حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودرو کارتینگ شیائومی No. 9 Kart Pro با قیمت ۱۲۷۲ دلار به بازار عرضه شد

نوشته

3 سال قبل | 21 دیدگاه | شیائومی

در اوایل ماه جاری Ninebot یک شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی، محصول جدید خود را با نام  No. 9 Kart Pro معرفی کرد و همانطور که از نام این خودرو پیداست، یک خودرو کارتینگ است. در حال حاضر، خودرو کارتینگ شیائومی No. 9 Kart Pro با قیمت ۱۲۷۲ دلار به بازار عرضه شده است.

خودرو کارتینگ شیائومی

گفته می شود که این شرکت حدود دو سال بر روی این محصول کار کرده است و در کل ۳۳ هزار کیلومتر آن را آزمایش کرده است. گفته می شود که این شرکت برای این No. 9 Kart Pro با رانندگان حرفه ای همکاری کرده است.

این خودرو با طراحی اتومبیلرانی حرفه ای همراه با دم آیرودینامیکی، پدال های فلزی مسابقه ای، چراغهای جلو LED و طراحی سپر جلوی اتومبیل در بدنه قابل جمع شدن ارائه می شود. از همان طرح موتور عقب و چرخ عقب موتور اتومبیل استفاده می کند.

شیائومی No. 9 Kart Pro

شیائومی No. 9 Kart Pro

چهار حالت رانندگی وجود دارد:

  1. -۱ حالت تازه کار (8 کیلومتر در ساعت)
  2. ۲- حالت عادی (18 کیلومتر در ساعت)
  3. ۳- حالت ورزشی (28 کیلومتر در ساعت)
  4. ۴- حالت پیگیری (37 کیلومتر در ساعت)

می توان به برنامه «Dynamic Cornering» وصل کرد. در این ویژگی، تنظیم قدرت چرخ های داخلی و بیرونی می تواند حالتهای “Flip” و “Push Ahead” را در گوشه و کنار ارائه دهد.

نسبت وزن جلو و عقب بدن 40:60 است که سرعت آن سریعتر می شود. مجهز به دو موتور خنک کننده با حداکثر توان 2400 وات و حداکثر سرعت 37 کیلومتر در ساعت است. این یک باتری باتری 432Wh است و می تواند برای 62 دور، مسیر 400 متری کار کند.

در کنار این، شیائومی No. 9 Kart Pro نیز به چهار اسپیکر قدرت 8W مجهز شده است و از عملکرد بلندگو بلوتوث پشتیبانی می کند. نظر شما درباره این خودروی کارتینگ شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

آدم بلک شارک میاد تو ذهنش با دیدنش.ولی جالبه مشخصات خوبی داره.امیدوارم یه روزی بتونه تو زمینه ساخت ماشینهای با کیفیت و ارزون پیشرو بشه.همچین شرکتایی به بشریت به نحو احسن خدمت میکنن.

Mb.Pcr

یا خود خدا از فردا دوباره اون کسایی که عشقشون فقط شیائومی هست میان میگن مرسدس بنز (با اون همه قدمت )بی ام و پورشه لامبورگینی همه پول برند میخورن ای وای امیدوارم اون روز نیاد

Mb.Pcr

درسته گرونند ولی خب وقتی بخریشون خیلی ارزشمنده هر چند ماشین های چینی هم خیلی خوب اند ولی در حد ماشین های المانی نیستند

AŁɪ

اون روز رو فقط میتونی از تو خوابت تماشا کنی📍🤣

MohammadFarhaadi

اصلا ربطی به قدمت نداره مگه نوکیا و سونی قدمت نداشتن.یا اچ تی سی و موتورلا؟هر شرکتی که از کورس رقابت در کیفیت و تکنولوژی و بیشتر از همه در مشتری مداری و پشتیبانی عقب بیفته شرکتهای جدید امونش نمیدن.مگه تسلا شرکت جدیدی نیست؟!چرا شرکتهای با قدمت تو ماشینهای برقی و خودران به گرد پاش نمیرسن؟!تازه اونم با قیمت نهایتا یک چهارم برندای دیگه؟مطمئنا شرکتهای قدیمی که هنوز تو بورسن منتظر اصالت نمیمونن خودش به تنهایی همه کارها رو بکنه!!!مثلا بیان مواد اولیه بزارن تو انبار بعد اصالت بیاد تبدیلشون کنه به خودرو خودران طراحیش هم به روز باشه تازه!!!

