حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حمایت امریکا از اریکسون برای رقابت با هواوی در زمینه 5G

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شبکه 5G

هرچند ممکن است اعتراف برای برخی از آن ها سخت باشد، هواوی 5G یکی از پیشرفته ترین جهان است. محصولات این شرکت نه تنها ارزان تر است، بلکه این شرکت تجهیزات بیشتری نیز در زرادخانه خود دارد. به همین جهت شاهد حمایت امریکا از اریکسون برای رقابت با هواوی در زمینه 5G هستیم.

حمایت امریکا از اریکسون

اریکسون

اریکسون

در بازار جهانی تجهیزات ارتباطات از راه دور، هواوی با سهم بازار 28٪ در رده اول قرار دارد. علاوه بر این، تولید کننده چینی سهم 20٪ در حق ثبت اختراعات 5G را دارد. این همچنین بزرگترین شرکت در سراسر جهان است. قدرت هوآوی در توسعه 5G باعث شده تا ایالات متحده احساس تهدید کند. در حال حاضر، ایالات متحده همه تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که تجارت Huawei را خراب می کند. علاوه بر این، به فکر سیاست های مختلفی است که به نفع رقبا هوآوی باشد.

آخرین گزارش ادعا می کند که ایالات متحده به طور جدی در حال حمایت یا خرید اریکسون برای مبارزه با هواوی است. ایالات متحده هنوز قویترین در زمینه علم و فناوری است. می توان گفت تراشه ها و نرم افزارهای مختلفی دارای فناوری ارتباط دو یا دو به ایالات متحده هستند. در حقیقت، در زمینه ارتباطات تقریبا هیچ شرکتی در سطح جهان وجود ندارد كه با فناوری آمریكایی ارتباطی نداشته باشد.

طبق گزارش های تأیید نشده، دولت ایالات متحده در حال حاضر به دنبال راه هایی برای پشتیبانی از رقبا هوآوی است. راه های زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد ، از جمله تهیه صندوق، پشتیبانی حقوقی و مشوق های مالیاتی برای شرکت هایی مانند اریکسون و نوکیا.

این روشها مشکل اساسی را حل نکرده اند. ایالات متحده آخرین مرحله را در نظر دارد و این اجازه را به شرکت های آمریکایی می دهد تا شرکت هایی مانند اریکسون را بخرند. انتخاب مناسب سیسکو برای خرید اریکسون خواهد بود.

با این حال، گفتن اینکه آیا این سیاست قابل اجرا است، آسان نیست. از یک سو، این سؤال وجود دارد كه آیا دولت آمریكا می تواند شركت های آمریكایی را وادار به تصرف خود كند. از طرف دیگر، شرکت های آمریکایی قصد انجام چنین کاری را ندارند. این امر به این دلیل است که بازار تجهیزات ارتباط از راه دور یک صنعت پردرآمد نیست. بنابراین، هیچ علاقه واقعی بسیاری از شرکتهای آمریکایی وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید امریکا موفق می شود در زمینه 5G هواوی را خسته کند؟!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

ای خدا
آمریکا کم میاری سوت بزن خودتو به هر دری نزن واسه نابود کردن هواوی

Mahdi

عاشقتم 5g

AŁɪ

اریکسون انگشت کوچیکه هواوی هم نیست توی تاسیسات مخابراتی😊🤟

alone wolf

امریکا هر کاری میکنه هواوی سود نکنه

MSK

دست کم 2 سال هنوز از هواوی عقبا همشون چه در خط تولید چه در تکنولوژی چه در قیمت آمریکا راهی سختی را در پیش گرفته شاید موبایل بتونه تاثیر بزاره رو هواوی ولی دستگاه های مخابراتی حریف نمیشه

علی شیخ زاده

اونوقت میگن دلیل تحریم هواوی جاسوسیه😅

Milad7

یادش بخیر اریکسون 🙁

Amir.H

ای خدا مثل اینکه هواوی بدجوری خار تو چشم امریکا شده بعد دروغین میگه دلیل تحریم جاسوسی هست کسی نیس بگه مدرکت رو چرا نشون ندادی که هواوی جاسوسه؟ واس فقط یه درگیری اقتصادی هواوی این وسط قربانی شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)