حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب پیکسل ۵ ایکس ال لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل Pixel 5 XL به تازگی به صورت آنلاین مشاهده شده است. این دستگاه درون یک قاب دیده شده است و نگاهی به طراحی آن ارایه می کند. اجازه بدهید این قاب پیکسل ۵ ایکس ال را ببینیم و درباره آن صحبت کنیم.

قاب پیکسل ۵ ایکس ال

با نگاهی به تصاویر به اشتراک گذاشته شده، گوگل پیکسل ۵ ایکس ال هنوز یک حسگراثرانگشت روی قاب پشتی نصب شده دارد. این امر به دلیل برش دایره ای در قسمت پشت قاب، که موقعیت آن شبیه به نسل های قبلی خود مانند Pixel 3 XL است، مشهود است.

علاوه بر این، به نظر می رسد که پیکسل ۵ ایکس ال هنوز یک جک هدفون 3.5 میلی متری را در خود جای داده است که اکنون در گوشی های پریمیوم بسیار نادر است و ظاهرا در پیکسل ۴ ایکس ال ظاهر نمی شود، که باعث شده اسکنر اثر انگشت به نفع تشخیص چهره ۳ بعدی کنار باشد.

قاب پیکسل ۵ ایکس ال

قاب پیکسل ۵ ایکس ال

این قاب پشتی کاملا شفاف بود که دارای یک برش مربع مشابه سری Pixel 4 و با نصب دوربین دوگانه بود. متأسفانه، ما هنوز چیز زیادی برای بررسی نداریم. گزارش های قبلی به آخرین سری Google Pixel 5 اشاره کرده بودند که به دلیل افزایش هزینه ها، تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ را به نفع اسنپدراگون 765G کنار گذاشته است. علاوه بر این، چرخه پرتاب آن که عموماً در حدود اکتبر است، ممکن است به دلیل بیماری همه گیر در این حالت به تأخیر بیفتد. اما باز هم، هنوز هم برای گفتن هنوز خیلی زود است.

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل ۵ ایکس ال هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بهترین طراحی که میشه داشت همینه ، عاشقتم پیکسل

eftekharifar

همینکه جک هدفون داره خوبه
فقط اینکه 765 هست یکم تو ذوق میزنه
همچنین اینکه تو ایران بخصوص با این شرایط وحشی شدن قیمت ارز، اصلا خریدش منطقی نیست

Mahdi

کسی که اپدیت دهی و دوربین واسش مهمه به پردازنده نگاه نمیکنه قیمتش هم اگه تا ۶۰۰ دلار باشه خوبه

Milad7

خوبه 🙂

Milad7

گوگل بهترین اپدیت دهی را بین اندرویدی ها داره…

MohammadFarhaadi

عمرا.این گوشیای بالاردش رو زیر هزار دلار قیمت بزنه.فقط بلده از همه چیش بزنه.خاک تو سر گوگل نکرده این همه پول میگیره حداقل اثر انگشت رو ببره رو پاور.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)