حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

ما کم و بیش انتظار داریم که طراحی گلکسی نوت ۲۰ مشابه گلکسی اس ۲۰ باشد. امروز قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفته و همین انتظار را تایید می کند. طراحی دوربین مشابه و البته یک تغییر در خانواده گلکسی Note که شامل تغییر جایگاه قلم می شود. تا جایی که من به خاطر دارم این اولین مرتبه است که چنین تغییر صورت می گیرد.

قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس

دو عضو در خانواده Galaxy Note20 وجود خواهند داشت که در چند ماه گذشته شایعات زیادی را تجربه کرده اند و ما در حال حاضر ایده خوبی از آنچه ارایه خواهد شد، داریم. اکنون Ice Universe مورد دیگری را به اشتراک گذاشته است، که این طرح را تأیید می کند و جزئیات بیشتری در مورد مکان عناصر کاربردی به ما می دهد.

این تصاویر یک قاب برای گلکسی نوت ۲۰ پلاس (که هنوز معرفی نشده) است و در بخش دوربین با پنج سوراخ همراه است. با این حال، این موضوع جدیدی نیست زیرا می دانیم که این گوشی دارای سه دوربین خواهد بود که از دو سنسور 3D ToF و فلاش LED استفاده می کنند.

علاوه بر این، با نگاهی به قسمت پایین این قاب شاهد چهار سوراخ هستیم. با توجه به اینکه یکی برای میکروفون، یکی برای پورت، دیگری برای بلندگو و دیگری برای S Pen وجود دارد، چیزی غیرعادی نیست.

تغییر اصلی نسبت به تلفن های Note قبلی این است که شیار S Pen به سمت چپ منتقل شده است. این ممکن است به دلیل تنظیم صدا و دکمه پاور صدا یا طراحی داخلی گوشی باشد.

در بررسی های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس ما از موقعیت دکمه ها ابراز ناامیدی کردیم و گمان می شود که قلم S Pen ممکن است مقصر باشد. این ممکن است در واقع درست باشد. بنابراین به خاطر قرار دادن دکمه ، تغییر S Pen بیش از آن استقبال می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی نوت ۲۰ دستگاهی باشد که شما آن را بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

Salam

Mahdi.L

درود بر شما

amirpers

به نظر من اصلا طراحی خوبی نداره.
ضمن اینکه خب جای قلم هم عوض شده.

کانال نوت:
sglnote

AŁɪ

شرمساری جدید برای سامسونگ در راه هست🤟🤓

Mahdi.L

جایگاه قسمت دوربین ها هم از سمت چپ به راست منتقل شده

Mahdi.L

البته نه انگار تصویر رو درست ندیدم، تغییری ایجاد نشده

alone wolf

دیگه فکر کنم سامسونگ بالا خونه را کلا اجاره داد 😒😒

Alireza3000

بر خلاف سری های قبلی نوت به این یکی حس خوبی ندارم🙁

Milad7

خب منتظریم ببینیم چی از در میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)