Mb.Pcr

جسارتا پورشه تایکان و مرسدس بنزeqcکشکه ؟ من خودم تسلا رو دوست دارم بعدشم تسلا اونقدری تازه وارد نیس که بخوای بگی بهش تازه وارد چون تقریبا دو دهه میشه نه نیم دهه بعدشم بحث گوشی رو وسط نکش اون قضیش جداس تقصیر خود نوکیا و سونی بودش که با اشتباهات متعدد عقب افتادن
بی ام و همه ی قطعات خودشو میسازه اون هم در همون جایی که اولین بار تاسیس شده
قیمت نهایت یک چهارم شرکت های دیگه ؟ تسلا مدل اس 160000 دلار تایکان مدل توربو 153000 حالا مدل اس توربو 173000 ایا شما اینو یک چهارم (ربع) میبینی
من خودم تسلا رو دوست دارم ولی ای حرفی که زدید واقع جای تامل داره

The Destroyer

دو دهه نه
عملا یه دهه
قبلش کلا یه ماشین داشت که اونم خیلی محدود تولید شد
بعدشم مگه مثلا BYD یه شرکت نوپا و چینی نیست که تو صنعت ماشینای برقی داره غوغا میکنه؟
در دنیا هیچ کشوری توان رقابت با کیفیت ماشینای آلمانی رو نداره اما اونا بازارشون جدا از بازار بقیه هست عملا
چینیا که تو بازارهای اقتصادی تر و قیمت‌های کمتر فعالیت میکنن
بقیه هم خیلی وارد بازار ماشینای لوکس نمیشن
شیائومی هم اگر روزی به طور جدی وارد صنعت خودرو بشه باز به خاطر سیاستش به خودی خود نمیره تو فاز رقابت با بنز و ب ام و

The Destroyer

بعدشم
اصلا داستان پول برند خوردن و اینا تو صنعت خودرو هیچ معنی‌ای نداره
چون هر ماشینی چیز جداگانه‌ای برای ارائه داره
تو گوشی نه
همه عین همن یکی ۵۰ درصد سود میگیره یکی ۵ درصد

MohammadFarhaadi

اولا شما تو این کامنت حرف بالای خودت رو نقض کردی!پس قبول داری که سونی و نوکیا اصالت کمکی بهشون نکرد؟تسلا هدفش تو خودرو دقیقا مثل شیائومیه تو گوشیا.نمیدونم این قیمتا از کجا اومدن ولی قیمت تسلا مدل اس تو پرفورمنسای مختلف از نود تا ۱۳۰ بود اگر اشتباه نکنم.در ضمن رقیبش هم پورشه کاین نیست و در اصل رقیبش لامبورگینی هوراکانه که بیس قیمتش ۲۶۰ هزار دااره اگر اشتباه نکنم.بعد شما میگی تسلا مدت زیادیه اومده حدود نیم دهه اولا تقریبا ده ساله که شرکت البته از صفر اگر حساب کنیم فعال شده که اوایل کار خاصی نمیکرد و عمده فعالیتش همون پنج شیش ساله ولی شیائومی چند ماهه اومده به نظرت؟!خوب شیائومی الان حدود هفت یا هشت ساله که اومده تو کار گوشی البته قبلش هم کارشون رام اندروید بود ولی چطور پنج سال برا تسلا زیاد حساب میشه هفت سال برا شیائومی کم حساب میشه؟!در ضمن هیچ خودروسازی تاکید میکنم هیچ خودروسازی از صفر تا صد خودروش رو به تنهایی نمیزنه.

