حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند شیائومی می بند ۵ پرو به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

دستبندهای شیائومی محبوب ترین دستبند اقتصادی تناسب اندام در کشورهایی است که این شرکت حضور دارد. ماه گذشته، این برند جدیدترین مدل از این سری را با نام Mi Band 5 در چین به بازار عرضه کرد. این دستبند در دو گزینه استاندارد و NFC موجود است. اکنون و طبق یک گزارش جدید، می توان یک مدل سوم به نام Mi Band 5 Pro را نام برد. گفته می شود که دستبند شیائومی می بند ۵ پرو به زودی معرفی خواهد شد.

شیائومی می بند ۵ پرو

شیائومی می بند ۵ پرو

شیائومی می بند ۵ پرو

وجود Mi Band 5 Pro برای اولین بار پس از گذشت چند روز از زمان عرضه Mi Band 5 در چین مشخص شد. شخصی در GeekDoing، کد برنامه و همچنین نماد آن را در برنامه Mi Wear پیدا کرد. حالا یکبار دیگر، آنها یک چیز مشابه را در برنامه Mi Fit پیدا می کنند.

شیائومی سابقا ردیاب تناسب اندام خود را با برند “Mi Band” در سراسر جهان به فروش می رساند. اما این با انتشار Mi Band 4 سال گذشته تغییر کرد. این شرکت همچنان از چین استفاده می کرد اما در بازارهای دیگر، آنها را با برند “Mi Smart Band” به فروش می رساند.

همین مسئله را می توان برای نام رمزگذاری آن نیز گفت. در چین ، Mi Band 5 با کدنام “Kongming” وجود دارد، در حالی که نسخه جهانی “York” نام دارد. بعلاوه، نوع بدون NFC با نام “Kongming L” ارایه می شود. اکنون، یک مدل جدید با نام “Kongming Pro” در برنامه Mi Fit مشاهده شده است و بنابراین بار دیگر حضور Mi Band 5 Pro را تأیید می کند.

متأسفانه، یافته جدید مشخصات خاصی را نشان نمی دهد اما نوع Pro را برای داشتن NFC (گزینه کارت حمل و نقل در عکس) تأیید می کند، که به هر حال بدیهی است. با وجود این موضوع، ما مطمئن نیستیم که کی شیائومی از نسخه جدید Mi Band 5 رونمایی رسمی خواهد کرد اما به زودی اتفاق می افتد.

نظر شما چیست؟ منتظر می بند ۵ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

داداچی زور نزن دیگه به آنر بند نمیرسه فروشت
بهاری داشتی و بگذشت …

khers khofteh

کاش برای نسخه پرو جی پی اس یا بلندگو میزاشت

Milad7

قیمتش عالیه 🙂

alone wolf

😍😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)