینیم که در این بسته مشخص، حجم ۱۵ گیگابایت به ۲ قسمت ۷.۵ و ۱۵ گیگابایتی تقسیم شده است که عبارت است از ۷.۵ گیگابایت برای ترافیک بین الملل و ۱۵ گیگابایت ترافیک داخلی. قیمت بسته همچنان همانند قبل باقی مانده است.

این در حقیقت می تواند اینطور هم تفسیر شود که ۱۵ گیگابابت به دو بخش ۷.۵ گیگابایتی تقسیم شده و ۷.۵ گیگابایت ترافیک داخلی به دلیل نیم بها بودن همان ۱۵ گیگابایت می شود که اینجا عنوان شده است.

متاسفانه با محدود شدن ترافیک بین الملل و در عمل کم شدن ترافیک داخلی شاهد کمتر شدن ارزش این بسته ها هستیم. همچنین اکثر ترافیک مورد استفاده کاربران به صورت معمول، ترافیک بین الملل است. با تمام شدن ترافیک بین الملل شما مجبور هستید دوباره بسته اینترنت بخرید و این عملا به شما ۷.۵ گیگابایت اینترنت مفید می دهد. در همین حال ترافیک داخلی روی هم جمع می شود تا مدت زمان بسته به اتمام برسد، البته این حدس ماست.

این شرایط درباره دیگر بسته ها هم مشخص است و تقریبا اکثر بسته های محبوب به این تغییر دچار شده اند.

همچنین بخوانید: حذف بسته های محبوب اینترنت ایرانسل از نرم افزار ایرانسل من

حذف بسته های محبوب اینترنت ایرانسل از نرم افزار ایرانسل من

 

به وب سایت همراه اول هم سر زدیم که شاید مانند مورد ایرانسل، تفاوتی ببینیم اما شرایط به همان صورت بود که در نرم افزار همراه من دیدیم:

شما کاربر همراه اول هستید؟ بسته محبوب اینترنت شما کدام بسته است؟ آیا از شرایط فعلی و تقسیم ترافیک بین الملل و داخلی راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

ببخشید بهترین هندزفری بی سیم تا حداکثر 600 هزار تومن چی هستش؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدین🙏

Amir2590

@top_headphone

MohammadFarhaadi

خوب بگو قیمتا رو دوبرابر کردن دیگه.خاک تو سر مملکت بی صاحب.روزی میرسه که تقاص پس بدن!؟اگر برسه به بدترین وجه ممکن پس میدن.

mehrdad1245

دزدی در روز روشن..اومدن قیمت رو در ظاهر حفظ کردن اما حجم بسته رو کم کردن..الان شما باید دو تا 36900 تومن بدی همون حجم 15 گیگ که تا ماه پیش با همین قیمت میشد بخری از همراه اول دریافت کنید.یعنی عملا 15 گیگ بخری یکماهه 72 هزار تومان(تازه بدون احتساب ارزش افزوده)
وزیررررررررررررررررررررر کجایی…..؟؟؟؟؟؟
این دزدها با هم هماهنگ کردن..رایتل و ایرانسل هم الان بسته بالای 10 گیگ یکماهه ندارن.

MohammadFarhaadi

بالای دو گیگ یکماهه ندارن.اون ده گیگ مال ساعات کاهش ترافیکه فکر کنم ۲ تا ۶ باشه.

aliahmadi

دزدی به سبک نوین
حجم بسته رو نصف کردن با همون پول زدن بین الملل
خداروشکر اینستاگرام تلگرام و واتس آپ هم ک نت بین الملل حساب میشه
نصف سایتای ایرالنی هم لینکهاشون خارجیه و بازم بین الملل
تازه جالب اینه ک داخلی رو ب عنوان هدیه مینویسه و نت بین الملل هم تموم بشه هرچی از داخلی بمونه هم میره و صفر میشه

دیگه دزدی از این روشنتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.Daniel

رایتل بخرید . ایرانسل جالب نیست همراه اول بد اما رایتل مکالمه با رایتلی رایگان و بسته های ترکیبی خوب و بسته های نامحدود ساعتی ببینید عالی .

Milad7

من از بسته 5 گیگ همراهی ماهانه استفاده میکنم

Taktaz

این کار یه دزدیه کثیف هست من هم متاسفانه سری قبلا گول خوردم و بسته یکساله تقسیم شده را خریدم که عملا ۳۰ گیگ بهم داد و خیلی زود تموم شد در حالی که قبلا با همون قیمت ۷۰ گیگ حجم میخریدم.

Amir2590

نگران نباشید 😉

با ورود به سایت خرید همراه اول بسته ها و کدهای دستوری و بسته هایی که از اپلیکیشن همراه من حذف شده رو مستقیم خریداری کنید

👌🌹

https://shop.mci.ir/package

شما هم به اشتراک بگذارید

موفق باشید 🙏

alone wolf

هردو اپراتور دزدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)