Mb.Pcr

MohammadFarhaadi
{در ضمن رقیبش هم پورشه کاین نیست و در اصل رقیبش لامبورگینی هوراکانه که بیس قیمتش ۲۶۰ هزار دااره اگر
اشتباه نکنم}همین اول کار فکر کنم دو تا اشتباه بزرگ داشتی اگه اشتباه نکنم خخخخخخ
ببین من چی نوشتم
{جسارتا پورشه تایکان و مرسدس بنزeqcکشکه }
1_من کی گفتم کاین ؟ نخوندی نوشتم تایکان این دو تا زمین تا آسمون فرق دارن 2_لامبورگینی هوراکان مدل پرفورنمنس قیمتش 225000 دلاره که حالا حساب کن قیمت عادیشو
وقتی اول جمله مینویسم { بحث گوشی رو وسط نکش اون قضیش جداس تقصیر خود نوکیا و سونی بودش که با اشتباهات متعدد عقب افتادن}یعنی اونا قضیشون جداس این قدر واسه من نوکیا سونی نکن چون اصلا بحث من اونا نبود بله اصالت کمکشون نکرد چون بلد نبودن ازش استفاده کنن
وقتی میگم { من خودم تسلا رو دوست دارم بعدشم تسلا اونقدری تازه وارد نیس که بخوای بگی بهش تازه وارد چون تقریبا دو دهه میشه نه نیم دهه}وقتی نوشتم دو دهه منظورم تسلا بود سال تاسیس2002-2003 و نیم دهه منظورم کلمه تازه وارد بود بعد تو نوشتی نیم دهه نیست یک دهه هست واقعا جالبه
ولی چطور پنج سال برا تسلا زیاد حساب میشه هفت سال برا شیائومی کم حساب میشه؟!
من وقتی مینویسم تسلا دو دهه تاسیس شده و شما به من همین حرف جمله بالا رو میزنی انتظار داری من بهت چی بگم
اون قیمتایی که گذاشتم رو میتونی تو اینترنت بگردی پیداکنی
{در ضمن هیچ خودروسازی تاکید میکنم هیچ خودروسازی از صفر تا صد خودروش رو به تنهایی نمیزنه.}تو اصن بگو موشک بگو خونه بگو شاتگان هیچ کدوم صفر تا صدشو خودشون نمیسازن ولی بعضی هاشون بیشتر قطعاتشون رو خودشون میسازن

Mb.Pcr

The Destroyer
داداشم من اصلا منظورم تخریب یا هر چیزی میخواد باشه نبود نه برند نه ماشین های ساخت چین و نه حتی خود شیائومی من فقط قصدم این بود که از فردا طرفدارای شیائومی میان میگن شیائومی از بنز بهتره و گرنه منم هم نظرم با شما که کاملا حرفاتون درست بود و منطقی میدونم ماشین های ساخت چین و حتی شیائومی و دیگر برند ها هدفشون بازار محدود تر هست و اصلا با بالا رده ها فعلا در نمیوفتن چرا که ناشناخته اند و اگر هم قیمت اونا بدن عملا با اونا فرقی ندارن به هر حال اگه ناراحت شدید یا چیز دیگری پوزش میطلبم

MohammadFarhaadi

توصیه میکنم شما قیمتا رو سرچ کنی.اصلا جنابعالی تو کامنت اولت مگه استثنا قائل شدی؟!کاا اومدی اصالت رو بالاتر قرار دادی.بعدش شما اومدی گوشی رو همون اول مستقیما با ماشین مقایسه کردی بعد به من میگی قاتیشون نکن؟جالبه!اینکه نوکیا اشتباه کرد رو همه میدونن ولی اچ تی سی موتورلا و سونی اشتباه نکردن هنوز هم دیوایساشون عالین منتها این وسط شیائومی و اوپو و ویوو عالی تر کار کردن و یه سری برندایی دیگه.دلیل اینکه مشتری شیائومی رو ترجیح میده اینه که هم از نظر سخت افزار هم نرم افزار هم پشتیبانی و در نهایت و در مهمترین فاکتور قیمت و ارزش خرید اونقدر بهتر کار کرده که مشتری رو مجاب کرده دستگاهش رو ترجیح بده به دیوایسای شرکتای قدیمی!!!یه حرفی میزنی حداقل پاش وایستا!یا نه قبول کن اشتباه کردی.ماله کشی نداره که.فقط بدترش میکنی.

