حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز ال جی با قاب ضدعفونی کننده معرفی شد: با LG HBS-FN6 آشنا شوید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی

نوآوری های معنادار عموما از سوی برندهای قدیمی‌تر یا برندهایی که به تجربه کاربری مشتری اهمیت می دهند ارایه می شود. این بار می شنویم که ایربادز ال جی با قاب ضدعفونی کننده معرفی شده است و LG HBS-FN6 نام دارد. شاید این محصول تبدیل به پرفروش‌ترین در دسته بندی خود نشود اما نوآوری آن ارزش ویژه ای برای ما دارد.

ایربادز ال جی با قاب ضدعفونی کننده

از آنجا که اپل با هندزفری‌های کاملا بی‌سیم Airpods خود حالا تقریبا یک معیار برای بازار است، مدعیان زیادی برای رقابت با آن وجود دارد و هر یک تلاش می کند تا یک قطعه از کیک این بازار “شنیدنی ها” را که به سرعت در حال رشد است، برای خود بکشند! گذشته از بهبود طراحی و عمر باتری، ما شاهد چند نوآوری بودیم که جز ویژگی های برجسته این محصول LG است.

ایربادز ال جی با قاب ضدعفونی کننده

ایربادز ال جی با قاب ضدعفونی کننده

غول کره ای در اوایل سال جاری بی سیم واقعی Tone Free را با یک قاب شارژ UVnano که گوشی‌ها را ضدعفونی می کند ارایه کرد. غول فناوری مجددا یک مدل با کیفیت بالاتر به نام LG HBS-FN6 را معرفی کرده است که همچنین دارای اولین کیس UVnano در صنعت است.

قاب جدید ضدعفونی کننده از طرحی از نوع “کانال” استفاده می کنند که کمپانی می گوید از نظر ظاهری از مدل قبلی “نیمه باز” راحت تر است. هدفون همچنین به کیفیت صدای “ifelike audio” مجهز شده توسط Meridian، قابلیت جداسازی سر و صدا، مقاومت در برابر آب IPX4 ، دسترسی آسان Google Assistant و دسترسی Siri و همچنین شش ساعت عمر باتری به صورت استاندارد و حداکثر 18 ساعت اضافی با استفاده از قاب می پردازد.

همانطور که احتمالاً فهمیده اید، قاب شارژ عملکردهای دوگانه شارژ هدفون و همچنین استریل کردن هدفون را با از بین بردن 99.9 درصد از E. coli و S. aureus از ژل گوش سیلیکون hypoallergenic و مش داخلی گوشی های HBS-FN6 انجام می دهد. ال جی خاطرنشان كرد:

“مطالعات متعددی نشان داده اند كه گوش های گوش می توانند بیشتر باكتری از تخته برش آشپزخانه داشته باشند. این به طور بالقوه می تواند منجر به عفونت گوش شود. ”

ال جی قیمت خرده فروشی هدفون های جدید را مشخص نکرد، اما اظهار داشت که خانواده Tone Free قرار است از “ماه آینده” در “بازارهای کلیدی اروپا و آمریکا گسترش یابد”.

نظر شما درباره این هندزفری بی سیم جدید ال جی با نوآوری ویژه اش در قاب دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

کرونا هم برای اینا نون شد برای یه قاب چند دلار اضافه میگیرند😉

Soheil Rezayi

عزیزم صحبت نکنین نمی گن لالیگا

در ضمن چند ویژگی این ایرباد ها هم ذکر نشده بود دوست عزیز

Dr.Nazer

لالیگا؟

Amir galaxy

تصحیح خودکار !

alone wolf

تو هم حرف نزنی گاف نمیدی 😂😂

Soheil Rezayi

لالیا
=
لالیگا

تصحیح خودکار!!

Milad7

چه ایده ی خوبی 🙂

Milad7

از لحاظ کیفی هم قطعا در سطح خیلی خوبی قرار میگیره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)