حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Play 4e به زودی و با قیمت رقابتی معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

اوایل امسال بود که آنر از دستگاه های Honor Play 4T و Honor Play 4T Pro رونمایی کرد. اوایل ماه جاری قدرتمندتر Honor Play4 و Honor Play4 Pro رسماً معرفی شدند. به نظر می رسد که زیر برند هواوی در تلاش است تا تلفن دیگری را در همان سری معرفی کند. یک پوستر به بیرون درز  کرده که نشان می دهد آنر Play 4e به زودی و با قیمت رقابتی معرفی خواهد شد. همچنین بخشی از مشخصات آن هم اینجا مشخص شده است.

 آنر Play 4e

آنر Play 4e

آنر Play 4e

پوستر آنر Play 4e را به ما نشان می دهد که دارای صفحه نمایش دارای سوراخ برای دوربین سلفی است و قاب پشتی آن مجهز به سیستم دوربین سه گانه است. در پوستر ذکر شده است که Play 4e از نمایشگر 6.39 اینچی بهره می برد و از یک باتری بزرگ با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود.

این گوشی از تراشه Kirin 710A و 4 گیگابایت رم تغذیه می شود. حافظه داخلی دستگاه 128 گیگابایت است. دوربین عقب با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی تجهیز می شود. نسخه پایه گوشی احتمالاً دارای 4 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت است و دارای قیمت سه رقمی برای چین است. این یعنی جایی زیر ۱۴۰ دلار و قیمت خیلی خوبی است.

ظاهر گوشی آنر Play 4e کاملاً شبیه به بازی Honor Play 3 است که سال گذشته در سپتامبر معرفی شد. Play 4e در بخش هایی مانند دوربین و چیپست متفاوت است. Honor Play 3 از Kirin 710F استفاده می کند اما گفته می شود که Play 4e به نوع خود با نام Kirin 710A مجهز شده است. البته این تراشه تفاوت قابل ذکری در عملکرد ندارد به جز سازنده متفاوتی که دارند. Play 3 دارای یک سیستم دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی است در حالی که Play 4e دارای دوربین های عقب سه گانه 13 مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ منتظر دستگاه اقتصادی جدید آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

گوشیه خوبیه با قیمت مناسب.فقط کاشکی تحریم نبود.

Milad7

چه فایده وقتی سرویس های گوگل همراهش نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)