Mb.Pcr

رسما هم من رد دادم هم شما
اگه از من بدت میاد بگو بدم میاد حالم ازت بهم میخوره میخوام بهت گیر الکی بدم
برای چی حرف تو دهنم میزاری ؟ من کی توی کامنت اولم حرفی از موبایل زده بودم ؟
{یا خود خدا از فردا دوباره اون کسایی که عشقشون فقط شیائومی هست میان میگن مرسدس بنز (با اون همه قدمت )بی ام و پورشه لامبورگینی همه پول برند میخورن ای وای امیدوارم اون روز نیاد}
یعنی بلانسبت اینقدر احمقی نمی فهمی من اصلا هدفم نه شیا بوده نه برند و نه گوشی ؟ هدفم فقط همین طرفداراشون بوده ؟
وقتی میگم فرق داره صنعت ماشین با موبایل باز میای میگی فلان ؟
ماشین بنزینی 130 سال پیش توسط کارل بنز اختراع شد . به نظرت این عدد زیادی نیس ؟ که تو هی میای میگی اصالت نباشه اصالت نباشه ؟ صنعت تلفن همراه فوفش میخواد چقدر باشه 30 سال (حالا شاید اشتباه میکنم یا نه دوستان راهنمایی کنن) به نظرت چقدر فرق دارن این دوتا با هم ؟ صد سال یا یک قرن اختلاف کم نیس؟
اون قیمت ها رو من پورشه تایکان رو از زومیت در اوردم تسلا مدل اس هم از برنامه گرند تور فصل دوم قسمت10با مجری گری جرمی کلارکسون دیدم
بهتره جنابعالی اشتباهت رو قبول کنی تا حرف دهن دیگران بگذاری
باتشکر

Mohammadr

خیلی خوبه، امیدوارم شیائومی فعالیتشو تو ایران بیشتر کنه، چون واقعا برند منصفی هستش…
اسپم
خودرو کارتینگ زده، دو سال روش کارکرده، 33 هزار کیلومتر تست شده، 1200 دلار…
بعد ی گوشیو میدن 1400 و 1540دلار میگی چرا این قدر گرون؟ میگن هزینه توسعه و آزمایش ها و فناوری هاشو میگیرن… (ی گوشی با همون مشخصات و حتی در بعضی زمینه ها بهترو دارن میدن نصف قیمت:)

The Destroyer

الان رفتم چک کردم در مورد ماشین‌های کارتینگ
دیدم این هم نسبت به قیمتش واقعا عالیه یعنی با این قیمت حداکثر ماشینای کارتینگی میشه خرید که تو پارکا استفاده میشه
این خیلی پیشرفته تر و بهتره
و دلیل این که شیائومی تو ایران هم نمیاد به خاطر تحریماس
وگرنه بازار ایران برای برندای اقتصادی مثل شیائومی و ریلمی الان بهشته
به هر حال بلایی که سر هواوی داره میاد با همکاری با ایران ممکنه برای هر کدوم از این برندها پیش بیاد

Mohammadr

اره منم سرچ کردم واقعا امکاناتش با این قیمت عالیه…
در مورد ایران هم که نمیشه گفت بخاطر تحریم هاس.. چون همین الان شرکت هایی مثل الجی که خیلی خوب فعالیت دارن و همچنین سامسونگ و بقیه…
بنظرم بیشتر بخاطر این هست که آمریکا(ترامپ) با شرکتای چینی یه خورده نمیسازه و همه جوره میخاد یه چی ازشون در بیاره و تحریمشون کنه تا به چین که رقیبشه ضرر بزنه… شیائومی هم فکر کنم بخاطر ترس از همین هست که با ورودش به ایران، یه اَنگ الکی بهش بزنن و تحریم بشه…

Amin

دارم درست میبینم دریفت هم باهاش کشیده؟ 🤔

alone wolf

قشنگه

Milad7

شعت خیلی خوبه 🙁

Amir.H

این شیاومی کم مونده افتابه هوشمند هم بزنه

AŁɪ

همین الان هم داره آفتابه تولید می‌کنه عزیزم⁦☺️⁩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)